AndroidHealthClinic

Alcohol blijft echt heerlijk...

Bezoekers in dit topic

Voelt nog steeds goed dat alcohol :D!! Vanavond maar weer tofch ;)
 
Heb je nog gedoet dan, Ari ?
 
Ik ben de laatste tijd ook weer een paar keer goed lam geweest. Hoort er gewoon bij, dan maar een paar gram minder spieren. :rolleyes:
 
hmm ik drink de laatste nog maar 1 keer in de 2weken alcahol, eerst elke vrijdag en zaterdag. merk wel dat ik nu betere progressie maak.
 
hmm ik drink de laatste nog maar 1 keer in de 2weken alcahol, eerst elke vrijdag en zaterdag. merk wel dat ik nu betere progressie maak.

Dat je eerder lam wordt? Dat is alleen maar gay imo.
 
Ik wordt nooit zo snel lam (krijg je als je 120KG+ weegt), en dit kan zowel een voordeel als een nadeel zijn, maar meestal een voordeel :P Ik drink elke week wel een paar biertjes, elke vrijdag en zaterdag, maar ik merk nou echt niet dat ik niet groei, en heb al helemaal niet het gevoel dat ik harder had gegroeid zonder die paar biertjes per week. Je moet nog wel een beetje van je leven genieten, en als ik in het weekend lekker wil ontspannen met een paar biertjes, wtf boeit dat dan. Sommige mensen hebben een junkdag waarop ze grote patatbakken met 15 sauzen en dan nog een paar frikadellen, hamburgers en kroketten nemen en dan vervolgens 1,5 liter cola opdrinken. Ja, dat kan je ook doen, maar laat mij dan lekker m'n paar biertjes in m'n weekend drinken.
 
Alcohol, de enige demoon in mijn leven die ik zo goed als afgezworen heb. Scheidingslijn tussen geregeld gebruik en alcoholisme is vrij dun, ik ga die lijn maar niet meer opzoeken.
 
Back
Naar boven