XXL Nutrition

ajax weer geen champions league (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je hebt wel ergens gelijk Bouwens62. Als ajax tegen ac milaan een finale moeten spelen ben ik voor ac milaan en juich ik me suf als ze dan ook scoren. Maar wat betreft de opmerking over mekaar de hersens inslaan, omdat dat schijnbaar normaal zou zijn...nee, dan sla je de plank volledig mis.
 
Toen PSV zo lullig uitgeschakeld werd door AC Milaan heb ik me ook enorm klote gevoeld. En toen Feyenoord de UEFA cup won heb ik ook mee staan juichen. Maar ja jullie zullen me dan wel geen echte Ajax supporter vinden want het hoort er tegenwoordig bij om elkaar de hersens in te slaan.....

Ik vind het ook wel jammer, maar moest ook wel lachen, eigenlijk meer van ongeloof.

Hoe kan je 2x verliezen van zo'n prutsclub:roflol: En zeg niet middelmatige club, want ajax heeft 60 miljoen euro meer.
 
AMSTERDAM - De supporters van Ajax zijn boos. Uit protest tegen de uitschakeling van de Amsterdammers in de Champions League is de fansite www.afca.nl op zwart gegaan. De website zal maar liefst 24 uur niet bereikbaar zijn. De betreffende supporters eisen zelfs het vertrek van trainer Henk ten Cate en het bestuur.

:roflol: ik krijg hier een stijve plassert van
 
Ze hebben gelijk, het transferbeleid is niets waard.
 
@ Yzord: voor wie ben ji eigenlijk.


Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar mijn dag kan niet meer stuk :D

K*t sukkels heeee sorry :roflol:
 
Wat een ellende. Ik ben voor PSV maar voor het Nederlandse voetbal is het natuurlijk dramatisch. Zoals al eerder uitgelegt werkt het gewoon met punten. Dus deze misstappen van Ajax kan op den duur gevolgen hebben voor PSV.
 
Ja weet je wat voor gevolgen? 5mil extra voor PSV...

Die gevolgen wil ik ook wel :roflol:
 
Hoe kan je 2x verliezen van zo'n prutsclub:roflol: En zeg niet middelmatige club, want ajax heeft 60 miljoen euro meer.



Ach ja hoe kon Griekenland Europees kampioen worden........
 
De 2 beste spelers deden niet mee, sneijder(madrid) en davids(scheenbeen). Die doelman van die tjechen had beide wedstrijden wereldreddingen. Colin is waardeloos als rechtsback van Ajax. Rommedahl had vanaf het begin moeten spelen.
 
Feit blijft, dat de Nederlandse compitie nog steeds ver boven de Jupiler leaque staat.

Ja idd, maar of Anderlecht nu moet onderdoen voor Ajax? Wij gingen er niet uit tegen de plaatselijke bakker & loodgieter.
 
Ja idd, maar of Anderlecht nu moet onderdoen voor Ajax? Wij gingen er niet uit tegen de plaatselijke bakker & loodgieter.
Haha alsof Fenerbahce een topclub is. Az schakelde ze vorig jaar nog uit.

Kwa kwaliteit weet ik weinig van Anderlecht, maar ik weet wel dat Ajax te weinig heeft op dit moment, maar op lange termijn zal Ajax altijd beter zijn dan Anderlecht, simpelweg, omdat ze veel meer geld hebben.
 
Ajax is Europees constanter, Anderlecht piekt nu en dan.

maar ik weet wel dat Ajax te weinig heeft op dit moment

Als ze Mbark Boussoufa willen is het nu de moment, de Anderlecht fans moeten hem niet meer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja weet je wat voor gevolgen? 5mil extra voor PSV...

Die gevolgen wil ik ook wel :roflol:

Staat niet voor niets op den duur bij.. ;)

Als het zo door gaat raakt Nederland gewoon plaatsen voor UEFA en CL kwijt. Dus echt grappig is het natuurlijk niet.
 
Ik lach me suf kerel...hehehe
 
Heel veel maakt het niet uit voor de punten. In de UEFA cup is het een stuk makkelijker punten halen. Maar Ajax kennende zullen we daar ook niet ver in komen. Ik vind het verder gewoon triest, kan er niet eens boos om worden. Het bestuur van de club bestaat al lang niet meer uit sportliefhebbers maar enkel uit commerciele figuren die voor elke hoge positie waar dan ook wel in zijn. Commerciele belang is een stuk groter dan het sportieve.
Ik vraag me wel eens af of die zogenaamde proffesionals zo onbekwaam zijn dat ze de basisprincipes van een sportclub niet eens begrijpen. Daaronder versta ik trouwens ook Ten Cate en Van Geel. Colin wordt gehaald terwijl Boachye (of wat het ook is) wordt verkocht. Een 35 jarige Spanjaard word gehaald als "breekijzer" (iemand wel eens een wedstrijd gezien waarin dat succesvol uitpakte?) terwijl Kluivert - clubicoon en geweldenaar - bij jong Ajax meetraint.
Perez wordt verkocht en we halen en slechtere, nog slomere versie er voor terug. Babel wordt verkocht en wordt iemand gehaald die technisch nog zwakker is, veel minder gevaarlijk is en eigenlijk als enige pluspunt snelheid heeft. Sneijder wordt verkocht maar geen vervanger gehaald. Grygera wordt verkocht maar geen vervanger voor gehaald.

Enige goede aankoop is Suarez en dat is eigenlijk een speler waarvan je niet zou verwachten dat hij in het systeem zou passen. Als je eigenlijk nog wel van een systeem zou kunnen praten bij Ajax.

Hoop dat we in de nabije toekomst nog eens mogen genieten van personen met verstand van zaken bij de club. Maar dat zal wel niet.
 
Back
Naar boven