XXL Nutrition

Alcohol blijft echt heerlijk...

Bezoekers in dit topic

Ik vond het gewoon een leuke foto.
Haha weet je wat ik pas triest vind, mensen die leven als een monnik en er dan nog uitzien als een skeletje. Ja daar doe je het voor hahaha.

Wie is er dan naief?

Hahaha duidelijk een gebrek aan goede argumentatie, dan gaan ze altijd op het uiterlijk van iemand af:rolleyes: Mevrouw hier heeft duidelijk een zwakke persoonlijkheid. Denk je nou echt dat dat me iets doet? Ik weet van mezelf dat ik geen skelet meer ben en ik gain aardig goed, dan maar wat minder zondigen. Ik streef tenminste een gezonde levensstijl na en daar ben ik blij om. Wat betreft die naieviteit van jou, als jij denkt dat je met zuipen gaint zegt dat al genoeg. Mutsje... Ga lekker trainen, durf anders is een foto van je te posten, kijken wat jij nou eigenlijk doet, volgens mij leef jij namelijk helemaal niet gediciplineerd. Mensen die dat wel doen verdienen mijn respect. Mensen zoals jij niet.
 
Ik leef inderdaad als een monnik en ben een skeletje... :rolleyes:

wat een naam 'wakkie' :spaz:
 
Ik leef inderdaad als een monnik en ben een skeletje... :rolleyes:

wat een naam 'wakkie' :spaz:

De enige eiwitten die wakkie binnenkrijgt haalt ze uit haar kwakkies. Haar eetpatroon zal voor de rest erbij inschieten.
 
wtf is wakkie :hamer: :dunno:

lekker soms effe een biertje na een week school :klink:
 
Trickolutions, wat probeer je eigenlijk te bewijzen hier? Fijn dat je zelf zo gezond leeft, maar laat anderen doen wat ze willen. Who cares dat bier catabool is? Nou en? Ik zie het al voor me op een feest. Er wordt drank aangeboden: "nee dankjewel, ik drink geen alcohol, want daar word ik catabool van". Wtf zeg. Dat overgezonde gedoe kan ook echt de spuitgaten uitlopen.

Het zal me werkelijk aan m'n anus oxideren dat ik er catabool van word en dat het een aanslag op m'n lever is.
 
Trickolutions, wat probeer je eigenlijk te bewijzen hier? Fijn dat je zelf zo gezond leeft, maar laat anderen doen wat ze willen. Who cares dat bier catabool is? Nou en? Ik zie het al voor me op een feest. Er wordt drank aangeboden: "nee dankjewel, ik drink geen alcohol, want daar word ik catabool van". Wtf zeg. Dat overgezonde gedoe kan ook echt de spuitgaten uitlopen.

Het zal me werkelijk aan m'n anus oxideren dat ik er catabool van word en dat het een aanslag op m'n lever is.

Vooral die laatste zin is leuk:rolleyes: Fijn dat het jou geen reet uitmaakt. Ik drink ook elk weekend een bier ja. Heel soms ben ik ook aangeschoten of net iets meer dan dat. Maar om nou een topic aan te maken met als leiddraad dat alcohol zo heerlijk is vind ik gewoon nergens op slaan en dat zeg ik gewoon hier. Je kan niet verwachten dat iedereen het met je eens is.
 
Vooral die laatste zin is leuk:rolleyes: Fijn dat het jou geen reet uitmaakt. Ik drink ook elk weekend een bier ja. Heel soms ben ik ook aangeschoten of net iets meer dan dat. Maar om nou een topic aan te maken met als leiddraad dat alcohol zo heerlijk is vind ik gewoon nergens op slaan en dat zeg ik gewoon hier. Je kan niet verwachten dat iedereen het met je eens is.

Ik vraag toch ook niet aan je dat je het met me eens moet zijn. Ik vind alleen dat wijzen met je vingertje op anderen zo zinloos. En het is echt niet zo dat ik ieder weekend knal van de kaart lig ofzo.

En daarnaast, dit is het gare hanenhok en moet je niet vreemd opkijken om topics zoals deze op zulke uren van de dag.
 
De tijd dat ik leefde als een monnik ligt gelukkig al ver achter me :)
Ben ik nu minder gespierd? Nee.
Heb ik nu meer plezier? Jazeker
 
Ik vraag toch ook niet aan je dat je het met me eens moet zijn. Ik vind alleen dat wijzen met je vingertje op anderen zo zinloos. En het is echt niet zo dat ik ieder weekend knal van de kaart lig ofzo.

En daarnaast, dit is het gare hanenhok en moet je niet vreemd opkijken om topics zoals deze op zulke uren van de dag.

Het gaat er ook niet om wanneer je zoiets post, als je het op een ander moment van de dag gepost had had ik ook zo gereageerd. Bij mij gaat het doel van dit topic er gewoon niet in. Het is dan wel het gare hanenhok, ik neem dus ook aan dat je dit ook niet geheel meent. En zoals je zelf ook zegt, zolang je niet elke week lazerus bent kan ik er de lol ook wel van inzien. Sommige hier denken alleen niet na over de gevolgen ervan. En ik zeg gewoon waar het op staat. Ik weet ook wel dat jullie niet minder gaan zuipen omdat IK het triest vind. Ik geef alleen mijn mening, en ja dan ontstaan er discussies.
 
Nee, iedere dag 4000 - 5000 kcal per dag naar binnen stuwen is geen aanslag op je lichaam, dude wake up man. Alles wat te veel of te weinig is, is niet goed of het nu alcohol is, tabak, eten etc...
 
Nee, iedere dag 4000 - 5000 kcal per dag naar binnen stuwen is geen aanslag op je lichaam, dude wake up man. Alles wat te veel of te weinig is, is niet goed of het nu alcohol is, tabak, eten etc...

Als je zo gaat denken kan je wel meteen met alles stoppen.
 
ook met leven?
 
Goed spul idd. En als je voor het slapen even een vatsige ei met spek maaltijd en 2 liter water naar binnen tikt, dan is die kater na 12 uur slapen en 800mg ibuprofin echt wel te doen.

:thumbup: altijd slim om het risico op maagbloedingen te vergroten. Ibuprofen is niet de juiste pijnstiller om in te nemen na een drinkgelag.
 
****ing hell, gisteravond was weer een tien op de schaal van roxxe :o

so ****ing what, niemand hier zal ooit pro worden, kan je beter genieten van je leven dan :)
 
Goed spul idd. En als je voor het slapen even een vatsige ei met spek maaltijd en 2 liter water naar binnen tikt, dan is die kater na 12 uur slapen en 800mg ibuprofin echt wel te doen.

nee man nergens voor nodig. Ben gister ook losgegaan en heb voor het slapen gaan voor zover dat ging nog 1,5 liter water naar binnen gegoten. Vandaag zo fris als een hoentje en dat na 7 uur slaap. Een kater is voor mietjes :cool:
 
Back
Naar boven