- Waardering
- 168
aight
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pics?Dit is 100% een top product ! had vorig jaar 2 potjes voor 40 dagen Goed eten en trainen Ik was ripppped als Zyzz & chestbrah bij elkaar![]()
Ga zeker een bestelling plaatsen !![]()
Ik heb hem net besteldDus zal hem zaterdag wel in huis hebben !
En ze hebben een actie op facebook met 5 gratis samples zag ik !
En gratis vezending !
ik heb dit product al eerder gehad dus weet wat me te wachten staat
![]()
Page Not Found
The page you requested could not be found. Below you can find a list of the most commonly visited pages, or you can return to the Home Page at any time.
En volgens mij betaal je daar verzendkosten?
Wat ik er zo over kan lezen vind ik het niet heel wat denk ik..
Albuterex Shred Complex:
Methlyxanthine, NMT, PEA, 5-HTP and some other stuff.
Albuterex Electrolyte/Vitamin Complex:
Vitamin C, B1, B3, B5, B6.
Methylxanthine - diuretic as it's a metabolite of coffee
NMT = N-Methyl-Tyrosine = an n-methyl group attached to the amino acid Tyrosine, helps protein synthesis. Works on dopamine receptor, basically for neurotransmitting
PEA = B-Phenylalanine HCl = in craze and a few other things, make almost the same as tyrosine, makes you feel really good, etc. Nerotransmitter.
THE INTERESTING PART IS "4 hydroxy alpha[ 1-(methyl amino) ethyl]benzene methanol"
Which google is telling me is a sulfate of ephedrine.
a "alpha-Adrenoceptor agonist; vasoconstrictor" called Synephrine according to http://www.chemspider.com/Chemical-Structure.6904.html
Geloof niets, probeer alles.
geld met alles in bodybuilding.
Lezen zegt geen moer, gebruik de kennis, en pas het toe, en dan zie je of het werkt![]()
Lezen zegt geen moer, gebruik de kennis, en pas het toe, en dan zie je of het werkt![]()
Wat verwacht je als chestbrah het gebruiktOp Misc gelezen van honderden members dat dit de grootste troep ooit is en totaal niet werkt.
Niks. Zelfde troep als de meeste andere legale supplementen.