MuscleMeat

Alchol vakantie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gewoon jezelf helemaal volgieten, ben 8 jaren van mijn leven op feest vakantie geweest en had altijd blokjes voordat ik op vantie ging.
Elke dag katslam en dronken 15 glazen baco per dag en 4 uurtjes slaap voor 10 dagen lang. Als ik thuis kwam had ik nog steeds blokjes ; 0,5% meer vet en alleen wat vocht erbij.
Omvang armen boven benen was nog precies hetzelfde en kon misschien 5 KG / 10 KG minder drukken maar na 1 week was dat weer on point.

Ik vind je een enorme aansteller en vind dat jij je jeugd verneukt met dit gedoe. Deed dit vroeger ook altijd niet op stap voor gains maar is gewoon gay en nu spijt van de gemiste avondjes.
Bodybuilding verprutst je leven en maakt je autistisch en opgefokt. Je wilt toch niet zo eindigen als Camelus en th0maz die 600 euro uitgeeft aan een automatische katten schijtbak.
 
Belg 24 je mindset is niet eens zo gek hoor, wanneer je op vakantie bent ga je toch niet alleen maar aan het strand liggen zuipen, twee jaar geleden was ik op Cyprus met een gym in het hotel die na genoeg helemaal leeg was, lekker ongestoord trainen, ochtend, middag en avond open buffet, eten wat je wil, tussendoor lekker zwemmen, waterpolo partijtjes, misschien zelfs gainen, je spieren blijven tijdens een vakantie echt wel aan het werk. Het kan dus gewoon beiden, zowel genieten als je beweging pakken.

Jouw vraag is geen gekke vraag, ik zie genoeg PT’s die deze vraag behandelen hoe je een vakantie het beste door kan komen zonder al teveel schade op te lopen, succes.
 
Laatst bewerkt:
Belg 24 je mindset is niet eens zo gek hoor, wanneer je op vakantie bent ga je toch niet alleen maar aan het strand liggen zuipen, twee jaar geleden was ik op Cyprus met een gym in het hotel die na genoeg helemaal leeg was, lekker ongestoord trainen, ochtend, middag en avond open buffet, eten wat je wil, tussendoor lekker zwemmen, waterpolo partijtjes, misschien zelfs gainen, je spieren blijven tijdens een vakantie echt wel aan het werk. Het kan dus gewoon beiden, zowel genieten als je beweging pakken.

Jouw vraag is geen gekke vraag, ik zie genoeg PT’s die deze vraag behandelen hoe je een vakantie het beste door kan komen zonder al teveel schade op te lopen, succes.
Jaa dankjewel heb hier ook een sportschool waar ik elke dag train en eet elke dag veel kip en ei en broccoli.. Dus die paar drankjes per dag zullen wel. Mee vallen. Met een beetje geluk kom ik nog wat spieren aan ook🤣 maar bedankt voor je uitgebreide reactie 👍
 
Back
Naar boven