AndroidHealthClinic

ajax (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Guillermo

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.561
Waardering
0
jaaaaaaaaa ajax is dooooorrrrr
 
Kom net uit de Arena, ben blij dat ze door zijn.........maar wat een slechte match was dat zeg. Ajax was echt ondermaats vanavond.
 
Ik was in Genk. Bijna Real Madrid geklopt, maar
heeft niet mogen zijn...
 
Zoals altijd heeft Ajax weer veel geluk..........
 
ajax was helemaal niet ondermaats, was gewoon een klotescheidsrechter i kvind dat ze goed gespeeld hebben
 
inderdaad, wat een k*t scheids zeg, eerste helft ajax zeer goed, al die jonkies tegen die gehaaide italianen!!!
 
Ajax niet ondermaats

Ajax was zeker de eerste helft beter, die klote scheids was alleen voor de Italianen! wanneer het 1-0 was geworden had je een hele andere wedstrijd gehad, was het op de counter 2-0 geworden.

Shoot Maier:fire: :fire: :fire:
 
Re: Ajax niet ondermaats

Originally posted by Vicks
Ajax was zeker de eerste helft beter, die klote scheids was alleen voor de Italianen! wanneer het 1-0 was geworden had je een hele andere wedstrijd gehad, was het op de counter 2-0 geworden.

Shoot Maier:fire: :fire: :fire:

amen! stuur die grensrechter maar weer terug naar de f'jes.:yell: :splat:
 
AJAX domineerde 1e helft en gezien het spel verdiende het een voorsprong. en dan krijg je 2x een hoge bal op crespo waar die kleine de Jong nooit bij kan...... tog weer vd vaart die de eer in deze wedstrijd redde.
AJAX is VERDIEND door.
wel met enig geluk. maar dat dwing je af zeggen ze altijd ;)
 
Originally posted by man_of_magic
Kom net uit de Arena, ben blij dat ze door zijn.........maar wat een slechte match was dat zeg. Ajax was echt ondermaats vanavond.
ik vond ajax 1e helft GOED voetballen.
2e helft kregen ze gelijk flinke klappen, maar desalniettemin een goede wedstrijd, en weer krijgen ze niet wat ze verdienen tegen Inter.
 
Originally posted by Olimantado
Ik was in Genk. Bijna Real Madrid geklopt, maar
heeft niet mogen zijn...

Ondanks geen overwinning heeft Genk toch goed voetbal gebracht vond ik over de gehele CL campagne, uitschuivertje in madrid niet te na gesproken. Brugge vandaag gezien? :scratch:
Alles in eigen handen en dan zo weggeven de laatste speeldag, triestig. Niet dat het mij wat kan rekken, Brugge kan mij gestolen worden maar toch voor Belgisch voetbal had het wel mooi geweest nog eens een club in 2e ronde te hebben.

Aan Ajax-supp proficiat!:thumbup:
 
ajax rulez!
 
Brrrr ajax close topic plz :D ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
haha eigenlijk wel want slaat nergen op :D
 
Ajax aan kop in de groep!
volgende keer thuis winnen van Valencia en ze zijn door. en wie weet hoe ver ze dan nog kunnen komen ;)

ik vind dat ajax goed voetbalt, in eigen sT of niet, ze presteren!
:bow: JOOODUUUH :bow:
 
Ik zou ze eens graag tegen Real zien spelen!
 
Vanavond is het zover, zal ajax minstens één puntje uit rome mee kunnen slepen en zo de kwartfinale bereiken??

Ik ga voor wederom voor een gelijkspel; roma zal er vol voor gaan aangezien dit hun laatste kans is om hun seizoen te redden.
maar je moet natuurlijk uit gaan van je eigen kracht, en daarom zeg ik dat het wederom een 1-1 uitslag zal worden.

Plaats hier jullie voorspellingen:
 
Back
Naar boven