AndroidHealthClinic

Alcohol blijft echt heerlijk... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
25 nov 2002
Berichten
14.932
Waardering
552
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
en daarmee uit :)
 
true..

prima spul.. je krijgt er alleen verrekte honger van.
 
Olé Olé, blijkbaar heb ik het vanavond weer het langst getrokken.
 
Alcohol = Catabool
 
Alcohol is voor mensen die het niet gezellig hebben zonder ;)
 
Die kater is ook zo heerlijk:rolleyes:
 
Idd alcohol is erg onderschat volgens mij, het is teringzooi.
Normaal genomen ben ik nooit ziek of heb ik hoofdpijn, heb ik een avond aardig gezopen dan ben ik de volgende dag ziek en heb ik een kloppende koppijn. brr.
 
alcool is voor alkoliekers en mensen met een laag zelfvertrouwen
 
Alcohol haalt de scherpe randjes ervan af. Soms zou ik willen dat ik het in huis had ;-)
 
Ik vind het troep en het verziekt je lichaam, als je het over de hoeveelheden hebt waarbij jij dan zegt dat het 'heerlijk' is. Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen dat alcohol je goed doet. Op het desbetreffende moment misschien wel maar de verwerkingsuurtjes zijn klote. Dan maar liever met mate.
 

Stoer hoor, 'Who cares'? Voor iedereen zou het hier moeten uitmaken, we doen toch een sport om spiermassa te winnen? Wanneer je dan iets nuttigt zoals alcohol dat dit proces van eiwittranscriptie tegenwerkt(catabool dus) zouden we ons hier wel degelijk druk over moeten maken. Zeg dus niet 'who cares' want velen zullen het wel uitmaken.
 
Ik krijg zonder alcohol ook wel hoofdpijn na het stappen :D

Maargoed ik kan ook niet echt genieten van alcohol
 
Vind alcohol pas lekker als ik aangeschoten ben. :P
Ik drink misschien 3-4x alcohol per jaar. Met een colatje heb ik even veel plezier.
 
Geef mij maar GHB
 
Alcohol is de grootste Harddrugs die er bestaat! Geef mij dan maar andere drugs :)
 
Back
Naar boven