XXL Nutrition

Ajax - Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als real drie weken eerder Sneijder had gekocht, was Perez gebleven.

Gaat niet alleen om het feit of hij wel of niet gebleven zou zijn. Hij heeft hem imo het hele jaar door te weinig vertrouwen gegeven.
 
Chelsea wil Rijkaard en Huntelaar

De komst van Henk ten Cate is wellicht het begin van een kleine Nederlandse invasie. Chelsea-eigenaar Roman Abramovich wil na dit seizoen Frank Rijkaard vastleggen als nieuwe hoofdtrainer. Rijkaard en Ten Cate vormden een succesvol duo bij FC Barcelona.

Het contract van Frank Rijkaard loopt medio 2008 af. De onderhandelingen over een contractverlenging leverden (nog) niets op. Rijkaard zegt toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. De komt van Ten Cate past in het streven van Chelsea om Rijkaard naar Stamford Bridge te lokken.

Na het vertrek van Arjen Robben en Khalid Boulahrouz, uitgeleend aan Sevilla, lopen er bij Chelsea geen Nederlandse spelers rond. Daar komt mogelijk terug verandering. Chelsea wil Klaas-Jan Huntelaar bij Ajax weghalen.

Medio 2008 volgt een nieuwe poging om Ronaldinho over te nemen van FC Barcelona. De vrijer van Ronaldinho is... Lindsay Rijkaard, dochter van.
 
Ik denk niet dat Huntelaar weer snel met ten Cate wil samenwerken. Huntelaar heeft meerdere malen aangegeven dat het, vooral in het eerste jaar, niet echt goed ging tussen die 2.

Co Adriaanse heeft trouwens aangegeven dat hij graag naar Ajax wil om daar weer hoofdtrainer te worden. Is volgens mij de beste man op dit moment voor de klus.
 
Co wil dus nog een keer op zijn bek gaan daar? Je kent het verhaal van die ezel en die steen toch? Het bestuur is het probleem daar in 020, maar mij hoor je niet klagen. Ik loop te genieten van hun wanbeleid! :D
 
Ajax wil Co helemaal niet terug, dat is gezegd in Studio voetbal door iemand van Ajax (kom niet op z'n naam)
 
Ajax wil Co helemaal niet terug, dat is gezegd in Studio voetbal door iemand van Ajax (kom niet op z'n naam)

John Jaakke :kots: Een voorzitter die zich belangrijker acht dan de club. Martin van Geel (de technisch directeur) denkt hier heel anders over. Hij zou Co liever vandaag dan morgen aanstellen.
 
Ik volg dat nooit zo goed bij Ajax.

Wie zijn er nou geliefd en wie niet?

John Jaakke?
Martin van Geel?
Adrie Koster?
Johan Cruijff?
 
???
Ten Cate teleurgesteld in Ajax

Henk Ten CateHenk ten Cate is teleurgesteld in de verklaring die Ajax heeft gegeven over zijn vertrek naar Chelsea. Volgens de voormalige hoofdcoach van de Amsterdammers had hij de club toegezegd niet weg te gaan als ze hem aan zijn contract wilden houden. "Nu wordt de suggestie gewekt dat ik Ajax met de rug tegen de muur heb gezet en dat is gewoon niet waar", liet Ten Cate weten.

Niet op de hoogte
Ten Cate erkent wel dat het 'onhandig' is geweest dat hij zijn werkgever niet direct op de hoogte heeft gebracht toen Chelsea hem een kleine twee weken polste voor de functie van trainer. "Donderdag heb ik een gesprek in Londen gehad nadat ze mij zes dagen eerder hadden gebeld of ik geïnteresseerd was. Dit was tegenover Ajax niet correct omdat ik dit vooraf had moeten vertellen. Ik wil mij hier niet achter verschuilen, maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal in de voetballerij. Wat had Ajax willen doen? Ze hadden mij dit moeilijk kunnen verbieden."

Waarheid
Na het eerste gesprek met Chelsea maakte Ten Cate zijn wens om naar Engeland te verhuizen duidelijk aan technisch directeur Martin van Geel. Volgens Ten Cate reageerde Van Geel dat dit een erkenning was voor zijn vakmanschap en een mooie promotie. "Ik heb toen gezegd, ook tegen de directie, dat als Ajax mij aan mijn contract zou houden, ik gewoon zou blijven. Het verhaal dat nu de ronde doet is niet de waarheid."

Geen andere optie
Van Geel liet gisteren op een persconferentie weten dat de Amsterdammers voor een voldongen feit werden gesteld door Ten Cate. "Als een trainer vraagt om weg te mogen, dan sta je als club met de rug tegen de muur", meende hij. Ajax zou hebben besloten de wens van Ten Cate te honoreren omdat de clubleiding vreesde dat de scherpte bij de trainer zou afnemen bij een gedwongen verblijf in de ArenA
???
 
We zullen het fijne er nooit van weten.
 
enige man waar ik vertrouwen in heb is martin van geel..
 
ik meen het!

aankopen van geel: perez, kennedy, rommedahl(die is wat minder) en huntelaar. Verder heeft van geel contracten verlengd van de grootste talenten zoals schilder,vertonghen, vermaelen,goossens,sarpong,vd wiel en anita.

aankopen op voorspraak henk: luque, delorge,collin, urzaiz, gabri(wel goede treffer) en davids(ook goed)
 
hehe alsnog mag ik hem niet :D
 
Back
Naar boven