XXL Nutrition

Alarm Ultra pre-workout image sports - IQ-Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 3/10 -- Afrader

  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1 scoop is genoeg voor de training van je leven! Alarm Ultra werkt als een wekker, het schud je wakker.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak is verschrikkelijk, ik heb de watermelon versie deze is zo scherp dat je na 2 flinke slokken even niet moet stoppen met het drinken van je shake (het smaakt naar die jawbreaker fireball kauwgombal.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschepje
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&Fit Shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? de levering is zoals altijd top binnen 1 dag in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €9,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee aangezien het supplement amper tot geen werking heeft en de smaak verschrikkelijk is

Mijn review:

Hallo mede forumleden, Ik heb onlangs een nieuwe pre-workout gekocht nadat ik jack3d en unstoppable had gebruikt. Hij kwam langs als aanbieding dus ik dacht waarom niet laten we deze eens proberen. Ik ben een beetje huiverig voor aanbiedingen waar de korting meer als 50% is aangezien er dan vaak iets mee aan de hand moet zijn. Toch heb ik deze gok genomen en is hij helaas verkeeerd uitgepakt. De eerste keer dat ik de pre-workout nam vond ik deze zo vies dat ik het gemixt heb met een sportdrankje wat bij ons gratis verkrijgbaar is, neus dicht en gieten maar. Nadat ik hem opgedronken had dacht ik voor deze smaak mag er ook wel verdomd goed spul in zitten dit viel heel erg tegen ik merkte geen tot weinig extra energie of kracht. Enig lichtpuntje was de pump deze bleef redelijk lang aanhouden en was iets meer dan wanneer ik off ben. Mijn conclusie: Slecht product, waardeloze smaak doet niet wat het beloofd en orignele prijs is ontzettend duur.

untitled.png
 
Alvast bedankt om proefkonijn te spelen!
Je zal heus wel niet de enige zijn die dit product tijdens de sale gekocht heeft.
 
Ik heb deze ook gekocht de smaak is inderdaad nogal verschrikkelijk, maar toch zou ik Alarm Ultra graag weer willen hebben. Ik ben heb 2 PR's gehaald met Alarm Ultra, merkte een goeie focus en pomp, ik ben er wel fan van, ondanks dat de smaak het slechtste is van allemaal, maar als je het wat extra verdund valt dat ook nog wel te doen.
 
Net ook even uitgeprobeerd, smaak is na mijn mening niet echt prima maar te drinken. Maar het effect daarentegen was erg goed. Hele goeie focus en lekkere pomp. Kon echt knallen tijdens het trainen.
 
Back
Naar boven