AndroidHealthClinic

Alainie´s foto-wedstrijd-log

Bezoekers in dit topic

Updates blijven waar de Alain.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Word eens tijd dat je weer met me mee gaat trainen.. Dit gaat niet goed zo :p
 
Waar blijft alain, Updates?
 
Updates blijven waar de Alain.

Word eens tijd dat je weer met me mee gaat trainen.. Dit gaat niet goed zo :p

Waar blijft alain, Updates?

Hoi JW, kom je hier inspiratie op doen voor een goed fysiek?
Xx

Hahaha, stelletje mallerts!

Oja, nu moet ik een excuus zoeken voor het gebrek aan updates. Ik ben weer aan het eten als een beest, en dus te druk bezig met trainen als een beest enzo! Of is het de PCT? :D:jk:

Right, dat gezegd hebbende ... ik zal morgen wat pic's posten & wat trainingen van de afgelopen weken. Moet zeggen dat het weer echt leuk is om je te focussen op krachttraining, als je niet meer onder je onderhoud eet en als een Palestijn die op de vlucht is cardiot!

Ik heb de pic's voor de contest het afgelopen weekend geschoten. Gewoon simpel. Shredded staan, veel massa op je frame en een epic-selfie in de spiegel. Geen bewerkte zooi, maar gewoon mijn fysiek dat het resultaat was van een cut die niets te maken had met wilskracht, maar alles met gewoon doen wat je leuk vind :)
 
Hoi JW, kom je hier inspiratie op doen voor een goed fysiek?
Xx

zeker. Heb de gezuiverde olijfolie al klaar liggen, aangezien ik nooit in een weekje tijd de massa van alain aan kan zetten, moet t maar met synthol.

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Hahaha, stelletje mallerts!

Oja, nu moet ik een excuus zoeken voor het gebrek aan updates. Ik ben weer aan het eten als een beest, en dus te druk bezig met trainen als een beest enzo! Of is het de PCT? :D:jk:

Right, dat gezegd hebbende ... ik zal morgen wat pic's posten & wat trainingen van de afgelopen weken. Moet zeggen dat het weer echt leuk is om je te focussen op krachttraining, als je niet meer onder je onderhoud eet en als een Palestijn die op de vlucht is cardiot!

Ik heb de pic's voor de contest het afgelopen weekend geschoten. Gewoon simpel. Shredded staan, veel massa op je frame en een epic-selfie in de spiegel. Geen bewerkte zooi, maar gewoon mijn fysiek dat het resultaat was van een cut die niets te maken had met wilskracht, maar alles met gewoon doen wat je leuk vind :)

Ben heel benieuwd naar je pics man..!! Wat waren je stats toen je de fotos schoot?
 
  • Like
Waarderingen: LM
Oh spannend, ben erg benieuwd naar de pics! Fysiek geen verassing meer, weet al dat je er top bijstaat! :D
 
  • Like
Waarderingen: LM
Zonde dat je niet laat shooten man. Zou mezelf ook een homo vinden om in stringetje voor een gast achter een camera te gaan poseren maar de gasten die 't wel doen hebben al een streep voor.
 
Zonde dat je niet laat shooten man. Zou mezelf ook een homo vinden om in stringetje voor een gast achter een camera te gaan poseren maar de gasten die 't wel doen hebben al een streep voor.

dit +

ga je een hoop stemmen op mis lopen.
 
dit +

ga je een hoop stemmen op mis lopen.

Zonde dat je niet laat shooten man. Zou mezelf ook een homo vinden om in stringetje voor een gast achter een camera te gaan poseren maar de gasten die 't wel doen hebben al een streep voor.

Het is dat ik geen schone strings meer had, anders had ik het direct gedaan :D I know, ik weet dat niet degene met het meest brute fysiek gaat winnen, maar diegene die zijn fysiek het beste op foto's laat zetten. Maar dat is niet erg, ik deed mee voor wat extra motivatie, en dat is zeker gelukt :) Mochten er nog wat gratis supplementen gewonnen worden is dat altijd leuk ;)

Oh spannend, ben erg benieuwd naar de pics! Fysiek geen verassing meer, weet al dat je er top bijstaat! :D

Thx Marieke! :D Zou jij die pic's nog even in fotosoep in een collage kunnen pleuren? :)

zeker. Heb de gezuiverde olijfolie al klaar liggen, aangezien ik nooit in een weekje tijd de massa van alain aan kan zetten, moet t maar met synthol.

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------



Ben heel benieuwd naar je pics man..!! Wat waren je stats toen je de fotos schoot?

Haha, patience my friend, patience :) Jouw basis is echt véél beter dan die van mij ;) Pure mesomorph ben jij.

Op de pic's woog ik 96 KG. Vet% was laag. Ik schat rond de 8-9%.
 
Het is dat ik geen schone strings meer had, anders had ik het direct gedaan :D I know, ik weet dat niet degene met het meest brute fysiek gaat winnen, maar diegene die zijn fysiek het beste op foto's laat zetten. Maar dat is niet erg, ik deed mee voor wat extra motivatie, en dat is zeker gelukt :) Mochten er nog wat gratis supplementen gewonnen worden is dat altijd leuk ;)



Thx Marieke! :D Zou jij die pic's nog even in fotosoep in een collage kunnen pleuren? :)



Haha, patience my friend, patience :) Jouw basis is echt véél beter dan die van mij ;) Pure mesomorph ben jij.

Op de pic's woog ik 96 KG. Vet% was laag. Ik schat rond de 8-9%.

ja hoor mail ze maar :)
 
Zo, ik heb de contest-pic opgestuurd! Ik ben niet naar Parijs gegaan om naakt op de Eiffeltoren te staan, ik heb me niet ingesmeerd met coconut oil, pindakaas en whey of me laten fotograferen door een man genaamd Jozefien. Wel heb ik netjes gecarb-load en wat gespeeld met mijn natrium/kalium-inname om dat laatste beetje buikvet weg te spelen. Foto's zijn een week terug geschoten om 12.00 's middags, na een flinke cardio-sessie hehe ;)

Gewicht op de pic's is 96 KG, bij een vetpercentage van 8, aldus mevrouw Lm7790.

Ik ben zelf tevreden met het resultaat. Hard, groot, droog & geen bullshit, zoals het hoort in deze sport. :p

Ik vond het hartstikke leuk om mee te doen met de contest, die er zeker voor heeft gezorgd dat ik langer heb doorgecut dan eigenlijk het plan was. Iedereen die heeft gereageerd, en wat heeft meegelezen: thx daarvoor! :)

Focus ligt de komende tijd op langzaam de kcal. wat opvoeren, om met meer energie en kracht te trainen in de gym. Ik wil de komende winter richting de 100-105 KG cleanbulken, en daarbij nog wel zichtbare abs houden. Komt neer op zo'n 3700-4000 kcal. eten met niet al teveel cardio erbij, en geen binge-drink-sessies in de weekenden hehe :D

Succes iedereen met het behalen van zijn/haar doelen, en vergeet niet te lachen terwijl je dat doet ;)

Oja, nog een pic die in de collage staat. De bobbel in mijn sexy broekje is uiteraard een sok :p Of wellicht was ik op dat moment intens gelukkig. Anyway:

2ppdaqd.jpg
 
Laatst bewerkt:
Huge:thumb: Hou ook wel van die no bullshit additude :D
 
:eek: Beest!

Benieuwd naar de hele collage!
 
Huge!!

Ben meer van zo'n foto's dan photoshoots eerlijk gezegd.

Good job
 
Huge!!

Ben meer van zo'n foto's dan photoshoots eerlijk gezegd.

Good job

Mooi! :D Vergeet dan niet op "Alainie" te stemmen om een statement te maken naar de andere ecto's en hun portretten haha ;)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven