AndroidHealthClinic

Albufeira vakantie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kidmonster

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2010
Berichten
4.251
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Het is weer bijna tijd om de vakantie te boeken. Nu heb ik daar wat vragen over. Ik weet niet of dit goede plaats is zo niet srry daarvoor.

Vorig jaar ben ik naar blanes geweest met 5 personen, dit heb ik gedaan bij beachmasters. nu is dat naar mijn mening een zooi ongeregeld, het is niet slecht maar je hoeft er niks extra van te verwachten de prijs is het ook nog eens erg duur vind ik.
400,- voor een appartement wat eigelijk gewoon shit was. Hoor via via dat mensen een 4 sterren hotel voor 350 geboekt hebben inc zwembad en gratis ontbijt iedere morgen.

Nu gaan we dit jaar wss met een groep van 12/16 personen, en willen naar albufeira gaan. Nu hoop ik dat mensen mij wat ervaringen kunnen delen.

-is het een aanrader om met een groep jongens te gaan?
(kan er niet omheen maar man/vrouw verhouding is dat te doen)
-waar kan ik het beste boeken, jongeren gedoe of toch beter met iets anders.
-waar kan ik het beste boeken, welk hotel/appartement en niet te ver van strand en uitgaansge.. af
-budget liefst max 400 pp.

Ik hoop dat dit mogelijk is, gaan met een grote groep en dat is altijd lastig. Probleem is gewoon ik niet net als vorig jaar een rommelschuur wil hebben en niet normaal kan koken etc. verder was er niks te klagen alleen voor hetzelfde geld heb je gewoon iets mooiers alleen is het vaak net iets verder weg van uitgaan af maar dat is zolang het nog te lopen is niet zoon probleem.

heb je tips laat het mij aub weten, stel mallorca is beter wat ik ook vaak hoor ga ik daarvoor kijken ;)

alvast bedankt!
 
Wij gaan wss ook naar Albufeira :o, moet alleen ook nog boeken etc.
 
Wij gaan wss ook naar Albufeira :o, moet alleen ook nog boeken etc.
laat me weten als je al iets hebt geregeld ;). al eerder geweest of lijkt je het wel wat?
 
ik ben er geweest. vilanova resort was best chill. vlak aan de strip. Wij gingen vaak naar oud-albufeira, daar zitten wat meer kroegjes. in het nieuwe gedeelte zijn vooral clubs.
 
12 tot 16 personen vind ik sowieso teveel. Al die mensen hebben een mening, neem maar van mij aan dat dit spanningen op gaat leveren.

Was dit jaar met 8 jongens in Lloret de mar. Met z'n 8en was het al een heel geregel om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen.. laat staan met 14 ofzo.

Verder zou ik wel met alleen jongens gaan. Vrienden van mij zijn vorig jaar ook met z'n twaalven naar Albufeira gegaan, waaronder 4 meisjes ofzo. Maak er maar gewoon een jongens vakantie van, moet er niet aan denken om een paar zeurende, ijdeltuiterige, beteterende schoonmaaksters bij te hebben.

Wij hebben vorig jaar via booking.com geboekt, dus zonder reisorganisatie. Wij hadden een super mooi appartement met alle luxe zoals strijkbout, oven, magnetron, airco, diepvries, koelkast. Alles was brandschoon en we betaalde inclusief vlucht (vanaf Schiphol) €360,- per persoon.

Het nadeel om zonder reisorganisatie te gaan is dat je zelf vervoer moet regelen van en naar het vliegveld, maar dit verliep bij ons allemaal goed.

Het voordeel is dat het je gewoon super veel geld scheelt, een organisatie als Beachmasters/Gogo/X-travel etc is op winst uit en pakt gewoon per persoon plusminus €150,- om maar een getal te noemen.
 
ik ben er geweest. vilanova resort was best chill. vlak aan de strip. Wij gingen vaak naar oud-albufeira, daar zitten wat meer kroegjes. in het nieuwe gedeelte zijn vooral clubs.
dankje dat ga ik eens opzoeke

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 23:26 ----------

12 tot 16 personen vind ik sowieso teveel. Al die mensen hebben een mening, neem maar van mij aan dat dit spanningen op gaat leveren.

Was dit jaar met 8 jongens in Lloret de mar. Met z'n 8en was het al een heel geregel om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen.. laat staan met 14 ofzo.

Verder zou ik wel met alleen jongens gaan. Vrienden van mij zijn vorig jaar ook met z'n twaalven naar Albufeira gegaan, waaronder 4 meisjes ofzo. Maak er maar gewoon een jongens vakantie van, moet er niet aan denken om een paar zeurende, ijdeltuiterige, beteterende schoonmaaksters bij te hebben.

Wij hebben vorig jaar via booking.com geboekt, dus zonder reisorganisatie. Wij hadden een super mooi appartement met alle luxe zoals strijkbout, oven, magnetron, airco, diepvries, koelkast. Alles was brandschoon en we betaalde inclusief vlucht (vanaf Schiphol) €360,- per persoon.

Het nadeel om zonder reisorganisatie te gaan is dat je zelf vervoer moet regelen van en naar het vliegveld, maar dit verliep bij ons allemaal goed.

Het voordeel is dat het je gewoon super veel geld scheelt, een organisatie als Beachmasters/Gogo/X-travel etc is op winst uit en pakt gewoon per persoon plusminus €150,- om maar een getal te noemen.

ben het helemaal met je eens, is idd ook wat veel dus daar moete we nog een oplossing voor zoeken, wss haakt helf toch af ivm geld tekort.
welk hotel had je, wil ik ook eens naar kijken. zonder organisatie is vaak stukke goedkoper en meestal zelfs beter ;P
 
Maakt niet uit waar je in Albufeira zit, is allemaal easy aan te lopen of met taxi eventueel.
Het leukste is een villatje huren, maar ik weet niet waar dat kan.
Zat zelf in een redelijk pauper appartement vorig jaar. Hoewel het eigenlijk niet boeide, want het enige wat je in je appartement doet is slapen, drinken, douchen en troep eten.

Man/vrouw verhouding gaat wel, beter dan Blanes in ieder geval.

400 p.p. is volgens mij wel weinig voor Albufeira, maar good luck.
 
dankje dat ga ik eens opzoeke

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 23:26 ----------



ben het helemaal met je eens, is idd ook wat veel dus daar moete we nog een oplossing voor zoeken, wss haakt helf toch af ivm geld tekort.
welk hotel had je, wil ik ook eens naar kijken. zonder organisatie is vaak stukke goedkoper en meestal zelfs beter ;P

http://www.booking.com/hotel/es/apt...cid=1;origin=disamb;srhash=3551905907;srpos=3

Appartement heette Mares, 7e foto in dat rijtje. Lijkt op een chinees restaurant :p
 
12 tot 16 personen vind ik sowieso teveel. Al die mensen hebben een mening, neem maar van mij aan dat dit spanningen op gaat leveren.

Was dit jaar met 8 jongens in Lloret de mar. Met z'n 8en was het al een heel geregel om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen.. laat staan met 14 ofzo.

Verder zou ik wel met alleen jongens gaan. Vrienden van mij zijn vorig jaar ook met z'n twaalven naar Albufeira gegaan, waaronder 4 meisjes ofzo. Maak er maar gewoon een jongens vakantie van, moet er niet aan denken om een paar zeurende, ijdeltuiterige, beteterende schoonmaaksters bij te hebben.

Wij hebben vorig jaar via booking.com geboekt, dus zonder reisorganisatie. Wij hadden een super mooi appartement met alle luxe zoals strijkbout, oven, magnetron, airco, diepvries, koelkast. Alles was brandschoon en we betaalde inclusief vlucht (vanaf Schiphol) €360,- per persoon.

Het nadeel om zonder reisorganisatie te gaan is dat je zelf vervoer moet regelen van en naar het vliegveld, maar dit verliep bij ons allemaal goed.

Het voordeel is dat het je gewoon super veel geld scheelt, een organisatie als Beachmasters/Gogo/X-travel etc is op winst uit en pakt gewoon per persoon plusminus €150,- om maar een getal te noemen.

Ik zat ook te kijken om het via booking.com te regelen, nu heb ik een leuk appartement enz. gevonden voor weinig geld.

Moet je de vlucht er zelf bijboeken of hoe werkt dit aangezien je zonder reisbureau doet? Vervoer van en naar et vliegveld is verder geen groot probleem, heb vooral vragen mbt tot de vlucht.

Wss ook zonder reisbureau boeken aangezien wij al een jaar of 4 op reis gaan me een reisbureau maar deze nog nooit nodig hebben gehad. Het enige waar ze 'nuttig' voor waren was het vervoer.
 
Ik zat ook te kijken om het via booking.com te regelen, nu heb ik een leuk appartement enz. gevonden voor weinig geld.

Moet je de vlucht er zelf bijboeken of hoe werkt dit aangezien je zonder reisbureau doet? Vervoer van en naar et vliegveld is verder geen groot probleem, heb vooral vragen mbt tot de vlucht.

Wss ook zonder reisbureau boeken aangezien wij al een jaar of 4 op reis gaan me een reisbureau maar deze nog nooit nodig hebben gehad. Het enige waar ze 'nuttig' voor waren was het vervoer.

Vliegreis er los bijboeken, even gunstige tijden uizoeken :)

Overigens is het wel belangrijk dat de appartementen groepen jongeren accepteren. Wij keken bij beachmasters naar welke appartementen zij aanboden, en gingen via booking.com deze appartementen opzoeken, zodat we zeker wisten dat we hier geen gezeur mee zouden krijgen ;)
 
Maakt niet uit waar je in Albufeira zit, is allemaal easy aan te lopen of met taxi eventueel.
Het leukste is een villatje huren, maar ik weet niet waar dat kan.
Zat zelf in een redelijk pauper appartement vorig jaar. Hoewel het eigenlijk niet boeide, want het enige wat je in je appartement doet is slapen, drinken, douchen en troep eten.

Man/vrouw verhouding gaat wel, beter dan Blanes in ieder geval.

400 p.p. is volgens mij wel weinig voor Albufeira, maar good luck.

400 te weinig? is dit een duurder gedeelte?. villa lijkt me idd wel beste aleen zit je dan met eten/badkamer enzo maar dat lijkt me wel het beste met zo veel
 
400 te weinig? is dit een duurder gedeelte?. villa lijkt me idd wel beste aleen zit je dan met eten/badkamer enzo maar dat lijkt me wel het beste met zo veel

Volgens mij had ik iets minder dan 600 betaald voor 12 dagen o.i.d. Dat was dan wel op loopafstand van het centrum (+-20 minuten) en zogenaamd 3 sterren appartement wat niks voorstelde.

Strand is trouwens niet heel chill daar vind ik.
 
Volgens mij had ik iets minder dan 600 betaald voor 12 dagen o.i.d. Dat was dan wel op loopafstand van het centrum (+-20 minuten) en zogenaamd 3 sterren appartement wat niks voorstelde.

Strand is trouwens niet heel chill daar vind ik.

strand is inderdaad klote. grote keien in het water!
 
Volgens mij had ik iets minder dan 600 betaald voor 12 dagen o.i.d. Dat was dan wel op loopafstand van het centrum (+-20 minuten) en zogenaamd 3 sterren appartement wat niks voorstelde.

Strand is trouwens niet heel chill daar vind ik.
vind ik best prijzig, kun je bijna beter met een organisatie.
is albufeira gemiddeld duurder dan spanje of weet je dat niet?

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 17:08 ----------

hmm stand vind ik persoonlijk niet zo erg lig er alleen en zwem toch niet echt
 
vind ik best prijzig, kun je bijna beter met een organisatie.
is albufeira gemiddeld duurder dan spanje of weet je dat niet?

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 17:08 ----------

hmm stand vind ik persoonlijk niet zo erg lig er alleen en zwem toch niet echt

Ik ben sinds mijn 16e niet meer in spanje geweest maar ik kan wel zeggen dat Albufeira geen Sunny beach is (bulgarije) je kan er goed eten Taxi's kosten helemaal niks. het uitgaan in het oude gedeelte is het leukste, in het nieuwe gedeelde ben ik helemaal van de kaart gegaan dus daar kan ik niks van herinneren maar het zit vol met engelsen dat wel... Het is een aanrader om op vakantie te gaan als je 20+ bent ik heb even niet naar je leeftijd gekeken daarom meld ik dit erbij
 
Ik ben sinds mijn 16e niet meer in spanje geweest maar ik kan wel zeggen dat Albufeira geen Sunny beach is (bulgarije) je kan er goed eten Taxi's kosten helemaal niks. het uitgaan in het oude gedeelte is het leukste, in het nieuwe gedeelde ben ik helemaal van de kaart gegaan dus daar kan ik niks van herinneren maar het zit vol met engelsen dat wel... Het is een aanrader om op vakantie te gaan als je 20+ bent ik heb even niet naar je leeftijd gekeken daarom meld ik dit erbij
bedankt voor de info

Update: zijn nu aan de discussie, paar willen albufeira wegens goede verhalen.
paar willen mallorca wegens lagere kosten.
daartussen zit het idee dus niemand weet zeker of dit klopt: de leeftijd op mallorca is 20+ en albufeira meer voor 17+
iemand die toevallig hiervan iets kan bevestigen.
 
bedankt voor de info

Update: zijn nu aan de discussie, paar willen albufeira wegens goede verhalen.
paar willen mallorca wegens lagere kosten.
daartussen zit het idee dus niemand weet zeker of dit klopt: de leeftijd op mallorca is 20+ en albufeira meer voor 17+
iemand die toevallig hiervan iets kan bevestigen.

Leeftijd ligt er waarschijnlijk grotendeels aan wanneer je gaat. Als je eind juni al gaat zijn al die examenreizen waar er meer jongere mensen zullen zijn bijvoorbeeld.
 
Leeftijd ligt er waarschijnlijk grotendeels aan wanneer je gaat. Als je eind juni al gaat zijn al die examenreizen waar er meer jongere mensen zullen zijn bijvoorbeeld.
momenteel midde juli staat op de planning dus daar kan het niet aan liggen lijkt me
 
bedankt voor de info

Update: zijn nu aan de discussie, paar willen albufeira wegens goede verhalen.
paar willen mallorca wegens lagere kosten.
daartussen zit het idee dus niemand weet zeker of dit klopt: de leeftijd op mallorca is 20+ en albufeira meer voor 17+
iemand die toevallig hiervan iets kan bevestigen.

Ik ben toen ik 19 was naar Mallorca geweest, denk dat dat wel een goede leeftijd is voor Mallorca. Mallorca vond ik qua uitgaan wel tegenvallen, weinig leuke kroegen ed.
 
Ik ben toen ik 19 was naar Mallorca geweest, denk dat dat wel een goede leeftijd is voor Mallorca. Mallorca vond ik qua uitgaan wel tegenvallen, weinig leuke kroegen ed.

Clubs dan?
 
Back
Naar boven