XXL Nutrition

Ajax zegt 'nee' tegen miljoenen voor Huntelaar

Bezoekers in dit topic

Natuurlijk hadden ze het moeten doen. Ze spelen geeneens CL. Dikke inkomsten.

Overigens geniaal dat ze zoveel geld bieden. PSV zal zich wel achter de oren krabben :roflol:

Over die inkomsten heb je gelijk. Maar aan de andere kant, Ajax heeft op dit moment geen spits die ook maar 50% zo goed is als Huntelaar wat betreft doelpunten maken. Als Huntelaar Ajax dit seizoen de kampioensschaal bezorgd en Ajax de Champions League in schiet, kan je hem volgend jaar alsnog verkopen voor een vet bedrag, plus dat je dan wel de inkomsten van de Champions League er bij hebt. En dan is het ook makkelijker om een vervanger te halen.

Als Ajax slim is trekken ze voordat de volgende zomer transferperiode start al een goede spits aan, want als Huntelaar verkocht wordt voor 30 miljoen straks gaan andere clubs ook weer buitensporige bedragen vragen voor hun spelers. Net als wat PSV met Amrabat gedaan heeft. Dat was ook al rond voordat de transferperiode startte, en zo zijn ze andere clubs te snel af geweest.
 
Ja, maar wat nou als Huntelaar er 15 maakt, Ajax wederom geen CL haalt en hooguit de beker wint?

Ik bedoel te zeggen dat deze 40 miljoen zeker was. En 40 miljoen is echt een heel hoop geld. Zeker voor een spits die op internationaal niveau nog niets heeft bewezen.

Maar ik hoop voor Ajax dat Huntelaar er inderdaad 35 inschopt en ze landskampioen worden. Aan de aanval zal het niet liggen.
 
weg met broer konijn!
 
Ja, maar wat nou als Huntelaar er 15 maakt, Ajax wederom geen CL haalt en hooguit de beker wint?

Ik bedoel te zeggen dat deze 40 miljoen zeker was. En 40 miljoen is echt een heel hoop geld. Zeker voor een spits die op internationaal niveau nog niets heeft bewezen.

Maar ik hoop voor Ajax dat Huntelaar er inderdaad 35 inschopt en ze landskampioen worden. Aan de aanval zal het niet liggen.

Dat risico hebben ze inderdaad genomen. Maar Huntelaar is een zekerheid voor 25+ goals, dat heeft hij al bewezen bij Ajax en z'n vorige clubs. Maar ik denk dat als Ajax het bod had geaccepteerd, dat Huntelaar alsnog niet was gegaan. Hij heeft meerdere malen verklaard Ajax alleen te verlaten voor een absolute topclub in een top competitie. Daar hoort Manchester City niet bij. Al kan dat altijd veranderen natuurlijk als je 6 miljoen netto per jaar wordt geboden :D
 
Van de 40 miljo0en zou ook maar de helft ofzo overblijven... Maar ik vind niet dat Huntelaar transfervrij kan vertrekken hoor...
 
Back
Naar boven