Fitness Seller

Al-Qaeda: "paus moet vermoord worden" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tractortje

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2003
Berichten
13.457
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
De terreurorganisatie Al-Qaeda heeft een videoboodschap op het internet gezet, waarin zij oproepen dat paus Benedictus XVI vermoord moet worden. Er moet volgens hen wraak komen op "de apen in het Vaticaan". In de video is een zwaard te zien, dat wordt opgeheven naar een kruis.

De videoboodschap is een reactie op de uitspraken van de paus afgelopen dinsdag, waarin hij een keizer uit de veertiende eeuw citeerde. Dit citaat legt een verband tussen de islam en geweld, en veel moslims over de hele wereld voelden zich hierdoor beledigd. Het is niet duidelijk of de video voor of na de spijtbetuiging van de paus op internet circuleerde.

Op veel islamitische forums staat dat de paus vermoord zou moeten worden. De Italiaanse overheid neemt deze dreigementen zeer serieus en verhoogde zelfs het dreigingsniveau voor terreur in het land.

Bron: FOK!frontpage


Haha, die moslims joh. Helemaal los! Een oorlog tussen de islam en het christendom. Ken je lachen.
 
als dat gebeurd, is het einde zoek.
 
Ik zou er toch ook weer niet wakker van liggen als de paus werd vermoord. :P
 
als ze nu ook nog het christendom willen vernietigen dan is het eind echt zoek.
 
Misschien hebben marrokanen ooit geprobeert zijn mobile te jatten?
 
Ik vind 't wel charmant zo'n stukje middeleeuwen tussen al die moderniteit.
 
Wilders leeft ook nog steeds... dus... :rolleyes:
 
Het meest domme en hypocriete is dat die moslims werden beschuldigd het islam met het zwaard te verspreiden, vervolgens zich zwaar beledigd voelen. En wat is hun reactie dan?

Laten we de Paus vermoorden uit naam van Allah!

Ik bedoel hoe serieus wil je dan genomen worden? Je wordt beschuldigd van iets, vervolgens word je boos en bewijs je zélf dat men gelijk had!

Snappen jullie het nog ???
 
Het meest domme en hypocriete is dat die moslims werden beschuldigd het islam met het zwaard te verspreiden, vervolgens zich zwaar beledigd voelen. En wat is hun reactie dan?

Laten we de Paus vermoorden uit naam van Allah!

Ik bedoel hoe serieus wil je dan genomen worden? Je wordt beschuldigd van iets, vervolgens word je boos en bewijs je zélf dat men gelijk had!

Snappen jullie het nog ???

Al-Qaeda is degene die ertoe oproept om de paus te vermoorden.
Jij hebt het over "de moslims".
Vind je zelf niet dat je een beetje teveel bent aan het generaliseren?
 
geef die gasten aub een eiland voor zichzelf waar ze zich helemaal mogen uitleven met autobommen, zelfmoordcommando`s en andere ongein...
 
Al-Qaeda is degene die ertoe oproept om de paus te vermoorden.
Jij hebt het over "de moslims".
Vind je zelf niet dat je een beetje teveel bent aan het generaliseren?

Allah is Allah toch?
 
Je zal altijd wel mensen hebben die anders denken ja, maar feit blijft wel dat het moslims zijn die nu zo reageren toch? en twas ook al hetzelfde liedje toen die tekeneningen verschenen in die krant. Ik zie de overeenkomsten wel hoor!
 
Probeer je te zeggen dat alle moslims dood moeten Drummerbart?
 
Allah is Allah toch?

Op wat slaat dat nu?

Wat jij doet is veralgemenen, en alle moslims aan al-Q associeren. Alsof alle moslims het mee eens zijn met wat de AL-Q doet. Totaal niet, het gaat hier om een kleine harde kern die eigenlijk peanut voorstelt tov de gehele moslimgemeenschap.
 
Al-Qaeda is degene die ertoe oproept om de paus te vermoorden.
Jij hebt het over "de moslims".
Vind je zelf niet dat je een beetje teveel bent aan het generaliseren?
de paus heeft het over moslims die het geloof met het zwaard verspreiden
al qaeda voelt zich aangesproken en roept vervolgens geweld op, duidelijk genoeg toch?
 
Je zal altijd wel mensen hebben die anders denken ja, maar feit blijft wel dat het moslims zijn die nu zo reageren toch? en twas ook al hetzelfde liedje toen die tekeneningen verschenen in die krant. Ik zie de overeenkomsten wel hoor!


Over hoeveel moslims van de 1,2 miljard heb je het nu?
 
weer die joodse propaganda :rolleyes:
 
Back
Naar boven