MuscleMeat

Alcohol blijft echt heerlijk... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stoer hoor, 'Who cares'? Voor iedereen zou het hier moeten uitmaken, we doen toch een sport om spiermassa te winnen? Wanneer je dan iets nuttigt zoals alcohol dat dit proces van eiwittranscriptie tegenwerkt(catabool dus) zouden we ons hier wel degelijk druk over moeten maken. Zeg dus niet 'who cares' want velen zullen het wel uitmaken.

Net alsof dat die paar biertjes wat uitmaken.:rolleyes:
Als je alles wat "catabool" is moet gaan vermijden kun je beter alvast in je doodskist gaan liggen.
 
Net alsof dat die paar biertjes wat uitmaken.:rolleyes:
Als je alles wat "catabool" is moet gaan vermijden kun je beter alvast in je doodskist gaan liggen.

Vooral volhouden wakkie... lekker elk weekend aan de alcohol :rolleyes:
 
Ik drink alleen Whisky
 
tractor zegt altijd : alcohol smalcohol
 
Je denkt dat het niks uitmaakt, maar het maakt wel degelijk iets uit.....alcohol is alcohol.
Heineken bitchesss!
4dhfdj9.jpg


Vooral volhouden wakkie... lekker elk weekend aan de alcohol :rolleyes:

Haha en jij leeft als een monnik zeker?
 
paar biertjes in de week moet kunnen vind ik.. ik zuip mezelf nooit klem maar beetje aangeschoten vind ik wel leuk :)
 
Jezus wat een naieveling ben jij zeg Wakkie. Wat probeer je nou in godsnaam met die foto te zeggen? Wow die kerel eet ongezond en is ****ing HUGE!:eek: Denk je nou echt dat hij altijd zo eet. Haha ongelovige. Iedereen mag wel is zondigen. Maar elke week zoveel alcohol nuttigen totdat je aangeschoten of lazerus bent heeft wel zeker een impact op je prestaties.
 
hm alleen op zaterdag paar biertjes niet te gek. ik heb geen zin in elke week een kater.
 
en daarmee uit :)

precies. Er is toch geen enkele andere drank waar je zo van geniet. Verder denk ik dat cola slechter is.
Volgens mij is rode wijn dan nog het minst catabool.
lekkerst is lagavullin 15 jaar oud (single malt whiskey)
 
precies. Er is toch geen enkele andere drank waar je zo van geniet. Verder denk ik dat cola slechter is.
Volgens mij is rode wijn dan nog het minst catabool.
lekkerst is lagavullin 15 jaar oud (single malt whiskey)

Verhelderend...
 
Goed spul idd. En als je voor het slapen even een vatsige ei met spek maaltijd en 2 liter water naar binnen tikt, dan is die kater na 12 uur slapen en 800mg ibuprofin echt wel te doen.
 
Jezus wat een naieveling ben jij zeg Wakkie. Wat probeer je nou in godsnaam met die foto te zeggen? Wow die kerel eet ongezond en is ****ing HUGE!:eek: Denk je nou echt dat hij altijd zo eet. Haha ongelovige. Iedereen mag wel is zondigen. Maar elke week zoveel alcohol nuttigen totdat je aangeschoten of lazerus bent heeft wel zeker een impact op je prestaties.

Ik vond het gewoon een leuke foto.
Haha weet je wat ik pas triest vind, mensen die leven als een monnik en er dan nog uitzien als een skeletje. Ja daar doe je het voor hahaha.

Wie is er dan naief?
 
Wat is/betekend catabool? (serieus, stond niet in 't woordenboek)
 
:meal: Heb nu lekker mijn zondagdosis erin zitten :o

Doe je het vaker dan? Zou er maar mee oppassen. Als je het spul dagelijks gebruikt en je krijgt een ongeluk dan kun je niet geopereerd worden. Onder narcose brengen is dan te gevaarlijk. Iemand hier uit de buurt is hetzelfde overkomen. Had een longontsteking, toen moest er operatief vocht uit de longen verwijderd worden. Hij is nooi meer uit de narcose bijgekomen..
 
Ik vond het gewoon een leuke foto.
Haha weet je wat ik pas triest vind, mensen die leven als een monnik en er dan nog uitzien als een skeletje. Ja daar doe je het voor hahaha.

Wie is er dan naief?

Sommige mensen beleven er echt plezier in, ik bijvoorbeeld; iedereen zeuren van 'waarom eet je dit en dat niet?', etc...

Vind het prettig om de gedachte hebben dat ik het laatste lach.:)
 
Back
Naar boven