XXL Nutrition

akpuxuh

Bezoekers in dit topic

shaker

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
116
Waardering
2
Heeft iemand ervaring met dit merk akpuxuh???. Heb nu deze dianabolpillen en zitten in een klein potje...IK heb gezien dat ze ook in blisters zitten. Is daar uberhaupt verschil in omdat ze het apart verpakken?? Hoe kan ik zien of ze fake/real zijn\??

groetjes
 
Akpuxuh is bijna niet meer te verkrijgen hier bro omdat ze erg duur zijn in Rusland..de strips dan wel te verstaan..de potjes zijn niet origineel maar is hier al meerdere keren gepost..
 
Ik ken meerdere mensen die die pakken en gaan er zeer goed op, is gewoon underground Dianabol.
 
shaker zei:
Hoe kan ik zien of ze fake/real zijn\??

Gewoon erin mikken,bro....

Als we niks meer van je vernemen weten wij dat het troep was...:D
 
een keer die akpux genome damn kreeg er ultra hoge bloeddruk van + ultra koppijn...oftewel goeie shit
 
Hahahaha....lekka referentiekader,ouwe....

Misschien zat er wel ****ing methyltesto in en denk jij een dbolletje te slikken...
 
Testo zei:
Hahahaha....lekka referentiekader,ouwe....

Misschien zat er wel ****ing methyltesto in en denk jij een dbolletje te slikken...

dat schijnt ook nog eens zo te zijn. ;)
 
Testo zei:
Hahahaha....lekka referentiekader,ouwe....

Misschien zat er wel ****ing methyltesto in en denk jij een dbolletje te slikken...
lol...zou idaad ook wel kunnen:)..
 
klaas zei:
lol...zou idaad ook wel kunnen:)..
dus als ik het goed begrijp zijn de pillen die in een potje zitten fake???
 
het zijn niet de origenele.
fake wil niet zeggen dat er geen werkzame stof inzit.
maar het zijn de niet de echte russische tabs.
 
de echte strips , man je gaat je hart voelen met 200 slagen per minuut, die maat van me sprong dagelijks door het dak bijwijze van spreken, groeien als kool, veel vocht, maar wat een kracht en winst..
 
Back
Naar boven