- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 13%
En de heb je de triggerpoints al laten onderzoeken? De klachten lijken er wel naar. De triggerpoint zit op een andere plek als waar je pijn hebt. Ik heb er 1 in mijn onderrug. Daardoor trekt die een pees strak die over mijn rug naar mijn hoofd loopt. Gevolg dat precies die borstwervels onder spanning staan en ik ook niet meer kon trainen. Ook had ik minder bewegingsvrijheid in mijn schouders. Als ik mijn hoofd op mijn schouder wilde leggen had ik net het gevoel alsof de spier korter was en hem niet helemaal kon strekken.
Ook als ik stopte met trainen had ik er minder tot geen last van maar ze verdwenen nooit. Pas als ik weer ging trainen kreeg ik last.
De enige die ze eruit kan krijgen ben je zelf door zelfmassage. 2x fysio in de week is niet genoeg voor behandeling. Als je maar weet waar ze zitten kan je er wat aan doen.
Keep me posted. Ben wel benieuwd wat eruit komt. Feit is dat er wat moet zitten ergens en er wel een oplossing voor moet zijn. Alleen zijn de meeste artsen niet erg begaan of bekend met ons doel en de gevolgen van zware trainingen op het lichaam.
Ook als ik stopte met trainen had ik er minder tot geen last van maar ze verdwenen nooit. Pas als ik weer ging trainen kreeg ik last.
De enige die ze eruit kan krijgen ben je zelf door zelfmassage. 2x fysio in de week is niet genoeg voor behandeling. Als je maar weet waar ze zitten kan je er wat aan doen.
Keep me posted. Ben wel benieuwd wat eruit komt. Feit is dat er wat moet zitten ergens en er wel een oplossing voor moet zijn. Alleen zijn de meeste artsen niet erg begaan of bekend met ons doel en de gevolgen van zware trainingen op het lichaam.