MuscleMeat

Alcohol bij winstrol oral kuur

Bezoekers in dit topic

Alessandro

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2002
Berichten
261
Waardering
0
Ik wil (voor het eerst in mijn leven) AAS gebruiken. De keuze is gevallen op winstrol vanwege het feit dat mijn vetpercentage enorm op is gelopen en de karakteristieken van winstrol in combinatie met relatief geringe bijwerkingen. En het feit dat het oraal te gebruiken is.

Ik wil 40 dagen lang 50 mg nemen.

De belangrijkste bijwerking van met name de orale variant is natuurlijk wel de relatief zware belasting voor de lever. Vandaar dus mijn vraag wat te doen met alcohol? Absoluut uitgesloten gedurende deze 40 dagen, of zou het evt af en toe wel kunnen? Wanneer het absoluut niet zou kunnen, moet ik natuurlijk wel wachten tot na de feestdagen en in het land waar ik woon is kerstmis pas 7 januari...;)
 
Ik wil (voor het eerst in mijn leven) AAS gebruiken. De keuze is gevallen op winstrol vanwege het feit dat mijn vetpercentage enorm op is gelopen en de karakteristieken van winstrol in combinatie met relatief geringe bijwerkingen. En het feit dat het oraal te gebruiken is.

Ik wil 40 dagen lang 50 mg nemen.

De belangrijkste bijwerking van met name de orale variant is natuurlijk wel de relatief zware belasting voor de lever. Vandaar dus mijn vraag wat te doen met alcohol? Absoluut uitgesloten gedurende deze 40 dagen, of zou het evt af en toe wel kunnen? Wanneer het absoluut niet zou kunnen, moet ik natuurlijk wel wachten tot na de feestdagen en in het land waar ik woon is kerstmis pas 7 januari...;)

Ik denk dat je voeding niet in orde is als je vetpercentage zo erg is opgelopen. Pas eerst je voeding aan en dan erna eventueel de winstrol.
 
Denk je dan dat winstrol je vet% gaat laten zakken? Think again mate...

Imo zolang je jezelf niet shitfaced drinkt, kan alcohol af en toe geen kwaad ;)
 
No offence maar ik vind dit een beetje een idiote vraag.
 
Denk dat als je besluit voor je zelf om AAS te gebruiken dat een aantal dingen erg belangerijk zijn Voeding Training Rust en je lichaam!!
Dat wil zeggen dat je erg dom bent om te gaan drinken als je aan je AAS kuur begint,buiten het feit dat niet goed voor je is ga je toch niet zuipen als je gaat kuren!!!?
kan verkeerd hebben hoor maar ik zou dat niet doen wat is 10,12 weken niet zuipen op een mensen leven?!
Ja ik drink nooit dus misschien is dat mijn kronkel maar.....
Buiten dit alles winny is geen fatburner vriend zal je helpen bij je defenitie maar dat gebeurd alleen als je al laag in je vet% zit!!
Ik zeg lees je in en besluit om een goed voedingsschemate maken en je daar aan tehouden zal je zien dat je met sprongen vooruit gaat.

Ben je nu toch zo stom om een kuurtje te doen 6 weken winny 50mg 2 weken nakuur 20mg nolva
Succes
 
Als je niet 40 dagen zonder alcohol kan is het wel diep met je gesteld met jou!
 
Als je niet 40 dagen zonder alcohol kan is het wel diep met je gesteld met jou!

Hij zegt toch niet dat hij geen 40 dagen zonder alcohol kan?
Hij zegt dat hij den beter wacht tot na kerst en nieuwjaar...
 
Lijkt mij vanzelf sprekend dat je geen alchol drinkt tijdens het kuren, je belast je lichaam al genoeg. Verder wil je nog afvallen ook, want denk je dat daarmee gebeurt als je aan het bier gaat?
 
Een beetje rustig jongens, jullie hangen me allemaal meteen aan de hoogste boom op.

Ik heb er nu eenmaal 2,5 jaar op los geleefd, heb al die tijd niet meer getraind. Zag toevallig dat ik sinds augustus 2008 ook niet meer op het forum ben geweest. Massa verloren, vet gewonnen. Sinds een half jaar heb ik de draad weer opgepakt. Met mijn huidige voedingspatroon is dus niet zo gek veel mis, behalve dat ik op niet trainingsdagen 's avonds nog wel eens wat drink. Niet zoals de afgelopen jaren maar toch. Spieren komen langzaam terug. Alleen die ongeveer 10kg vet die die 2,5 jaar opgeleverd hebben, die moet ik kwijt zien te raken. Ik ben gisteren met een fatburner gestart, Thermo Speed van Olimp, maar een winstrol kuur leek me daar toch nog een nuttige bijdrage aan te kunnen leveren.
 
Volgens mij kan een Winstrol kuur nog best nuttig zijn als je een cut-fase ingaat, om in elk geval de spiermassa die je hebt te behouden :)

Alcohol zou ik zelf tijdens de kuur afraden, ik zou de lever niet onnodig extra belasten. Ik zou het dus, zoals je zelf al voorstelt, over de feestdagen heentillen.
 
Start dan gewoon met de winny als je al wat droger staat.. Eerste kilos gaan altijd het makkelijkst, je gebruikt al een fatburner, als je goed in je voeding zit met voldoende cardio moeten de kilos eraf vliegen..

Laatste hardnekkige kilo's kan je misschien wel een duwtje in de rug gebruiken door bijv een winny, maar je moet winny niet als een standalone fatburner beschouwen!
 
Naturel cutten eerst. probeer eens keto =zieke fatburner ;)
 
Back
Naar boven