AndroidHealthClinic

Aktie bij de tuinen, precision whey eiwit, is dat wat? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ano_133972

Novice
Lid geworden
11 mei 2014
Berichten
29
Waardering
2
Hoorde net dat ze bij de tuinen hier in Venlo een aktie hebben van whey eiwit van het merk precision 1 pot 35 euro plus nog een extra pot voor 1 euro.

Wie heeft ervaring met dat merk en is dat wat?

Screenshot_20160914-184219.png
 
Dus 1800 gram eiwit voor 36 euro? Is niks goedkoops aan.

Opletten bij Bulkpowders of Myprotein. Met de aanbieding vaak 5kg eiwit voor 45-50 euro.
 
Heb afgelopen week bij de tuinen de whey eiwit poeder gehaald van precision. Wat me gelijk opviel was dat zelfs al is het natural smaak heel zoet smaakte. In vergelijking met eiwit poeder isolaat wat ik had van Berry de mey..
 
ooit van supplement lab testen gehoord? ik zou maar even googlen.
 
De tuinen, nu Holland & Barret, zijn niet bepaald goedkoop.

Volgende keer Perfect whey van XXL nutrition. Goede prijs, en goed getest! :thumb:
 
Heb afgelopen week bij de tuinen de whey eiwit poeder gehaald van precision. Wat me gelijk opviel was dat zelfs al is het natural smaak heel zoet smaakte. In vergelijking met eiwit poeder isolaat wat ik had van Berry de mey..

Lekker in de zak gezet dan :)
 
Ik zit zelf aan hydrolisaat van XXL, beste wat ik tot nu toe heb geprobeerd.
En heb vanalles geprobeert, voortaan altijd.
 
Ik zit zelf aan hydrolisaat van XXL, beste wat ik tot nu toe heb geprobeerd.
En heb vanalles geprobeert, voortaan altijd.
En behalve misschien wat last van je buik of acne ( indien gevoelig hiervoor)

Wat is er dan zoveel beter dan bijvoorbeeld een normale whey van 75% eiwit
 
En behalve misschien wat last van je buik of acne ( indien gevoelig hiervoor)

Wat is er dan zoveel beter dan bijvoorbeeld een normale whey van 75% eiwit

Dan moet je er eens AAN ZITTEN man!!!!!!
 
oplosbaarheid makkelijker in mijn ogen, snellere opname rondom mijn training vooral na is erg belangrijk dat het snel verteerd is.
Ik eet zsm na me training maar direct na me training gaat er een shake in.
 
oplosbaarheid makkelijker in mijn ogen, snellere opname rondom mijn training vooral na is erg belangrijk dat het snel verteerd is.
Ik eet zsm na me training maar direct na me training gaat er een shake in.

Hoe merk jij die snellere opname?
 
oplosbaarheid makkelijker in mijn ogen, snellere opname rondom mijn training vooral na is erg belangrijk dat het snel verteerd is.
Ik eet zsm na me training maar direct na me training gaat er een shake in.

Theoretisch heel leuk en misschien in een wedstrijd prep interessant maar als recreatief sporter totaal niet de centen waard
 
Theoretisch heel leuk en misschien in een wedstrijd prep interessant maar als recreatief sporter totaal niet de centen waard

Dit.

Zou het verschil in spierwinst wel eens willen zien bij een recreatief sporter die eiwitten neemt die wat sneller opgenomen tov wat tragere opname.

En zou zeker het verschil eens willen zien met iemand die gewoon alles uit zn voeding haalt en dus zn eiwitten trager binnen krijgt.

En verschil voelen ga je al helemaal niet doen.
 
Theoretisch heel leuk en misschien in een wedstrijd prep interessant maar als recreatief sporter totaal niet de centen waard
nee ook theoretisch is nog steeds niet leuk

tenzij je echt compleet fasted traint en waarom zou je, zelfs dan is het daadwerkelijke verschil met een normale whey niet bijzonder groot
 
nee ook theoretisch is nog steeds niet leuk

tenzij je echt compleet fasted traint en waarom zou je, zelfs dan is het daadwerkelijke verschil met een normale whey niet bijzonder groot

Het uiteindelijke verschil in spierwinst tss beiden zal nog eens niet meetbaar zijn volgens mij.
 
Andere eiwitten vind mijn maag niet leuk dus dat ze goed snel verteren val wel goed zitten.
Krijg van alle andere merken die ik gehad heb een opgezette buik
 
Back
Naar boven