AndroidHealthClinic

Alcohol blijft echt heerlijk...

Bezoekers in dit topic

Benchmarc, je ben echt een weekdier met je alcohol. L!!!
 
Ik heb altijd al gezegd dat een beetje bier drinken geen kwaad kan. Grappig dat benchie nu opeens zo'n groot voorstander is geworden, ik kan me wel andere tijden herinneren. Ed van Amsterdam weet hem af en toe ook flink te raken hoor. Als je niet wil drinken prima, maar val anderen niet lastig met je alcohol-fobie. Is echt nergens op gebaseerd. Een paar biertjes elk weekend is in ieder geval gezonder dan elk jaar een of meer kuurtjes.
 
Hahaha duidelijk een gebrek aan goede argumentatie, dan gaan ze altijd op het uiterlijk van iemand af:rolleyes: Mevrouw hier heeft duidelijk een zwakke persoonlijkheid. Denk je nou echt dat dat me iets doet? Ik weet van mezelf dat ik geen skelet meer ben en ik gain aardig goed, dan maar wat minder zondigen. Ik streef tenminste een gezonde levensstijl na en daar ben ik blij om. Wat betreft die naieviteit van jou, als jij denkt dat je met zuipen gaint zegt dat al genoeg. Mutsje... Ga lekker trainen, durf anders is een foto van je te posten, kijken wat jij nou eigenlijk doet, volgens mij leef jij namelijk helemaal niet gediciplineerd. Mensen die dat wel doen verdienen mijn respect. Mensen zoals jij niet.

Zegt het woord "hypocriet" je iets? :D

Ik leef inderdaad als een monnik en ben een skeletje... :rolleyes:

wat een naam 'wakkie' :spaz:

Tja k*t voor je. Misschien kun je volgende keer wel wat orgineler zijn met je grappen.
 
Dan heb je niet genoeg alcohol gedronken.

Zegt de meneer die iedereen verdoemt die alcohol drinkt:roflol:

Ik verdoem niemand. Zoals ik al zei, ik drink ook, maar 1 x in de maand ben ik aangeschoten of zelfs nooit per maand. Ik heb geen behoefte om elke week te 'zuipen'. Het kan ook gezellig zijn zonder zoveel alcohol.
 
Alcohol doet me niks, op feestjes is het wel leuk
 
Zegt het woord "hypocriet" je iets? :D



Tja k*t voor je. Misschien kun je volgende keer wel wat orgineler zijn met je grappen.

Ik confronteer je alleen maar met jezelf, jij weet zelf wel heel goed wat ik bedoel. Ik pak mensen niet op hun uiterlijk, dat is het zwakste wat je kan doen, dat doen mensen ook alleen maar wanneer ze geen andere uitweg meer zien.
 
Ik confronteer je alleen maar met jezelf, jij weet zelf wel heel goed wat ik bedoel. Ik pak mensen niet op hun uiterlijk, dat is het zwakste wat je kan doen, dat doen mensen ook alleen maar wanneer ze geen andere uitweg meer zien.

Tja ik had ook wel zo'n reply kunnen maken:

De enige eiwitten die wakkie binnenkrijgt haalt ze uit haar kwakkies. Haar eetpatroon zal voor de rest erbij inschieten.

Als we het dan toch over zwak hebben. Maargoed ik hou erover op, ieder zijn mening.
 
Dat je gelijk hebt (of de smiley juist wordt toegepast is al eens een discussie over geweest). En gelijk heb je. Lekker zuipen!
Binnenkort ga ik me ook maar eens ouderwets volgieten.
 
Dat je gelijk hebt (of de smiley juist wordt toegepast is al eens een discussie over geweest). En gelijk heb je. Lekker zuipen!
Binnenkort ga ik me ook maar eens ouderwets volgieten.

ahhh op die manier ;)
 
Ik heb altijd al gezegd dat een beetje bier drinken geen kwaad kan. Grappig dat benchie nu opeens zo'n groot voorstander is geworden, ik kan me wel andere tijden herinneren. Ed van Amsterdam weet hem af en toe ook flink te raken hoor. Als je niet wil drinken prima, maar val anderen niet lastig met je alcohol-fobie. Is echt nergens op gebaseerd. Een paar biertjes elk weekend is in ieder geval gezonder dan elk jaar een of meer kuurtjes.
Ik denk dat je me met iemand anders verward. Ik heb altijd flink bier gedronken. Ben wel iets gaan minderen toen ik nog serieus gainde, maar nooit echt gekapt ofzo.
 
Ik verdoem niemand. Zoals ik al zei, ik drink ook, maar 1 x in de maand ben ik aangeschoten of zelfs nooit per maand. Ik heb geen behoefte om elke week te 'zuipen'. Het kan ook gezellig zijn zonder zoveel alcohol.
Huh??? Eerst doe je helemaal spastisch om mensen die wel alcohol drinken, en daarna verkondig je dat je het zelf ook doet:scratch:

En mensen die zeggen dat je van alcohol net zo gezellig word als van een cola BS! dan heb je echt niet genoeg alcohol gedronken!
 
Ja benchie een half jaar geleden was je nog voorzitter van de anti-drugs commisie brabant zuid-oost en nu is het zuipen, blowen en binnenkort ook meth waarschijnlijk :p
 
Back
Naar boven