Fitness Seller

Al die musclemags tegenwoordig! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
964
Waardering
1
Ze zijn vol met reklame's van muscletech en van die vloeibare creatine (16 bladzijden!!).

Hier is de inhoud van de musclemags tegenwoordig:

40% Reklame
30% Hot fitness chicks
30% Advies

Ik vind dat er meer informatie moet zitten in een musclemag dan alleen muscletech ads die ons beloven dat hun product 1300% beter is dan creatine
 
Originally posted by capricik

Hier is de inhoud van de musclemags tegenwoordig:

40% Reklame
30% Hot fitness chicks
30% Advies


ik denk dat iedereen t met je eens is, zelfs de uitgeverijen van het blad, ik bedoel asl deze trend zich voort blijf zetten wordt t minder gekocht. Dankzij dit forum ben ikzelf minder geneigd weer een blad te kopen alhoewel ik me toch niet kon inhouden om de nieuwe flex te kopen:rolleyes:

zijn deze statistieken overigens een indicatie van jou of is dit een reeel getal dat echt op ware feiten gebaseerd is?;)

Hoe dan ook, dankzij die bladen ben ik eignlijk echt goed gaan trainen. begon namlijk met de Mens health te kopen elke maand. Vond dat allemaal zwaar interesant enzo, maar na verloop van tijd werd t te eentonig qua oefeningen (waar ik steeds meer interese in kreeg) en toen liep ik tegen de flex en M&F aan. Ik vond dat meteen van die exclusieve hardcore bladen waarvan ik niet wist of ik ze eigenlijk wel mocht lezen:D

De eerste keer dat ik dat las wist ik meteen dat dit het blad was dat ii moest kopen en ik liet de MH in t schapje achter. Daarbij moet gezegd worden dat de bladennatuurlijk wel betaalbaar moeten blijven en die reclame die zorgt daarvoor alhoewel dat onderhand toch de spuigaten uitloopt idd.

vooral die vloeibare creatine die je al een half jaar als t niet langer is elke maand 16 paginas als een blok wegbladert. weer een paar bomen en kostbare zurstof minder vanwege die reclameadvertenties. alhoewel advertentie, t is meer een naslagwerk.
Daarbij vind ik qua trainingsartikelen en voeding die balden wel interessant maar ze worden veelal vertaald uit amreika waardoor de info veelal nuteloos is (vetvrije mayo, hoeveelheden vertaald naar "a cup" en zo kan dandy nog wel ff doorgaan.
Niettemin zorgt t wel voor de nodige inspiratie om voor de training zon blad door te kijken, en dan wel naar die grote jongens die op de advertenties prijken:D
 
Vloeibare creatine word niet mee in muslemag geadverteerd de hype daarvan is in amerika al lang over. Vind vooral de muscltech "artikels" irritant ga je lezen kom het altijd op reclame uit.
 
Originally posted by Zwier
Vloeibare creatine word niet mee in muslemag geadverteerd de hype daarvan is in amerika al lang over. Vind vooral de muscltech "artikels" irritant ga je lezen kom het altijd op reclame uit.

yep, en dan willen ze het nog zo reëel mogelijk over laten komen en vooral niet laten merken dat het een advertentie is. Ze geven andermans produkt 2 sterren terwijl ze hun produkt 5 sterren geven omdat het "1300% of 3000% meer effectief is".. yeah right.
btw dandyman, die cijfers zijn gewoon mijn eigen mening, geen wetenschappelijk onderzoek ofzo :p
 
leek me al sterk, een uitkomst van een de(r)gelijk onderzoek met:

30% "Hot fitness chicks" als uitkomst

zou wel mooi zijn geweest:rolleyes: ;)
 
Originally posted by dandyman
leek me al sterk, een uitkomst van een de(r)gelijk onderzoek met:

30% "Hot fitness chicks" als uitkomst

zou wel mooi zijn geweest:rolleyes: ;)

Damn ik lees nu sport & fitness
staan wel dingekes in

Wijfies met proteinerepen tussen de tieten en nog een wijffie met een lat pulley waar het touw tussen de tieten doorgaat..


Dus zit wel bedoeling achtere
 
Originally posted by nilsjei1234


Damn ik lees nu sport & fitness
staan wel dingekes in

Wijfies met proteinerepen tussen de tieten en nog een wijffie met een lat pulley waar het touw tussen de tieten doorgaat..


Dus zit wel bedoeling achtere

Tja, als je zo je producten aan de man moet brengen:rolleyes:

ps. nieuwe S&F?
 
Originally posted by dandyman


Tja, als je zo je producten aan de man moet brengen:rolleyes:

ps. nieuwe S&F?

jup

zijn wel geile wijffies trouwens...

is goed voor testo he..
 
Originally posted by nilsjei1234


jup

zijn wel geile wijffies trouwens...

is goed voor testo he..

niet perse, Nilsje

[Link niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by nilsjei1234


jup

zijn wel geile wijffies trouwens...

is goed voor testo he..

heb die uitgave al thuis, inderdaad die wijfjes zijn niet slecht nee :D
 
teveel reclame en onzin, over een tijdje heb je helemaal niks meer aan die bladen,,
 
klopt, ik werk bij de ako (mening geef ik niet, want het personeel mag zich niet negatief uit laten (zegt wel genoeg denk ik ))

maar goed. ik heb verschillende fitnessbladen bekeken ( Flex, M&F, S&F, Mens FItness) en de reclame begint steeds meer de overhand te krijgen. vaak zelf om de pagina al reclame
 
Back
Naar boven