MuscleMeat

Alcohol blijft echt heerlijk...

Bezoekers in dit topic

hey bench groei je niet meer?
 
Mensen zeggen wel dat ze 'heel gek doen' zonder alcohol en zich goed zonder kunnen vermaken. Maar ik vind gek doen niet een paar foute dansmoves maken. Gek doen is met je ondergekotste kleding en je lul uit je broek een boshokje in elkaar beuken onder het toezicht van angstig kijkende oude mensen. En dat doe je verdomme niet met je nuchtere harsens!


OHHH MY GOD AHAHAHAHAHA :roflol::roflol::roflol:

wat een schitterende omschrijving, ik zie je al helemaal gaan rob.. dat wordt wat straks... :')
 
Geloof me, die nuchtere personen zijn vaak echt heel nuttig!

Na een avondje stappen met z'n 4en, waarvan 3 gasten te dronken om te poepen, gingen we terug naar huis met de fiets, Eenmaal aangekomen bij een grote sloot (was een soort vierhoekig oppervlakte met water van anderhalve meter diep), waren we te lui om erlangs te fietsen, dus de eerste rijdt zo de sloot in om er doorheen fietsen. Toen ik erachteraan wilde gaan werd ik tegengehouden. En gelukkig maar, want ik had een telefoon en mp3 speler in m'n zak zitten.

Altijd handig die nuchtere, pijpzeikende lamlullen.


hahaha mooie situaties ja ...:P

ze moeten mij altijd uit bomen en van daken afhalen, ik klim overal in als ik bezopen ben. :+
 
hey bench groei je niet meer?

In geest ;) En in hardheid en kracht wel. Massa niet, maar 3x raden hoe dat komt :') En raad eens hoeveel ik daarmee zit.

Ik heb het licht gezien.
 
In geest ;) En in hardheid en kracht wel. Massa niet, maar 3x raden hoe dat komt :') En raad eens hoeveel ik daarmee zit.

Ik heb het licht gezien.


massa komt wel jongen, je bent nu net weer begonnen met redelijk te beuken. ff wat meer vreten overdag naar binnen spaaien en je gaint wel wat. :)
 
massa komt wel jongen, je bent nu net weer begonnen met redelijk te beuken. ff wat meer vreten overdag naar binnen spaaien en je gaint wel wat. :)

Yup, wanneer de motivatie weer daar is... ;)
 
In geest ;) En in hardheid en kracht wel. Massa niet, maar 3x raden hoe dat komt :') En raad eens hoeveel ik daarmee zit.

Ik heb het licht gezien.

Nee, je hebt gehoord dat er een tunnel is. Niet gelijk zo tof gaan doen.
 
Ja man hoe is het MET je!
 
Bier ruleert en in mijn vakantie in de US ook flink gebiert.

Bench heeft gewoon gelijk :cool:
 
ALCOHOL IS HEERLIJK! ben alvast met vervroegde weekend zuip begonnen.. morgen nog stage.. maar Winstrolst is toch ziek dus niemand om mij te controleren...
 
Hoe is het met jou eigenlijk? Die pics van jou staan daar ook al eeuwen.

na een maand of 6 nauwelijks nog wat te hebben gedaan ben ik weer rustig bezig.. ben ook weer aan het boksen 1 tot 2x per week

ik heb een tijd niet getaind ivm hernia.. van (Okt 2005) 86-87kg met 8% naar..>>
(nu) 1.78m, 81.5kg met een procentje van 9.5-10%

kwa kracht niet superveel verloren, behalve met benen, squat en deads moest ik totaal laten vervallen.. toen was de lol er voor mij ook een beetje af en ben ik me gaan storen op school.. maar sinds een paar weken train ik weer wat met RYU.. en t gaat wel oké.. word harder en droger en blijf op gewicht..
 
Goed om te horen!
 
na een maand of 6 nauwelijks nog wat te hebben gedaan ben ik weer rustig bezig.. ben ook weer aan het boksen 1 tot 2x per week

ik heb een tijd niet getaind ivm hernia.. van (Okt 2005) 86-87kg met 8% naar..>>
(nu) 1.78m, 81.5kg met een procentje van 9.5-10%

kwa kracht niet superveel verloren, behalve met benen, squat en deads moest ik totaal laten vervallen.. toen was de lol er voor mij ook een beetje af en ben ik me gaan storen op school.. maar sinds een paar weken train ik weer wat met RYU.. en t gaat wel oké.. word harder en droger en blijf op gewicht..
Jammer van de terugval. Pics zien er goed uit :) Maar jezelf op school storten is soms geen verkeerde beslissing ;) Gewoon rustig doorpompen en dan kun je altijd wel weer zien wanneer je in de gym kunt beulen. Tijd genoeg.
 
zo, van het weekend weer an de vodka, hopen dat ik deze keer wel een beetje bij positieven blijf en niet de halve avond later van vrienden terug moet horen.
 
Alcohol is te lekker,., heb zeker weten wat progressie laten liggen.. maar voel me zo lekker. en voor mij doen genoeg wijver versiert! :D alcohol is heerlijk . ben benieuwd of het morgne nog zo voelt :D
 
Back
Naar boven