XXL Nutrition

Alchol vakantie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Belg 24

Cool Novice
Lid geworden
23 jan 2021
Berichten
109
Waardering
39
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
22%
Goedenmiddag ik had een vraag. Ik lees op internet allemaal verhalen dat je geen spieren kan opbouwen als je ook al maar een biertje gedronken hebt. Nu ben ik 10 dagen op vakantie en word er elke dag wel een paar glazen alchol gedronken drink er wel veel water bij. Ik sport iedereen dag in de gym op het resort zelf probeer veel vlees en eiwitten te eten. Maar mij vraag is dus bouw ik nu helemaal geen spieren op? Ik rust ook genoeg. Of ga ik zelfs spier verliezen? Bedankt voor je reactie alvast 👍
 
Door water tussendoor te drinken en bewust voedingskeuzes te maken doe je het al goed. Geniet vooral van je vakantie en de momenten met de personen waarmee je bent.

Mocht je wat leesvoer willen voor als je aan het water ligt:
 
Gewoon lekker zuipen die 10 dagen, dat maak je in een week na je vakantie wel weer goed.
 
Kan geen kwaad. Gewoon lekker genieten van je vakantie. Soms kan het zelfs goed werken voor je lichaam om even helemaal niet te trainen. Zelf train ik helemaal niet als ik op vakantie ben. Gewoon je lichaam lekker rust geven en als je weer thuis bent alles weer oppakken.
 
Ieder jaar komen dit soort topics terug.. Damn
Je houd je toch ook geen 365 dagen per jaar strikt aan je voedingsschema, alles wordt echt niet teniet gedaan van 10 dagen niet trainen of juist meer alcohol
 
Ieder jaar komen dit soort topics terug.. Damn
Je houd je toch ook geen 365 dagen per jaar strikt aan je voedingsschema, alles wordt echt niet teniet gedaan van 10 dagen niet trainen of juist meer alcohol
Jaa maar weet je wat het is ik train pas 6 maanden. En vind persoonlijk dat ik al een best mooi lichaam heb. En bang dat hier te verkloten. Maae zoals ik alle reacties lees valt dat wel mee. Maar kan je wel spier opbouwen met alchol gebruik dan?
 
Jaa maar weet je wat het is ik train pas 6 maanden. En vind persoonlijk dat ik al een best mooi lichaam heb. En bang dat hier te verkloten. Maae zoals ik alle reacties lees valt dat wel mee. Maar kan je wel spier opbouwen met alchol gebruik dan?
Spieren onderhouden op beginnersniveau is imo niet heel moeilijk, die ene week niet trainen maakt niks uit.
 
Hierover stressen gaat je meer gains kosten dan een paar bier drinken. Geniet lekker op je vakantie.
Had het niet beter kunnen zeggen
 
Jaa maar weet je wat het is ik train pas 6 maanden. En vind persoonlijk dat ik al een best mooi lichaam heb. En bang dat hier te verkloten. Maae zoals ik alle reacties lees valt dat wel mee. Maar kan je wel spier opbouwen met alchol gebruik dan?
Ik drink standaard 1x per week een fles rum en ik ga nog steeds lekker qua gains. Optimaal is het niet maarja, moet een beetje kunnen leven

Ik heb wel een tijd gehad dat ik een jaar lang 3x uit ging per week, toen heb ik wel 0 progressie geboekt dat jaar. Alles kan maar met mate

En vooral als je op vakantie bent wil je niet op dat soort dingen letten, daar heb je ten slotte vakantie voor
Die 10 dagen op de andere 355
 
Heb je het huiswerk gelezen wat je hebt gekregen?
Sommige mensen willen alles voorgekauwd krijgen, liefst wilt ie dat jij even een samenvatting maakt van de eerder geplaatste link zodat hij zelf zo min mogelijk hoeft te doen.
 
Laatst bewerkt:
En wat heb je er van geleerd? Waarom denk je dat je nu geen spier kan opbouwen? Of waarom denk je dat het wel kan in combinatie met alcohol?
Het lijkt bijdehand, maar je vraag is vrij lui gesteld omdat je bevestiging zoekt nadat die al meerdere malen is gegeven.

Er zitten hier genoeg mensen die willen helpen. Maar er wordt wel verwacht dat het initiatief van de maker van het topic komt.
 
En wat heb je er van geleerd? Waarom denk je dat je nu geen spier kan opbouwen? Of waarom denk je dat het wel kan in combinatie met alcohol?
Het lijkt bijdehand, maar je vraag is vrij lui gesteld omdat je bevestiging zoekt nadat die al meerdere malen is gegeven.

Er zitten hier genoeg mensen die willen helpen. Maar er wordt wel verwacht dat het initiatief van de maker van het topic komt.
Jaa snap ik heb dat artikel gelezen wat er gestuurd werd. Maar er staan zoveel artikelen online de helft spreekt elkaar tegen. Heb ook meerdere gelezen die zeggen dat je na een glas alchol 24 uur lang niks opbouwd. Maar aan meerdere meningen hier te horen is dat dus niet waar zolang je voeding en rust nog goed is, en je het niet te gek maakt.
 
Heb ook meerdere gelezen die zeggen dat je na een glas alchol 24 uur lang niks opbouwd.
Je gaat toch ook niet op vakantie met de bedoeling om spiermassa te bouwen?
 
Je kunt geen spieren afbreken die je nog moet kweken. Ga nou gewoon plezier maken. Als je weer gaat trainen heb je eventuele stilstand of kleine terugval sneller terug dan de tijd die je mogelijk erover piekert. Veel buffels hier hebben zich jouw vraag ook afgevraagd als beginner, en niemand heeft het Mr.O podium gemist door een vakantie te hoeren en snoeren.
 
Back
Naar boven