Fitness Seller

Nieuws Ajax wil afscheid nemen van acht spelers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
3.829
Waardering
0
Marco van Basten hoopt de komende periode afscheid te kunnen nemen van maar liefst acht spelers uit zijn selectie. De spelers in kwestie kregen van de clubleiding te horen dat men mag vertrekken.

Ajax trainde maandag voor de eerste keer onder de nieuwe trainer. Op het veld verschenen 30 spelers wat naar de mening van de voormalige bondscoach te veel is op weg naar komend seizoen.

De acht spelers die mogen vertrekken zijn: Albert Luque, Michael Krohn-Dehli, Edgar Manucharyan, Robbert Schilder, Nicolae Mitea, Leonardo, Mitchell Donald en Vurnon Anita. Zowel Donald als ook Anita komen alleen in aanmerking voor een verhuurperiode en niet voor een definitief vertrek.

De technisch manager van Ajax was duidelijk over de toekomst van de genoemde spelers. "Deze acht spelers weten allemaal waar ze aan toe zijn", aldus Danny Blind tegenover Het Algemeen Dagblad.
 
Albert Luque heeft al gezegd zn contract te gaan uitdienen nog 2 jaar 2,5 miljoen per jaar verdienen..........
 
Kan me in alle namen eigenlijk wel vinden, al heeft Luque natuurlijk nooit een echte kans gehad. Hij heeft 1 keer 3 wedstrijden op rij gespeeld en liet toen zien meteen beter te gaan spelen. Gaf in de laatste wedstrijd die hij speelde zelfs binnen een half uur een assist en maakte een goal als ik me niet vergis, daarna moest hij eraf met een blessure. Colin mag van mij ook weg, mits er nog wel een verdediger (het liefst 2) wordt aangetrokken, anders wordt de spoeling wel heel erg dun, voor zover dat al niet het geval is.

Leonardo vind ik trouwens wel een apart verhaal, speelde eigenlijk prima tot zijn ernstige blessure, maar is eenmaal daarna nooit meer voorgekomen in de plannen bij Ajax en mag nu dus ook vertrekken. Zonde, want hij heeft best redelijke kwaliteit voor de eredivisie.
 
Als Vlaming ben ik natuurlijk blij dat er een paar bij Ajax spelen, maar waarom Delorge mag blijven is me niet echt duidelijk?
 
Ja, maar toch geen Ajax niveau?
 
Als Vlaming ben ik natuurlijk blij dat er een paar bij Ajax spelen, maar waarom Delorge mag blijven is me niet echt duidelijk?

Inderdaad, nog zo iemand die van mij direct weg mag. Snap sowieso niet waarom ze hem hebben gekocht, maar ja, dat gevoel had ik bij wel meer transfers. Rommedahl bijvoorbeeld, die zou ik zelfs verkopen als ik geld moest bij leggen. Maar ja, om nou in 1 keer 10 spelers te verkopen is misschien een beetje te rigoreus, maar ik zou het niet erg vinden. Grote schoonmaak houden, er lopen te veel "net-niet" (of "helemaal-niet") voetballers bij Ajax. Ogararu vind ik ook niks.
 
Albert Luque heeft al gezegd zn contract te gaan uitdienen nog 2 jaar 2,5 miljoen per jaar verdienen..........

Woeiahaha, een club die een contract wil verbreken maar een speler die juist blijft ziten. Meestal is het andersom.

Net als Winston Bogarde bij Chelsea, van seizoen 2001 tot 2005 geen wedstrijd gespeeld en als duurste bankzitter miljoenen opstrijken omdat opeens Abromovic kwam opduiken.

Als ik Albert was, zou ik gewoon lekker bankzitter zijn, met in het achterhoofd dat je heel weinig gaat doen en in 2010 als 30er met pensioen kan met 5 miljoen.

Een heerlijk zorgeloos leven met hoeren en een welvaartspens, heeft die goed gedaan.
 
Ik denk dat jullie 1995 als maatstaf hebben dat was gewoon een bijzonder jaar voor Ajax ,de beste spelers willen niet naar Nederland.
Daarom krijgt Nederland de afdankertjes.
 
1995 was uniek dat jaar moeten ze inderdaad niet als maatstaf gebruiken.
 
Ajax heeft inderdaad veel spelers die enkel een rotte appel op de begroting zijn :D
 
Back
Naar boven