Fitness Seller

Alcohol = evil ? (1 bezoeker)

alcohol = evil?

  • als't mogelijk is : helemaal niet

    Stemmen: 13 31,0%
  • af en toe moet kunnen en is zelfs gezond met mate

    Stemmen: 27 64,3%
  • alcohol is niet slecht, punt uit.

    Stemmen: 2 4,8%

  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
wil gewoon weten wat jullie tegenover alcohol staan.
 
Ik drink wel eens graag een wijntje of een pilsje, 2 ook wel.
maar dat ik me lazarus drink is echt zelden. Misschien 1x om de 5 weken of zo...
 
Ik drink zelf helemaal niets maar ik vind dat af en toe een wijntje bij het eten of een biertje bij het uitgaan wel kunnen.
 
Kan er slecht tegen en tijdens een dieet is het moord voor je vetverbranding ... zodra je alcohol drinkt legt je lichaam eerst alle andere soorten verbranding (eiwit, vet, glucose) stil om eerst aan de alcohol (7 kcal/g) te beginnen.

Maar met mate en BUITEN het verkeer om niet verkeerd..

Ik ga zodadelijk als de was uit de droger is een pilsje pakken om makkelijker te gaan slapen.. moet al om half 7 weer op (5,5 uur nadat ik naar bed ga dus kan ik wel een 'knock out' gebruiken.. puur als medicijn dus, beter dan een valiumpje lijkt me.

Espi
 
Ik drink zeer weinig om toch optimale resultaten te kunnen boeken, af en toe in de zomer drink ik eens bier of een bbc, als ik uitga meestal frisdrank.
 
In principe drink ik niet. Echt lekker vind ik dat spul niet, dus drinken doe ik alleen als ik mezelf echt helemaal wil laten gaan. Da's dan misschien 1-2 keer per jaar.
 
af en toe een glaasje wijn/bier is zelfs goed voor je bloedvaten.

ik vind dat het regelmatig en met mate moet kunnen. een biertje of 2, meer niet. dis 1 of 2, 3 keer in de week. het is tenslotte maar 1 pilsje of klein glaasje wijn.
 
beetje bier moet kunnen.
 
Originally posted by Esperantisto
moet al om half 7 weer op (5,5 uur nadat ik naar bed ga dus kan ik wel een 'knock out' gebruiken.. puur als medicijn dus, beter dan een valiumpje lijkt me.

Espi

voor een dieet is een valiumpie natuurlijk wel beter...
 
met valium kan je sneller verslaafd geraken dan met 1 biertje... denk ik.

verder is valium toch straf spul... bestaat er niks milders? :s
 
Originally posted by Spike
af en toe een glaasje wijn/bier is zelfs goed voor je bloedvaten.

ik vind dat het regelmatig en met mate moet kunnen. een biertje of 2, meer niet. dis 1 of 2, 3 keer in de week. het is tenslotte maar 1 pilsje of klein glaasje wijn.

Kan je volgens mij beter een halve paracetamol nemen. Het gaat toch om de bloedverdunnende werking of is er nog meer?
 
Originally posted by Esperantisto


Ik ga zodadelijk als de was uit de droger is een pilsje pakken om makkelijker te gaan slapen..

Espi

FOUT!!!!!

Niet doen. Alcohol zorgt ervoor dat je makkelijker in slaapt valt, maar de slaap is licht en onrustig, dat weer kan leiden tot 's nachts wakker worden.
 
ik drink geen alcohol, maar zelfs als ik het zou kunnen drinken zou het me niet lukken denk ik, bier STINKT erg zene maat :D

btw spike, ik denk dat alcohol voor en nadelen heeft. Maar logisch genoeg zijn da nadelen zeer groot ten opzichte van de voordelen.
 
bwa ik vind voor de mensen die het echt graag hebben dat ze het AF EN TOE wel eens zouden mogen op een junkdag ofzo !
Maar ik persoonlijk drink volledig geen alcohol niet meer !
ik mis het ook niet dus zolang ik het niet mis ga ik er zeker niet mee beginnen
 
mja, vind het raar dat sommigen alcohol volledig uit hun leven bannen.


verder heeft alcohol niet zo veel negatief effect, zeker niet in de kleine hoeveelheid van 1 pint of glaasje wijn. als je met meer begint, dan ja.
 
Ik heb gisteren 4 pinten gedronken en dat was 3 maanden geleden, dat heeft gesmaakt........:D
 
Originally posted by Esperantisto

Ik ga zodadelijk als de was uit de droger is een pilsje pakken om makkelijker te gaan slapen.. moet al om half 7 weer op (5,5 uur nadat ik naar bed ga dus kan ik wel een 'knock out' gebruiken.. puur als medicijn dus, beter dan een valiumpje lijkt me.

Espi

Espi, heb je nou helemaal niets geleerd

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5782

en daarnij drink ik gewoon wel als ik uitga, maar dan wel met mate
 
af en toe moet best kunnen, ik drink 1 x per week denk ik zo, met mate
 
zelf heb ik al heel lang geen alcohol meer gedronken dit omdat het katabolisch werkt, wat betekent dat het spieren afbreekt.

dit klopt toch, want ik hor er niemand over in deze thread??

groeten Daan
 
Back
Naar boven