AndroidHealthClinic

Alcohol = evil ? (1 bezoeker)

alcohol = evil?

  • als't mogelijk is : helemaal niet

    Stemmen: 13 31,0%
  • af en toe moet kunnen en is zelfs gezond met mate

    Stemmen: 27 64,3%
  • alcohol is niet slecht, punt uit.

    Stemmen: 2 4,8%

  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

Originally posted by daanbreejen
zelf heb ik al heel lang geen alcohol meer gedronken dit omdat het katabolisch werkt, wat betekent dat het spieren afbreekt.

dit klopt toch, want ik hor er niemand over in deze thread??

groeten Daan

ja, natuurlijk ga je van 1 pintje 1kg spier verliezen.

kijk, er zijn veel dingen die worden overdreven. volgens mij zijn er zaken die véél meer katabolisch zijn. met name stress en frustratie.
 
Originally posted by Spike


ja, natuurlijk ga je van 1 pintje 1kg spier verliezen.

kijk, er zijn veel dingen die worden overdreven. volgens mij zijn er zaken die véél meer katabolisch zijn. met name stress en frustratie.

zo snel al!!!:(


:p
maar dat van die frustratie wist ik nog niet, moet wel zeggen dat ik me de laaste tijd soms wel k*t voel door het droog trainen, kan dit dan ook lijden tot spierverlies, ik merk wel dat ik wat slapper word.
of begrijp ik je nu helemaal verkeerd spike??
 
stress is over't algemeen katabolisch, en volgens mij veel erger dan af en toe een pintje. echt veel erger.

en frustratie is een vorm van stress dacht ik.

nou, je k*t voelen soms wil niet zeggen dat je gefrustreerd ben hoor.
 
oh okee dan, was al bang:)
hey thnx he, ik ga nu ff lekker benen trainen:D:D:D


mzzls Daan
 
Originally posted by Spike


ja, natuurlijk ga je van 1 pintje 1kg spier verliezen.

kijk, er zijn veel dingen die worden overdreven. volgens mij zijn er zaken die véél meer katabolisch zijn. met name stress en frustratie.

Dan moet je oppassen Spike dat je je niet te druk maakt op het forum
 
Originally posted by rob12345
Ik drink zeer weinig om toch optimale resultaten te kunnen boeken, af en toe in de zomer drink ik eens bier of een bbc, als ik uitga meestal frisdrank.

Drink liever bier als cola, zoete rommel...

Ik drink elke week zaterdag wel bier, en ook wel meer als een paar pilsjes. Ik heb dan gewoon behoefte om 'wazig' te zijn. Ik kan ook niet stappen zonder alcohol, dan vermaak ik me echt niet. Daarom gewoon pilskes gieten net zo lang tot ik uitgeteild in bed lig :)
 
Originally posted by Spike
wil gewoon weten wat jullie tegenover alcohol staan.
Wetenschappelijk gezien; alles minder dan 1 glas/dag is beter dan niets.

Alcohol zelf is dus niet evil maar wel degene die het misbruikt. (Kunnen we bij veel dingen zeggen trouwens)
 
Re: Re: Alcohol = evil ?

Originally posted by admin

Wetenschappelijk gezien; alles minder dan 1 glas/dag is beter dan niets.

Alcohol zelf is dus niet evil maar wel degene die het misbruikt. (Kunnen we bij veel dingen zeggen trouwens)


thx :D


vaak raden dokters oude personen aan om een heel kleine hoeveelheid sterkere drank te drinken (1 kleine vinger whisky in een klein glaasje) voor hun hart. ze vinden het beter dan die mensen onnodig vol medicijnen te stoppen.
 
Wat alcohol kan handig zijn voorafgaande aan een coïtuspartij met een wijffie, je kan dan immers veel langer bezig blijven.
Het is ook handig bij hoertjes, je moet immers evenveel betalen, maar kan voor datzelfde geld veel langer palen!!
 
pas nou op Spike je komt in een katabole toestand
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Spike
och zeveraar :mad:


Kan jij nou echt geen volwassen dialoog aan zonder te gaan schelden? :rolleyes:
Spijtig voor jou....
 
Originally posted by Oom Oli



Kan jij nou echt geen volwassen dialoog aan zonder te gaan schelden? :rolleyes:
Spijtig voor jou....

niet als gij met onnozelheden afkomt.
 
Originally posted by Spike


niet als gij met onnozelheden afkomt.


Dat waren dus geen onnozelheden, maar feiten, of ben je misschien een beetje preuts of nog een beetje maagd ofzo?? :D

Ach, later zal je mijn post bevestigen ;)
 
Ben het wel met Oli eens, coïtus is toch wel wat lekkerder na wat gedronken te hebben!
 
Nu moeten jullie ophouden spike wordt gefrustreerd van dit soort grappen en daar raakt hij van in een katabole toestand. Raak je eigenlijk ook in een katabole toestand van kwaliteit whiskey of alleen van slechte whiskey
 
Originally posted by Bodyman
Nu moeten jullie ophouden spike wordt gefrustreerd van dit soort grappen


Het zijn geen grappen, ik probeer Spike wat levenswijsheid bij te brengen. dat zal hem in zijn verdere powerliftingcarrièrre ook van pas komen!
 
Originally posted by KaLe


FOUT!!!!!

Niet doen. Alcohol zorgt ervoor dat je makkelijker in slaapt valt, maar de slaap is licht en onrustig, dat weer kan leiden tot 's nachts wakker worden.
In dit geval was het niet zo erg vroeger wakker te worden, ik werd nl om half 7 al gewekt (ging uiteindelijk pas om 2 uur slapen :( )
Dat de slaap slechter wordt, daar kwam ik pas achter toen ik alcohol als slaapmutsje ging gebruiken 2 jaar geleden.. ik heb 2 wkn achtereen bijna elke nacht wakker gelegen en naar mijn bonkend hart geluisterd.. gefrustreerd dat ik ondanks oordopjes tegen lawaai (maar eigen hart klinkt daar uiteraard dwars doorheen) niet kon slapen...

Heb al geïnformeerd naar melatonine. Ook aspirine zou goed helpen..
Iha kan ik goed slapen, maar na zware inspanning (vooral met veel klimwerk) doe ik nu dus vaak geen oog dicht.

Espi
 
Originally posted by Esperantisto

In dit geval was het niet zo erg vroeger wakker te worden, ik werd nl om half 7 al gewekt (ging uiteindelijk pas om 2 uur slapen :( )
Dat de slaap slechter wordt, daar kwam ik pas achter toen ik alcohol als slaapmutsje ging gebruiken 2 jaar geleden.. ik heb 2 wkn achtereen bijna elke nacht wakker gelegen en naar mijn bonkend hart geluisterd.. gefrustreerd dat ik ondanks oordopjes tegen lawaai (maar eigen hart klinkt daar uiteraard dwars doorheen) niet kon slapen...

Heb al geïnformeerd naar melatonine. Ook aspirine zou goed helpen..
Iha kan ik goed slapen, maar na zware inspanning (vooral met veel klimwerk) doe ik nu dus vaak geen oog dicht.

Espi

Espi, ik denk dat het toch eens tijd word dat jij de wondere wereld van de cannabis gaat verkennen... ;)
 
Originally posted by Esperantisto


Heb al geïnformeerd naar melatonine. Ook aspirine zou goed helpen..

onzin , dat werkt helemaal niet , die melatonine... Cannabis slaap ik nou ook niet bepaald van in, maar heeft dan weer het voordeel dat je het niet erg meer vind dat je wakker bent, omdat je je niet verveelt. (dit komt omdat je dan in een leuke gedachtenwereld zit, denk ik)
 
Back
Naar boven