Fitness Seller

Alcohol dood trage hersencellen!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Corleoné

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 mei 2004
Berichten
12.628
Waardering
1.117
Lengte
1m77
Massa
84kg
Een kudde buffels kan zich alleen zo snel verplaatsen als de langzaamste buffel en als de kudde wordt opgejaagd, is de langzaamste en slapste in de staart van de kudde, degene die het eerst gedood zal worden.
Deze natuurlijke selectie is goed voor de kudde als geheel, omdat het regelmatig verliezen van de slappelingen de gemiddelde snelheid en gezondheid van de hele kudde verbetert.
Op een gelijke manier kan het menselijk brein alleen zo snel opereren als de langzaamste hersencellen welke de elektrische signalen verwerken. Recente epidemiologische onderzoeken in Detroit hebben uitgewezen dat het overmatig innemen van alcohol de hersencellen doodt.
Alcohol valt de langzaamste en slapste hersencellen als eerst aan. Aldus, het regelmatig consumeren van bier helpt het elimineren van de langzaamste hersencellen, dit maakt het brein een steeds snellere en meer efficiënte machine.Het resultaat van deze grondige studie bevestigt en evalueert de link tussen weekendfeestjes en de prestaties op het werk. Het verklaart ook waarom na een paar jaar na het verlaten van de universiteit en na het trouwen, de meeste professionals niet meer op kunnen tegen de prestaties van de pas afgestudeerden. Alleen degenen die zich strikt houden aan een regime van regelmatige alcoholconsumptie kunnen de intellectuele niveaus die zij in hun studententijd hadden, vasthouden.
Daarom, dit is een oproep aan jullie allemaal. Als ons land zijn technologische waarde verliest, als we ten onder dreigen te gaan, moeten we niet thuis gaan zitten kniezen, maar zeggen waar het op staat...
Ga terug naar de kroeg. Hijs leeg die halve liter. Jouw bedrijf en jouw land hebben je nodig op het best van je kunnen. Je moet jezelf niet onthouden van een carrière die je zou kunnen hebben.
Neem het leven bij de kraag en word wat je kunt worden:

Drink!!!! :D



http://www.moppensite.be/toonmop.php?id=161
 

Dus iedereen weet dat je van veel alcohol drinken een sneller en efficiënter brein krijgt? Hmm, ik dacht echt dat ik een ontdekking had gedaan. :o
 
ik wist het nog niet ...
 
Ik was je al mijlenver voorbij, proost
 
bron: moppensite ???
 
pfff ik kan je wel vertellen dat ook de snelle hersencellen afsterven ..dat ondervind ik nu dus...
dus drink met mate zeggen ze dan ik drink toch ook nooit alleen dus ik heb me daar goed aan gehouden dus daar ligt het ook al niet aan.
 
aaaa eerst wordt je blij en dan lees je de bron :(
 
volgens mij was het allang bekend dat enige glazen alcohol per dag nog redelijk gezond kunnen zijn.............ligt er alleen aan hoe groot dat glas dan is.
;)
 
Back
Naar boven