AndroidHealthClinic

Albayrak wil criminele allochtonen toch uitzetten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nicis Institute - KIEM - Asielzoeker vaker verdacht van delict

Was dit onderzoek alweer vergeten. Maar zo erg als jij het voorstelt Richard geven de cijfers in ieder geval niet aan. Asielzoekers zijn minder crimineel dan bijvoorbeeld de Antilianen en Marokkanen. Gelet op de leefomstandigheden vallen de cijfers me eigenlijk nog mee. Ze komen rond van een inkomen ver onder het minimum, geen excuus om te gaan stelen maar wel een voedingsbron voor kleine criminaliteit. En ja ze krijgen het geld maar en ja ze moeten daar maar blij mee zijn (hoe voorspelbaar de reacties anders weer zullen zijn).

Idd, maar waarom doet de 1 het dan niet, en de ander wel?
Ik vind ook dat ze weinig geld krijgen, maar vind ook niet dat dat meer moet zijn. Ik bedoel, ik krijg van niemand zomaar geld hoor.

Ik vind ook dat oplossingen in die landen gevonden moeten worden.
Snap dat hele reizen niet zo (snap wel dat die mensen dat doen, maar dat landen dat toestaan).
Ik vind dat landen waar veel mensen vandaan komen gewoon per direct geboycot moeten worden. Zo'n land isoleren en dwingen dat ze e.e.a. op orde krijgen.
 
http://www.vluchtelingenwerk.nl/scripts/download.php?id=22

Feiten i.p.v. aannames, heb je wat meer aan. Of zouden de asielzoekers in andere centra een stuk crimineler zijn?

Bij ons in Den Helder zijn er bij toeval (verstopte riolering) 300 portomonees gevonden van mensen die overvallen zijn / bestolen. Er is nog niemand aangehouden hiervoor en de gemeente heeft het ook niet bekend willen maken omdat de mensen toch al niet blij waren met het AZC. Is pas na een jaar naar buiten gebracht door een medewerker en toen pas is het zaakje aan het rollen geslagen.


Geen aanhoudingen wel 300 portomonees weg :rolleyes:


Cijfers zijn in het verleden nogal een gemanipuleerd vanwege het toch al slecht imago van vele AZC's Eric.
 
Laatst bewerkt:
Denk niet dat Soedan of Somalie wakker gaat liggen van een boycot. Meestal komen vluchtelingen uit landen waar het gevaar bestaat op vervolging of waar een oorlog gaande is. De grootste hoeveelheid vluchtelingen wordt opgevangen in de regio, wat ook de voorkeur verdient. Maar buurlanden van ontwrichte landen hebben natuurlijk ook maar een beperkte opvangmogelijkheid.

Dat er tezamen met de vluchtelingen ook criminelen meekomen is niet te voorkomen. Wat wel aan te pakken valt is hun criminele gedrag, o.a. dus door uitzettingen.
 
uitzetten is wel het belachelijkste dat je kan doen, alsof er in het buitenland dan ineens wel weer verkracht en vermoord mag worden, gewoon hier hard aanpakken, een marokaanse of Belgische misdadiger gewoon op dezelfde manier berrechten punt.
 
Het is in feite geen uitzetten maar het verliezen van je verblijfstitel. Als je geen legale verblijfstatus meer hebt dien je uitgezet te worden.
 
uitzetten is wel het belachelijkste dat je kan doen, alsof er in het buitenland dan ineens wel weer verkracht en vermoord mag worden, gewoon hier hard aanpakken, een marokaanse of Belgische misdadiger gewoon op dezelfde manier berrechten punt.

Niet echt eerlijk alleen dat andere landen (denk aan de Antillen) zo makkelijk van hun criminelen afkomen. Je opmerking is lief maar ook een beetje naief, andere landen maken in de echte wereld helaas misbruik van zo'n houding.
 
Gewoon alles eruit, heb je al deze problemen ook niet.
 
uitzetten is wel het belachelijkste dat je kan doen, alsof er in het buitenland dan ineens wel weer verkracht en vermoord mag worden, gewoon hier hard aanpakken, een marokaanse of Belgische misdadiger gewoon op dezelfde manier berrechten punt.
Nee hun eigen land mag de kosten van gevangenis betalen, waarom zouden wij daar voor moeten betalen?
 
Alles wat ze zeiden in deze clip is 100% waar
Kan het er niet meer mee eens zijn, had het weliswaar anders verwoord maar komt op hetzelfde neer

Pff ze moeten blij zijn dat ze niet voor niks in elkaar geslagen worden op straat door autochtone bevolking.Kijk naar hoe immigranten het bv hebben in Rusland.

Die gasten moeten gewoon werk gaan zoeken van 8-17, dan zullen ze ook geen tijd hebben voor dit soort grappen.

Wat voor debiel moet je eigenlijk zijn om een geertwilders diss te maken en dat op youtube te zetten?Komop man!
 
UItzetten , hmm als ik terug denk naar een programma op discovery dan heb ik daar mijn twijfels over.
In Amerika hebben ze namelijk hetzelfde gedaan met de criminele Zuid- Amerikanen. Werden allemaal op vliegtuig gezet richting Honduras, Mexico etc. Die mensen gingen daar door met criminele activiteiten. Ze zijn nu zelfs zo groot dat er word gesproken van een maffia organisatie. Die bestrijkt een heel groot deel van Zuid Amerika en de VS. De FBI heeft een speciaal dat alleen maar gericht is op die organisatie.

Geloof dat ze zichzelf MS13 noemen als ik me niet vergis. Er zijn ook al mensen van die clan gesignaleerd in Spanje.
 
Back
Naar boven