MuscleMeat

Alcohol blijft echt heerlijk... (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

haha ok Benni, jij studeert aan "de universiteit"
Ja, so...? Ik ben er trots op dat ik zoiets heb weten te bereiken! Daar kan jij je natuurlijk weinig van voorstellen! :sukkeltje:
jij hebt zeker ook geen alcohol nodig? Lekker gek doen! hihi.
:rolleyes:
Ik heb vroeger ook wel alcohol gedronken, maar sinds ik serieus met BB bezig ben, doe ik dat niet meer nee. En idd, zonder alcohol is het goed te doen! Ligt aan je instelling, bro! ;)
 
Ja, so...? Ik ben er trots op dat ik zoiets heb weten te bereiken! Daar kan jij je natuurlijk weinig van voorstellen! :sukkeltje:
haha ja inderdaad "sukkeltje":roflol:

Ik heb vroeger ook wel alcohol gedronken, maar sinds ik serieus met BB bezig ben, doe ik dat niet meer nee. En idd, zonder alcohol is het goed te doen! Ligt aan je instelling, bro! ;)

Zo te lezen, Benni, kan ik nog een boel van je leren!
 
Kalmeer kalmeer.
 
Wat een gezeur om alcohol...
 
Haha een nieuwe fight tussen Benni en D.:D Ik studeer ook aan de uni en ik kan me ook prima vermaken zonder alcohol. Ik kan ook erg gek doen zonder alcohol maar MET alcohol wordt het al helemaal leuk:D Dus ja, af en toe is helemaal uit je naad gaan hoort erbij! Maar dan is dat ook 1 of 2 keer in de 2 á 3 maanden.
 
Wat een gezeur om alcohol...

Ik vind het geen gezeur, gewoon een discussie, waar moet je dan op een forum over lullen. Tuurlijk zijn er genoeg onderwerpen maar dit hoort er ook bij.
 
Discussieren is iets anders als elkaar afzeiken ;) .
 
Kalmeer kalmeer.

Discussieren is iets anders als elkaar afzeiken ;) .
Helemaal mee eens, maar ja...als zo'n dude stelt dat mensen die geen alcohol drinken de "****ing grootste losers ever zijn", dan roep je dat toch ook wel n beetje over jezelf af (vind ik althans). Vandaar mijn reactie.
 
Iedereen moet het maar voor zichzelf bekijken.

Was afgelopen zaterdag ook weg, geen bier omdat ik met de auto was. Drink anders echt altijd wel bier. Kwam tot de conclusie dat je ook zeker (evenveel) lol kan hebben zonder.

Iedereen zijn eigen keuzes, maar als een monnik leven is niet nodig en ik denk dat je spijt gaat hebben over 10 jaar als je bedenkt wat je gemist hebt. Ook van toepassing op andere zaken dan alcohol natuurlijk.
 
Haha een nieuwe fight tussen Benni en D.:D Ik studeer ook aan de uni en ik kan me ook prima vermaken zonder alcohol. Ik kan ook erg gek doen zonder alcohol maar MET alcohol wordt het al helemaal leuk:D Dus ja, af en toe is helemaal uit je naad gaan hoort erbij! Maar dan is dat ook 1 of 2 keer in de 2 á 3 maanden.
Tweemaal Gay!

Helemaal mee eens, maar ja...als zo'n dude stelt dat mensen die geen alcohol drinken de "****ing grootste losers ever zijn", dan roep je dat toch ook wel n beetje over jezelf af (vind ik althans). Vandaar mijn reactie.
Ocharme, Benni. Zoveel moeite doen op de grote boze uni en de simpelste internetdiscussie is voor jou alweer te moeilijk. Laat deze stratenmaker het eens voor je uitleggen. Als ik niet zeg dat "mensen die geen alcohol drinken", de grootste losers zijn, kun jij ook niet aannemen dat ik dit stel. Weet je wat, lees mijn post gewoon eens overnieuw. Of nog een keer. Of duik de boeken in, professortje.
 
als het in pure vorm brandbaar of een veel hogere of lagere PH heeft dan water, dan is het niet goed voor je...zo simpel is het... chloor of zwavelzuur kun je ook verdunnen totdat het minder schadelijk voor je is maar het blijft een niet lichaam eigen bouw stof.
 
pfff al dat gezeik over alcohol, als je je zat wil zuipen in t weekend vooral doen, als jij plezier kan maken zonder alcohol ook gewoon doen en als je geen plezier kan maken tja....dan moet je gaan zuipen :D
 
Het is ook vaak grappig dat je ergens binnen komt in één of andere kansloze tent en je af vraagt dat je in hemelsnaam daar komt doen? Eerste uur sta je te balen en wil je nokken. Beetje praatje maken hier en daar, niet echt heel bijzonder. Dan maar ff aan de bar hangen. Ga je daar wat bier en jägers drinken en wat ouwehoeren en in één keer: gezellig! Plots lijkt die tent nog helemaal zo erg niet en heb je het goed naar je zin. Dat is alcohol!

Nee ik kan me niet vermaken zonder alcohol, iig niet in 9 op die 10 tenten. En al kan ik me dan vermaken, dan weet ik nog dat ik me beter zou vermaken als ik wel gedronken had.

Mensen zeggen wel dat ze 'heel gek doen' zonder alcohol en zich goed zonder kunnen vermaken. Maar ik vind gek doen niet een paar foute dansmoves maken. Gek doen is met je ondergekotste kleding en je lul uit je broek een boshokje in elkaar beuken onder het toezicht van angstig kijkende oude mensen. En dat doe je verdomme niet met je nuchtere harsens!
 
Kan me prima vermaken zonder alcohol en 't is ook echt wel leuk om als nuchter persoon je vrienden een keer lam te zien. Ik vind het persoonlijk alleen leuker met alcohol erbij... Voegt toch iets toe.
 
door alcohol ga je de meest vadsige wijven nken !
 
als het in pure vorm brandbaar of een veel hogere of lagere PH heeft dan water, dan is het niet goed voor je...zo simpel is het... chloor of zwavelzuur kun je ook verdunnen totdat het minder schadelijk voor je is maar het blijft een niet lichaam eigen bouw stof.

Gast, waar haal je deze onzin vandaan? Zoveel voedsel is brandbaar als je al het water eruit haalt. En de pH van water kan al ontzettend varieren dus die vergelijking slaat ook nergens op.

Was het maar zo simpel allemaal.
 
Back
Naar boven