MuscleMeat

ajax (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ajax zal zwaar de boot ingaan tegen AS Roma. Zonder Mido kunnen ze het gewoon niet...
 
Ik zat toch op dutchbodybuilding.com of ben ik nu ineens op ajax.nl beland ofzo?!?!?!?!???

Of gaat dit over hoe je je apparaten schoon kunt houden:D
 
Laatst bewerkt:
he mafkees, je zit op andere sporten!!
 
Originally posted by Olimantado
Ajax zal zwaar de boot ingaan tegen AS Roma. Zonder Mido kunnen ze het gewoon niet...
haha, iedereen is al lang blij dat hij opgedonderd is!
en hij heeft btw nooit een belangrijke rol vervuld bij ajax.
 
Nou het toch over Ajax gaat... Hoe is het nou tegenwoordig eigenlijk met de Bolle van Zwolle? Dat vond ik vroeger een lollige gozer! Trouwens ook een goede keeper!
 
over 1 uur precies: PSV - AJAX

er staat veel op het spel:
- wint psv dan is de strijd om het kampioenschap gestreden, maar barst de strijd om de 2e plek (lees Champions league plaats) volop los tussen ajax en Feijenoord die dan op gelijke punten staan

- wint ajax dan is de kampioen dit jaar nog niet bekend.

- bij een gelijkspel is feijenoord de lachende 3e.

ik voorspel zo'n 0-3 :p
 
Dat is toeval... Bij ons is het vandaag net Anderlecht tegen Club Brugge.....
Ook nr1 tegen nr2 dus. Ten minste als Anderlecht wint staat ze weer 2e (wat ook champion's league voorronde oplevert).
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA RSCA GEWONNEN met 5 goals tegen 1

O-SIDE FOREVERRRRRRRRRRRRR !!!
 
ANTWERP CASUAL CREW rules!!!!!!!!!!!!!!
 
woensdag Feyenoord Ajax.
onze Ne'erlandse Klassieker.
zegt u et maar:
 
Ik denk dat Ajax het gaat halen. Ze zijn immers enorm boos omdat Johan Cruiyff het laatste jaar van zijn carrièrre bij Feyenoord is komen spelen. Die woede zal hen de nodige kracht geven om te winnen!
 
Originally posted by Olimantado
Ik denk dat Ajax het gaat halen. Ze zijn immers enorm boos omdat Johan Cruiyff het laatste jaar van zijn carrièrre bij Feyenoord is komen spelen. Die woede zal hen de nodige kracht geven om te winnen!
whaha :D
 
ok, na gister weer ff rustig in deze thread. maar dat komt as woensdag wel weer goed...
 
Back
Naar boven