Fitness Seller

Albufeira vakantie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


Mwa ook niet echt.. Je hebt een 538 'cafe' en het veronica 'cafe'.. Zijn niet echt clubs maar zit tussen kroeg en club in. Veronica waren wij eigenlijk elke avond te vinden, 538 cafe heeft een achterlijke indeling en is veel te druk.

Wij zijn ook via gogo een keer naar BCM geweest (een van de grootste discotheken in europa). Dit was in het engelse gedeelte van Mallorca.. Super avond! (Magaluf madness van Geordie Shore)

Maar Mallorca zelf heeft weinig kroegen/discotheken die leuk zijn imo

EDIT:
Toch een geweldige vakantie gehad hoor, laat daar geen twijfel over zijn! Ben vorig jaar in Cherso geweest en naar mijn mening valt elke andere vakantie in het niet vergeleken met cherso :o. Mallorca is ook leuk en gezellig maar veel keuzen in kroegen/clubs heb je niet, iig als je in het Nederlandse gedeelte blijft.

Ik kan ook aanraden om een dag naar het Mega Park te gaan.. dit is in het Duitse gedeelte en is echt geweldig voor een dag. Die gasten beginnen s'morgens om 11 uur plank gas te zuipen en zijn om 1 uur s'middags al kei zat. Je kijkt de ogen uit je kop en je hebt echt een geweldige middag.
 
Laatst bewerkt:
Mwa ook niet echt.. Je hebt een 538 'cafe' en het veronica 'cafe'.. Zijn niet echt clubs maar zit tussen kroeg en club in. Veronica waren wij eigenlijk elke avond te vinden, 538 cafe heeft een achterlijke indeling en is veel te druk.

Wij zijn ook via gogo een keer naar BCM geweest (een van de grootste discotheken in europa). Dit was in het engelse gedeelte van Mallorca.. Super avond! (Magaluf madness van Geordie Shore)

Maar Mallorca zelf heeft weinig kroegen/discotheken die leuk zijn imo

EDIT:
Toch een geweldige vakantie gehad hoor, laat daar geen twijfel over zijn! Ben vorig jaar in Cherso geweest en naar mijn mening valt elke andere vakantie in het niet vergeleken met cherso :o. Mallorca is ook leuk en gezellig maar veel keuzen in kroegen/clubs heb je niet, iig als je in het Nederlandse gedeelte blijft.

Ik kan ook aanraden om een dag naar het Mega Park te gaan.. dit is in het Duitse gedeelte en is echt geweldig voor een dag. Die gasten beginnen s'morgens om 11 uur plank gas te zuipen en zijn om 1 uur s'middags al kei zat. Je kijkt de ogen uit je kop en je hebt echt een geweldige middag.

Ben ook in cherso geweest maar vond het toch tegenvallen, vond sunny beach beter ondanks dat het daar één ongeregeld corrupt zooitje is :p Sunny beach was gewoon complete chaos, alles kon daar en er zaten een minderheid nederlanders ipv alleen maar nederlanders als in cherso. Ook was het in cherso niet echt druk toen wij er waren, eigenlijk zaten alleen het slamcafe, de biobio en het hof van holland standaard vol. En zaten toch echt middenin het hoogseizoen.

Waarschijnlijk staat komend jaar ook albufeira op het programma. Ben ook wel benieuwd naar wat ervaringen zijn in vergelijking tot de eerder genoemde bestemmingen en natuurlijk de do's en dont's.
 
Ben ook van plan om naar Albufeira te gaan dit jaar met een vriend van me. Vond Blanes wel dope, maar wel echt een zooi zoals je al eerder zelf zei.

Laat even weten welk appartement je uiteindelijk doet, heb ik tenminste een mooi begin om te zoeken! :)
 
Alle vakanties vallen in het niet bij Cherso, oh god :roflol:
 
Alle vakanties vallen in het niet bij Cherso, oh god :roflol:

De vakanties die ik tot nu toe heb gehad vallen in het niet bij Cherso, naar mijn mening iig (dit zijn Mallorca en Lloret).
De feesten op Star Beach zijn namelijk zo gaaf, daarnaast is het s'middags ook goed te vertoeven op Star Beach.
 
De vakanties die ik tot nu toe heb gehad vallen in het niet bij Cherso, naar mijn mening iig (dit zijn Mallorca en Lloret).
De feesten op Star Beach zijn namelijk zo gaaf, daarnaast is het s'middags ook goed te vertoeven op Star Beach.

O ja dat kan. Lloret vond ik ook maar pauper. Dacht dat je bedoelde dat Chersonissos het ultieme feestparadijs is :D
 
O ja dat kan. Lloret vond ik ook maar pauper. Dacht dat je bedoelde dat Chersonissos het ultieme feestparadijs is :D

Nee dat niet, denk dat Ibiza er zeker boven uit komt.. ook al moet je hier heel wat cash meenemen.
 
Nee dat niet, denk dat Ibiza er zeker boven uit komt.. ook al moet je hier heel wat cash meenemen.

ibiza is sick, maar ook sick duur

maar er bestaat ook meer dan europa he :p
 
De vakanties die ik tot nu toe heb gehad vallen in het niet bij Cherso, naar mijn mening iig (dit zijn Mallorca en Lloret).
De feesten op Star Beach zijn namelijk zo gaaf, daarnaast is het s'middags ook goed te vertoeven op Star Beach.

Feesten op Star Beach zijn idd geweldig en middags is het ook heerlijk om daar te zijn. Maar voor de rest valt het uitgaan wel tegen als je het gaat vergelijken met andere vakantie bestemmingen.

Ben ook in cherso geweest maar vond het toch tegenvallen, vond sunny beach beter ondanks dat het daar één ongeregeld corrupt zooitje is :p Sunny beach was gewoon complete chaos, alles kon daar en er zaten een minderheid nederlanders ipv alleen maar nederlanders als in cherso. Ook was het in cherso niet echt druk toen wij er waren, eigenlijk zaten alleen het slamcafe, de biobio en het hof van holland standaard vol. En zaten toch echt middenin het hoogseizoen.

Sunny beach 1 keer nooit weer, corrupte bende.. Uitgaan is wel vet alleen jammer dat de man vrouw verhouding 8/10 is, zelf soms het idee gehad dat ik in een gaybar was. Al die mongolen die zonder shirt rond lopen in de Den Glade Viking.
Moeten betalen voor handdoeken die we zouden hebben kwijt gemaakt en dan hebben ze het direct over 200 euro. Vervolgens onze koffers leeg gehaald om te laten zien dat we niks hadden. Daarna zelf nog naar de kamer gegaan lagen de handdoeken gewoon daar, kon geen excuses vanaf.. Vriend van me werd opeens portemonnee gejat door zo'n slet, wij er achteraan rennen komen er allemaal van de klerenkasten opeens naar ons toe, toen maar weer de andere kant op gegaan.
Heb daar ook nog is een voedsel vergiftiging opgelopen en werd zeer slecht geholpen. Liep het ziekenhuis uit en viel alweer bewusteloos neer omdat ik zwaar uitgedroogd was en kon weer aan het infuus gaan liggen. Was geen top vakantie..

Wij zitten dit jaar ook aan Albufeira te denken
 
Laatst bewerkt:
Feesten op Star Beach zijn idd geweldig en middags is het ook heerlijk om daar te zijn. Maar voor de rest valt het uitgaan wel tegen als je het gaat vergelijken met andere vakantie bestemmingen.

Er waren idd niet zoveel kroegen/clubs. Er waren een paar kroegen/clubs die ook super gezellig waren en ook druk!

Maar Cherso = Star Beach heel simpel gezegd, iedereen die naar Cherso gaat hoort ook over Star Beach.
 
denk dat het toch albufeira word, vind persoonlijk 600 voor 10 daagjes best duur. kom je toch snel op 1k sentjes uit.
 
denk dat het toch albufeira word, vind persoonlijk 600 voor 10 daagjes best duur. kom je toch snel op 1k sentjes uit.

Ik was vorig jaar 2400€ kwijt voor 12 dagen op cherso, appartement was dan ook wel de top van de top.. eigen huisjes, twee zwembaden etc (€860 voor app).

Daarnaast gingen wij s'middags ook vaak naar star beach (50€ lappen) en s'avonds stappen (€50 lappen). Dusjaa, ik ben een big spender, maar dat merk ik wel met het boeken van de vakantie voor dit jaar.. moet heel wat rustiger aan doen :(

Je kunt ook gewoon indrinken en s'middags eigen drank meenemen naar star beach.. dit is verder geen probleem maar daar waren wij te lui voor.
 
Vorig jaar ook naar Albu geweest. Hadden een villa gehuurd iets aan de rand van het stadje. Taxi is daar spotgoedkoop. Vaak naar het oude gedeelte geweest, daar waren meer Nederlanders.. Op de strip erg veel Engelsen..
 
denk dat het toch albufeira word, vind persoonlijk 600 voor 10 daagjes best duur. kom je toch snel op 1k sentjes uit.

Een 10 daagse vakantie naar zo'n soort bestemming ga je niet redden onder de €1000,- hoor...
 
ja ben zelf iemand die liever geld uitgeeft aan andere dinge, dan aan iets wat met alcohol te maken heeft ;P. vind het niet leuk om zonder te gaan zeg maar maar als ik het kan beperken probeer ik dat ook zo veel mogelijk ;). vakantie moet leuk zijn dat weet ik maar heb ook andere plannen, 1000 pieke heb ik ook al in gedachte voor geheel

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 19:57 ----------

Vorig jaar ook naar Albu geweest. Hadden een villa gehuurd iets aan de rand van het stadje. Taxi is daar spotgoedkoop. Vaak naar het oude gedeelte geweest, daar waren meer Nederlanders.. Op de strip erg veel Engelsen..
wat heb je daar ongeveer voor betaald enig idee?
 
Ik heb een beeetje rondgekeken, ik vind albufeira te duur. (760€ voor 10 dagen tegenover 480€ in Marmaris)

Het gaat wss Marmaris worden? Iemand hier ervaringen mee? En hoe is de temperatuur?
 
Hier waarschijnlijk ook naar Albufeira.. ben benieuwd.
 
Wij gaan waarschijnlijk ook naar Albufeira, vorig jaar sunnybeach geweest wat opzich ook prima was.
 
Ik heb gisteravond geboekt, 12 dagen voor 900 euro ofzo. Can't wait!
 
Back
Naar boven