Fitness Seller

Ajax Vs Ac Milan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mrboem

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mrt 2003
Berichten
62
Waardering
0
WAT GAAT T WORDEN HEREN ENNUH DAMES HE!!!!!!!!!!!!!!
 
wel jammer dat ze tegen milan geloot hebben. had ze liever tegen Man. Utd of Barça zien spelen. maargoed ze hebben milan natuurlijk op 15 mei 1995 al eens verslagen in de finale champions league :p
 
Ik denk dat Milan de Ajacieden 'een poepie gaan laten ruiken' zoals jullie zeggen....
 
Denk het eerlijk gezegd ook.
Milan is in vorm en wilt graag wraak nemen.
Denk dat Milan het thuis beslist.
Ajax - Milan 1-1
Milan - Ajax 3-1
 
Originally posted by Kostmand
Milan is in vorm en wilt graag wraak nemen.
wraak? je bedoelt op de verloren CL finale uit '95? :rolleyes:
 
Ze zijn nog altijd boos dat Rijkaard terug naar Ajax ging toenertijds....
 
en daar hebben ze seedorf voor terug gekregen, beetje laat maar beter laat dan .....
 
AC Milan heeft de laatste 1,5/2 maanden maar één wedstrijd gewonnen. Opvallend genoeg was dat wel tegen Juventus, maar het zelfvertrouwen is vrij laag. Trainer Carlo Ancelotti, die naar mijn mening ook al bij Juventus faalde, heeft al min of meer zijn ontslag aangeboden.

Ik denk dat Ajax ze best kan hebben. Ze hebben tenslotte ook de kampioenen van Engeland en Frankrijk uitgeschakeld, dan maak je tegen AC Milan ook een goede kans.
 
een kans is er altijd. normaal gesproken zullen ze het niet redden maar met twee superdagen van ajax en dan iets mindere dagen van milan kan het zeker...
 
Ajax heeft op europees verband nog nooit een wedsrtijd van Milan verloren.
Leuke bijkomstigheid is dat Koeman wraak wil neme op de met 4-0 verloren finale van een tien jaar terug met Barcelona.

Denk dat Ajax t idd niet haalt. thuis gok ik op 1-1 en uit wordt t 2-0. En als Seedorf zo speelt als tegen Moldavie dan kunnen we nog lachen ook.
Stond al in de tvgids dat er op nederland 2 een komedie zou komen om 20.45:D
 
Originally posted by dandyman
Ajax heeft op europees verband nog nooit een wedsrtijd van Milan verloren.
klopt niet helemaal:
"De eerste keer dat Ajax tegenover AC Milan stond, was direct in de finale van de Europa Cup voor landskampioenen in het voorjaar van 1969. Het was geen succes. Ajax verloor in het Estadio Santiago Bernabéu in Madrid met 1-4." [bron ajax.nl]

maar ze hebben een onderling resultaat van 3-1 in het voordeel van Ajax. Ik heb al een tijd naar deze wedstrijd uitgekeken, en voorspel vanavond een 0-0. en uit 1-1. oftewel ajax gaat naar de halve finale!

Ik heb er zin an!
 
ik moet vanaaf als security daaro staan. Alleen hou ik niet van voetbal :P
 
Ik denk dat Ajax het wel kan halen. Maar dan moeten ze wel zorgen dat ze Van Basten kunnen afstoppen.
 
Originally posted by Olimantado
Ik denk dat Ajax het wel kan halen. Maar dan moeten ze wel zorgen dat ze Van Basten kunnen afstoppen.

gare haan. Ajax heeft toch nog Cruijff!!
 
Originally posted by Olimantado
"Ik denk dat Milan de Ajacieden 'een poepie gaan laten ruiken' zoals jullie zeggen...." -
"Ik denk dat Ajax het wel kan halen."
waar komt dat vetrouwen opeens vandaan?

owja btw Litmanen zit op de bank hij zal waarschijnljk de licht geblesseerde Zlatan vervangen eind vd wedstrijd. wordt mooie pot en ik heb goede hoop voor ajax!
 
jong was idd een mooie pot voetbal.
Jammer van pienaar die miste en die kans voor vdVaart.
schrok nog wel ff in laatste paar minuten bij kans voor milan.
Alleen in milaan, daar worden ze toch nog helaas afgestraft via 2 vieze counters.
op zich een goede uitgangspositie door geen doelpunt tegen te hebben gekregen, maar zo denkt milan natuurlijk ook.
zal een mooie pot worden daar. als ajax zn verstand ermaar bijhoudt.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by zoutzak
Rome-Ajax; ik denk dat het wederom een 1-1 uitslag zal worden.

Plaats hier jullie voorspellingen:

Originally posted by zoutzak
ik voorspel vanavond een 0-0. en uit 1-1. oftewel ajax gaat naar de halve finale!

Ik heb er zin an!
damn ik voorspel het nu al 2x op rij goed. misschien volgende keer tog maar wat geld op gaan zetten? :D

en wb volgende wedstrijd, ajax hoeft maar 1x te scoren, om milan 2x te moeten laten scoren. uitgangspositie is aardig, maar tog hadden we 3 punten moeten pakken gezien het wedstrijdbeeld.
 
Back
Naar boven