Fitness Seller

Albutarex Mutated Nation voor de Zyzz/Chestbrah liefhebbers :P

Bezoekers in dit topic

Ik heb hem net besteld :D Dus zal hem zaterdag wel in huis hebben !

En ze hebben een actie op facebook met 5 gratis samples zag ik !

En gratis vezending !

:cool: ik heb dit product al eerder gehad dus weet wat me te wachten staat :D

*kuch*Bullshit*kuch*

Hij is inderdaad besteld geeft mn sponsor aan. Met nog een MN product toch Jackz? ;)

Heb hem net besteld bij Nutraplanet.

Voor $29 + $3 shipping vond ik het wel het proberen waard! ;)

• Like
Waarderingen: Ano_83_57
Wat ik er zo over kan lezen vind ik het niet heel wat denk ik..

Dit is wat ik kon vinden op internet:

Albuterex Shred Complex:
Methlyxanthine, NMT, PEA, 5-HTP and some other stuff.
Albuterex Electrolyte/Vitamin Complex:
Vitamin C, B1, B3, B5, B6.

Methylxanthine - diuretic as it's a metabolite of coffee
NMT = N-Methyl-Tyrosine = an n-methyl group attached to the amino acid Tyrosine, helps protein synthesis. Works on dopamine receptor, basically for neurotransmitting
PEA = B-Phenylalanine HCl = in craze and a few other things, make almost the same as tyrosine, makes you feel really good, etc. Nerotransmitter.

THE INTERESTING PART IS "4 hydroxy alpha[ 1-(methyl amino) ethyl]benzene methanol"
Which google is telling me is a sulfate of ephedrine.
a "alpha-Adrenoceptor agonist; vasoconstrictor" called Synephrine according to http://www.chemspider.com/Chemical-Structure.6904.html

Geloof niets, probeer alles.
geld met alles in bodybuilding.

Lezen zegt geen moer, gebruik de kennis, en pas het toe, en dan zie je of het werkt ;)

True, heb je zeker gelijk in.. ;) Vind het alleen wel hoop geld om te proberen.. Misschien als ik uit de bulk kom dat ik het eens ga proberen.

Op Misc gelezen van honderden members dat dit de grootste troep ooit is en totaal niet werkt.

Wat zou het moeten doen?

Supps en die belachelijke prijskaartjes eraan vast..

Geloof niets, probeer alles.
geld met alles in bodybuilding.

Lezen zegt geen moer, gebruik de kennis, en pas het toe, en dan zie je of het werkt ;)

No offence, maar dit is gewoon een bullshit standaard verkooppraatje, het is je vergeven aangezien je naar ik aanneem betaald wordt voor elke bestelling.
Natuurlijk zegt lezen wel een moer, je wilt toch aantoonbaar bewijs zien van de werking van het product en ervaringen van andere gebruikers lezen voordat je zo'n belachelijke som neerlegt voor een supplementje.

• Like
Waarderingen: GPRO
Terug
Naar boven