Fitness Seller

Alcohol drinken ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big_M

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 dec 2004
Berichten
516
Waardering
0
Ey heb een vraagje, drinken jullie vanavond ? ( oud en nieuw :p ) zelf drink ik wel ff een uitzondering in het jaar :p en als jullie uitgaan ? drink je dan gewoon spa blauw ofzo in een discotheek ?
 
Mwoa beetje champagne vanavond kan natuurlijk wel :) En als ik uitga drink ik ook wel een paar biertjes maar ga wel niet zo vaak uit dan :)
 
Ik ben net weer begonnen met trainen, heb in de tijd zonder trainen me weer als een echte alcoholist gedragen, en het is ook moeilijk om wer te wenne, ik ga dan ook minder op stap, als ik op stap ga drink ik wel, anders vind ik er geenh reet aan. De hele avond lopen al vrienen te zeiken: Drink je een biertje mee, maar ik houd vol, ik heb me voorgenomen om niks te drinken, dus dat doe ik ook niet!!!
 
ja boeien je leeft maar 1 x gewoon zuipen kreng. Ik zuip nooit trouwens..nu wel
 
Dat ligt er maar aan wat je ervoor over hebt. Met niet drinken zul je meer spiermassa aankomen dan met drinken, maar ik vind het snel genoeg gaan terwijl ik elk weekend drink. Dus ga ik tevree verder...
 
Dit jaar niet veel, maar heb genoeg gezopen met andere keren op Oud en Nieuw, zoals MM zegt je leeft maar 1 keer.
 
ja ben nu zelf ook lekker aan t zuipen normaal als ik uitga drink ik vrijwel niet
dus nu kan het wel voor een keertje :p
trouwens 1x je de tering zuipen heeft dat veel nadeel voor je spiermassa ?
 
Big_M zei:
ja ben nu zelf ook lekker aan t zuipen normaal als ik uitga drink ik vrijwel niet
dus nu kan het wel voor een keertje :p
trouwens 1x je de tering zuipen heeft dat veel nadeel voor je spiermassa ?

Op dat moment zal het niet veel goeds doen maar voor 1x per jaar zou ik toch zeggen what the hell zuipen maar :D
 
om t maar eens in de woorden van iemand van msn te zeggen:

tis weer tijd.......OM KANKERHARD* TE ZUIPUHHH!!!!


*krachtterm
 
haha ik weet genoeg, zal ronnie trouwens zitten te zuipen op de 31e :p
 
Nope geen drank maar wel hasj :D
 
Dit jaar de heg maar overgeslagen :D
 
Geen druppel alcohol gedronken.... :thumbs: , Maandag moeten we immers
weer trainen :eek: :coolnana:
 
Hmm...ben ook aardig nuchter gebleven, khad ook niet zoveel zin om raar in m'n dak te worden...
 
Imo moet je zelf weten of je incidenteel alcohol drinkt of niet.

Nu ik veel minder drink als voorheen merk ik echter wel wat voor werking en aantrekkingskracht er van alcohol afgaat. Vrienden van me hebben er weinig respect voor dat ik weinig drink, maar dat is toch gewoon mijn eigen keuze? Door velen wordt alcohol als iets 'mythisch' en 'stoers' gezien en daar wens ik niet aan mee te doen.

(toch heb ik wel ff champagne gelurkt hoor :D )
 
partysander zei:
Imo moet je zelf weten of je incidenteel alcohol drinkt of niet.

Nu ik veel minder drink als voorheen merk ik echter wel wat voor werking en aantrekkingskracht er van alcohol afgaat. Vrienden van me hebben er weinig respect voor dat ik weinig drink, maar dat is toch gewoon mijn eigen keuze? Door velen wordt alcohol als iets 'mythisch' en 'stoers' gezien en daar wens ik niet aan mee te doen.

(toch heb ik wel ff champagne gelurkt hoor :D )


idd, soort van zonder alcohol is het niet gezellig, moet je na gaan hoe saai je dan bent als het zonder alcohol niet gezellig kan
 
^ en dan mij opnaaien om drankspelletjes te doen, die ik dan uiteraard makkelijk win. :D

Of nog een mooie situatie:
Waren met een groep vrienden in een discotheek, relaxed sfeertje, ik vermaakte me goed (met zeer weinig alcohol). Komt een vriend van me: 'wat ben jij saai man, je drinkt niet eens'. Hij zei het weinig respectvol, dus ik ff ingrijpen. Ik lachte hem vol in zijn gezicht uit en zei: 'ach jongen, ben jij nog in de fase dat je moet drinken om het leuk te hebben'.
 
dave hawk zei:
Geen druppel alcohol gedronken.... :thumbs: , Maandag moeten we immers
weer trainen :eek: :coolnana:

Same here bro, hardcore all the way :D Zelfs nog even kwark gegeten vanacht en mijn vitaminen ingenomen :).
 
partysander zei:
^ en dan mij opnaaien om drankspelletjes te doen, die ik dan uiteraard makkelijk win. :D

Of nog een mooie situatie:
Waren met een groep vrienden in een discotheek, relaxed sfeertje, ik vermaakte me goed (met zeer weinig alcohol). Komt een vriend van me: 'wat ben jij saai man, je drinkt niet eens'. Hij zei het weinig respectvol, dus ik ff ingrijpen. Ik lachte hem vol in zijn gezicht uit en zei: 'ach jongen, ben jij nog in de fase dat je moet drinken om het leuk te hebben'.


hahaa idd en dan kijken ze je stom aan of ze gaan meer mensen erbij halen om zich zelf ervan te overtuigen dat jij heel saai bent omdat je niet drinkt
 
Back
Naar boven