XXL Nutrition

Alcohol blijft echt heerlijk... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gek doen is met je ondergekotste kleding en je lul uit je broek een boshokje in elkaar beuken onder het toezicht van angstig kijkende oude mensen.

Ik wist wel dat ik niet de enige was!!
 
Weet iemand trouwens waarom vrouwen zeggen dat "Als je het zonder alcohol niet gezellig kunt je hebben", je "echt triest bent" ???
 
Je moet niet alleen naar je moeder luisteren Tractor.
 
Ocharme, Benni. Zoveel moeite doen op de grote boze uni en de simpelste internetdiscussie is voor jou alweer te moeilijk. Laat deze stratenmaker het eens voor je uitleggen. Als ik niet zeg dat "mensen die geen alcohol drinken", de grootste losers zijn, kun jij ook niet aannemen dat ik dit stel. Weet je wat, lees mijn post gewoon eens overnieuw. Of nog een keer. Of duik de boeken in, professortje.

Wat voor stereotype beeld heb jij nou eigenlijk van mensen die aan de uni studeren. Misschien wist je het nog niet maar de meeste studenten zuipen zich minstens 4 keer per week helemaal klem...
 
Je moet niet alleen naar je moeder luisteren Tractor.

Wat zei je over mijn moeder? Pas op hè, anders kun je straks tandjes gaan rapen. De laatste die zo bijdehand was, was m'n kleine broertje.. en nu ben ik enigs kind.
 
Het is ook vaak grappig dat je ergens binnen komt in één of andere kansloze tent en je af vraagt dat je in hemelsnaam daar komt doen? Eerste uur sta je te balen en wil je nokken. Beetje praatje maken hier en daar, niet echt heel bijzonder. Dan maar ff aan de bar hangen. Ga je daar wat bier en jägers drinken en wat ouwehoeren en in één keer: gezellig! Plots lijkt die tent nog helemaal zo erg niet en heb je het goed naar je zin. Dat is alcohol!

Nee ik kan me niet vermaken zonder alcohol, iig niet in 9 op die 10 tenten. En al kan ik me dan vermaken, dan weet ik nog dat ik me beter zou vermaken als ik wel gedronken had.

Mensen zeggen wel dat ze 'heel gek doen' zonder alcohol en zich goed zonder kunnen vermaken. Maar ik vind gek doen niet een paar foute dansmoves maken. Gek doen is met je ondergekotste kleding en je lul uit je broek een boshokje in elkaar beuken onder het toezicht van angstig kijkende oude mensen. En dat doe je verdomme niet met je nuchtere harsens!

Idd. Met z'n allen goed van de kaart zijn levert àltijd mooie situaties op die zonder alcohol nooit waren gebeurd. Zo simpel is het. Aan alcohol houdt je leuke en minder leuke herinneringen over. Die mindere herinneringen boeien toch niet, want na een paar keer flink zuipen ben je ze toch weer vergeten. En die leuke die onthoud je, waar daar praat je dan vaak over tijdens het zuipen.
 
Zuipverhalen zijn inderdaad de mooiste :D
 
Idd. Met z'n allen goed van de kaart zijn levert àltijd mooie situaties op die zonder alcohol nooit waren gebeurd. Zo simpel is het. Aan alcohol houdt je leuke en minder leuke herinneringen over. Die mindere herinneringen boeien toch niet, want na een paar keer flink zuipen ben je ze toch weer vergeten. En die leuke die onthoud je, waar daar praat je dan vaak over tijdens het zuipen.


Helemaal mee eens.



Wat wel jammer is, is als sommige mensen waarmee je op stap bent niet mee gaan drinken en met hun nuchtere harses zeggen dat jij, als dronkenlap, effe normaal moet gaan doen. Volgende dag krijg je van ze te horen dat je irritant was en op je alcohol inname moet letten, terwijl de rest die wel meedronk het hardstikke gezellig had.
 
Geloof me, die nuchtere personen zijn vaak echt heel nuttig!

Na een avondje stappen met z'n 4en, waarvan 3 gasten te dronken om te poepen, gingen we terug naar huis met de fiets, Eenmaal aangekomen bij een grote sloot (was een soort vierhoekig oppervlakte met water van anderhalve meter diep), waren we te lui om erlangs te fietsen, dus de eerste rijdt zo de sloot in om er doorheen fietsen. Toen ik erachteraan wilde gaan werd ik tegengehouden. En gelukkig maar, want ik had een telefoon en mp3 speler in m'n zak zitten.

Altijd handig die nuchtere, pijpzeikende lamlullen.
 
ik zeg maar lamlullen schlamlullen
 
Wat voor stereotype beeld heb jij nou eigenlijk van mensen die aan de uni studeren. Misschien wist je het nog niet maar de meeste studenten zuipen zich minstens 4 keer per week helemaal klem...

Maar studenten zijn stoer, die hebben ook dispuutgayclubjes en doen idiote ontgroeningen.

On topic; ja zuipen is lekker, niet te vaak. Vh weekeind ook weer flink aan de baco gezeten. Moet kunnen op zijn tijd.
 
Laatst bewerkt:
hahaha ik vind het altijd mooi, mensen die zeggen "ik heb geen alchol nodig". Nou en, ik ook niet. "Ik ben zo gek als een deur" of "Ook zonder alcohol ben ik altijd lekker gek aan het doen, vraag mijn vrienden maar". ****ing grootste losers ever.
(gepost op pagina 5)

Helemaal mee eens, maar ja...als zo'n dude stelt dat mensen die geen alcohol drinken de "****ing grootste losers ever zijn", dan roep je dat toch ook wel n beetje over jezelf af (vind ik althans). Vandaar mijn reactie.
(gepost op pagina 6)

Ocharme, Benni. Zoveel moeite doen op de grote boze uni en de simpelste internetdiscussie is voor jou alweer te moeilijk. Laat deze stratenmaker het eens voor je uitleggen. Als ik niet zeg dat "mensen die geen alcohol drinken", de grootste losers zijn, kun jij ook niet aannemen dat ik dit stel. Weet je wat, lees mijn post gewoon eens overnieuw. Of nog een keer. Of duik de boeken in, professortje.

(gepost op pagina 6)

Tsja...moet ik hier nog wat aan toevoegen?
 
Benni, benni. Wat ben je toch een hardleers jong. Bij deze dan;

"mensen die geen alcohol drinken"

en

mensen die zeggen "ik heb geen alchol nodig". Nou en, ik ook niet. "Ik ben zo gek als een deur" of "Ook zonder alcohol ben ik altijd lekker gek aan het doen, vraag mijn vrienden maar".

Een wezenlijk verschil, niet? Ter vergelijking, een een terrorist is wel een moslim maar niet alle moslims zijn terroristen. Een nogal slechte vergelijking en puur hypothetisch natuurlijk, maar je begrijpt mijn punt.
 
Ik vind mensen met bier in hun hand er direct een stuk aantrekkelijker uitzien.
 
Mannen die zelden of nooit alcohol ( bier of sterke drank) nuttigen zijn het niet waard om zich een man te noemen!
 
Back
Naar boven