- Waardering
- 666
- Lengte
- 1m82
- Topic Starter Topic Starter
Thanks Kev, ik ga die website bekijken en morgen je topic helemaal doorlezen. Van de voeten de grond in schroeven had ik nog niet gehoord, dus dat ga ik proberen. Het probleem met de juiste houding aannemen is echter dat ik overal pijn krijg zodra mijn rug op een "normale" manier staat, ook als ik het op jouw manier doe. Ik corrigeer al jaren, dus heb het al op meerdere manieren geprobeerd. Ik vraag me af of ik dus wel moet corrigeren.Taylor, lees mijn topic hier eens. Ik maak grote vorderingen momenteel. Ik heb mijn bureau gedumpt en sta tegenwoordig aan een statafel. Kijk ook rond op www.mobilitywod.com om die tilt op te lossen. Mijn houding is nu bijna helemaal correct, met oor, schouder en heup op 1 verticale lijn en dit lijkt mijn schouderpijn (na 6 jaar!) eindelijk op te lossen. Ik lette al een flinke tijd op mijn houding, maar nu doe ik het iets extremer, dus schouders met kracht op hun plek houden en borst dusdanig ver vooruit dat mijn bovenste buikspieren bijna mijn borst voorbij komen (maar dat mijn rug wel goed blijft).
Ugh wat een vaag verhaal, had halverwege geen zin meer. Maar goed, kijk op die site en dat zal je een heel eind op weg helpen.
---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 01:21 ----------
Sta met je voeten op schouderbreedte en de voeten recht naar voren wijzend. Schroef je voeten de grond in (linkervoet linksom, rechtervoet rechtsom) daardoor draai je heup vast en sta je stabiel. Span je bilspier lichtjes aan en volgens je buikspier en je rug moet goed staan. Nogmaals, zie MWOD.
Laatst bewerkt: