AndroidHealthClinic

Akroma's Powerliftlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maandag:UB 1

Bench:
2x5x110 VPR

Vanaf dan zwaar gefaild. Moest normaal 2x3x122.5. Kon de eerste set er maar 2 uitpersen. Heb dan maar ook meteen gestopt en wat lichter gebankdrukt. Heb mijn schema wat aangepast voor de volgende druk training.

Assists:
Flat db press (speed)
Dippen
Bent over raises
Sideraises
Shrugs

Comment:
Vandaag was de 9e workout van de 14. Nog 6 te gaan met deze van vandaag inclus. Heb het opzet wat aangepast, zodat elke workout wat lichter uitvalt. Nuja, morgen een nieuwe dag.

Lost a battle, but not a war.
 
Laatst bewerkt:
En dat was eigenlijk UB light..?
 
Stevige log.
Maar ik snap niet hoe je jezelf serieus kan nemen als je zegt powerlifting wedstrijden te willen doen en daarnaast ook een kuurtje te willen pakken?? Dan zet je jezelf én de sport flink voor lul, vind ik.
 
Je kan er dan natuurlijk beter je mond over houden, en het zeker niet op internet zetten, maar het zou naïef zijn te denken dat hij nkiet één van de velen zal zijn. :D
 
En dat was eigenlijk UB light..?

Njaa, in het begin van de cyclus was het dat wel, nu niet meer blijkbaar :p Misschien naam best veranderen om misverstanden te voorkomen.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 13:25 ----------

Stevige log.
Maar ik snap niet hoe je jezelf serieus kan nemen als je zegt powerlifting wedstrijden te willen doen en daarnaast ook een kuurtje te willen pakken?? Dan zet je jezelf én de sport flink voor lul, vind ik.

Kan me niet voorstellen dat er niemand van de mensen die wedstrijden draaien nog nooit gekuurd hebben? Ofwel sla ik de bal volledig mis, (en als het zo is mag je het me vertellen)

Persoonlijk ken ik een tweetal mensen die buiten het seizoen gekuurd hebben en dan gewoon enkele maanden later een single wedstrijd deden...

En over mezelf en kuren: Heb er wel al eens over nagedacht, maar meestal is dit in een opwelling of dergelijke. Heb nog niet echt stappen genomen om er daadwerkelijk aan te beginnen. Momenteel ken ik er zeker zelf nog te weinig van. Ik wil eerst mijn doelen bereiken in 2011 en verder zien we wel.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 13:30 ----------

Je kan er dan natuurlijk beter je mond over houden, en het zeker niet op internet zetten, maar het zou naïef zijn te denken dat hij nkiet één van de velen zal zijn. :D

Ja, begrijp ik volledig. Maar zo ben ik niet. Als ik een log bij hou, zeg ik liever alles erbij, in plaats van dingen achterwege te laten. Ik ben misschien een beetje hypocriet, maar van dergelijk niveau niet. ( nog niet :rolleyes:)
 
Laatst bewerkt:
Dinsdag: LB ME

Deadlift:
Warm up
1x5x70
1x5x120
3x3x160

Squat:
6x2x60

Assists:
Back extension
Chins
Db row
Hammer curls

Comment:
Vlotte training. Niet heel veel moeilijkheden met DL.
 
Vandaag normaal rustdagje, maar toen ik op mijn kamer kwam lag mijn F6'je daar zo mooi naar mij te glimlachen. Mèh, kon het niet laten om hem nog eens te proberen.

Donderdag: Random Bench EQ

Bench (Alles met 1 sec. stop)
Warm up
2x80
2x90
1x100
1x110
1X110

Bench EQ
1x110
1x110
1x120
1x120
3x120
3x120
3x125
3x125
1x130 PR EQ

Comment:
Was echt blij dat ik ze allemaal tot op mijn borst kreeg. Vrijdag lukte het me totaal niet, nu wel. Moest het waarschijnlijk nog wat gewoon worden. Alles ging echt vlot. Bij geen enkel setje echt moeten diep gaan. 1x130 ging zelf beter dan enkele vorige singels. Smaakt dus naar MEER!
 
Ook een lekker ruim shirt dus als je met je RAW gewichten al beneden komt.
Heel goed om mee te beginnen imo.
 
Ook een lekker ruim shirt dus als je met je RAW gewichten al beneden komt.
Heel goed om mee te beginnen imo.

Inderdaad, blijkt toch een ruim shirt te zijn. Kan hem bijna zelf aandoen, en volgens mij kan dat niet met competitieshirts...
Eerst dacht ik dat mijn gewichten te laag waren en dat de reden was waarom ik niet beneden raakte. Blijkbaar lag het merendeels aan mezelf. Ben wel blij dat het eens gelukt is. En ben ook blij om eens het gevoel van suited te bankdrukken. :p
 
Vrijdag: LB DE

Squat
5x5x75

Deadlift
6x3x140

Assists:
Leg extension
Leg curls
Power shrugs
Hammer curls

Comment:
/
 
Donderdag: UB ME

Bench:
2x5x105
2x3x117.5
1xFx120 (F=3, hier had ik wel nog wat over.)

Bench EQ
1x120
1x130
1x140
1x150 PR
Fx160

Assists:

Dippen

Comment:
Ben blij dat ik raw bench opnieuw heb kunnen voltooien, na de fail van vorige week. Schouder voelde toch niet helemaal lekker, ga het deze week rustiger aandoen. (zoiezo geen equiped bench)

Enja, bench equiped, wat kan ik zeggen... doe het gewoon heel graag. Na donderdag de 130 aangetikt te hebben, had ik zin om vandaag wat verder te gaan, met succes. 150 ging nog vlot, maar 160 was gewoon te veel. Ging wat te dicht bij mijn nek naar beneden... Momenteel haal ik 20 - 25 kg uit mijn suit.
 
Maandag:UB 1

Bench:
6x3x70

Assists:
Flat db press (speed)
Dippen
Bent over raises
Sideraises
Shrugs

Comment:
Heb me voorgenomen deze week het wat rustiger aan te doen. Schouder is nog niet helemaal hersteld van zaterdag. Volgende benchworkout zien we dan wel weer.
 
Dinsdag: LB ME

Deadlift:
Warm up
1x3x140
3x3x150

Squat:
/

Assists:
DB row
BOR
Hammer curls

Comment:
Wat kortere training dan normaal. Had de vorige nacht moeten werken, dus redelijk slapjes. Heb het rustig aan gedaan. Deadlift had ik wel nog over.
 
Donderdag: UB ME

Bench:
2x5x110
1x1x117.5 :s

Squat
6x2x62.5

Comment:
K*ttraining :( voelde het al meteen bij de 110 dat het niet veel soeps ging zijn. Pijn aan de schouder lijkt zicht tijdens het bankdrukken naar de elleboog te verplaatsen. Achteraf heb ik dan lichte pijn (?) aan de schouder.

Denk van een weekje deload te doen op UB. Of totale rust? Wat denken jullie?
 
Tucked benchen + wat rehab werk doen voor schouders?
 
Tucked benchen + wat rehab werk doen voor schouders?

Denk dat ik bench komende week achterwege laat. En inderdaad wat rehab voor schouders, rotator cuff enzo. Steekt me wel tegen dat het niet van een leien dakje loopt.
 
Denk dat ik bench komende week achterwege laat. En inderdaad wat rehab voor schouders, rotator cuff enzo. Steekt me wel tegen dat het niet van een leien dakje loopt.

Kan niet altijd zo zijn :)
 
Back
Naar boven