XXL Nutrition

Alcohol = evil ? (1 bezoeker)

alcohol = evil?

  • als't mogelijk is : helemaal niet

    Stemmen: 13 31,0%
  • af en toe moet kunnen en is zelfs gezond met mate

    Stemmen: 27 64,3%
  • alcohol is niet slecht, punt uit.

    Stemmen: 2 4,8%

  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

Geen alcohol voor mij.
Sinds ik train drink ik geen druppel alcohol meer.
Ik weet niet goed hoe dit komt, ik moet er gewoon niet meer van hebben.
Alcohol/tabak/drugs zijn de bron van alle kwaad!
 
Ik kan niet goed slapen als ik DIRECT voor ik naar bed ga, ga zitten stomen. Maar ongeveer een uurtje nadat ik gesmoked heb ben ik in een goede mood om te slapen. Als ik hashes rook dan slaap ik slecht, ga ik te veel denken. Dan heb ik vaak dat ik in me nest lig te denken aan vanalles en dan denk ik; ff kijken hoe laat het is. En dan blijkt dat ik al 3 uur wakker lig, en dan kan ik niet meer slapen...:(
 
Originally posted by Geoffke

Alcohol/tabak/drugs zijn de bron van alle kwaad!


Dat zie je verkeerd.....
Vrouwen zijn de wortel van alle kwaad. Herinner je hoe Eva in de tuin van Eden van de boom der kennis van goed en kwaad at, hoewel God dit verboden had...
Het is daardoor dat wij nu normaal gezien moeten werken (= het ultieme kwaad) voor onze boterham te verdienen.
Dus is de vrouw de wortel van alle kwaad.

zie ook het liedje van Bob Marley: Adam and Eve ("woman are the root of all evil")
 
og geoff, als we toch weer paniek gaan zaaien, ben je de Dbols en Sus'ts niet vergeten dan?.....

ps
Espi, die drank moet je idd laten staan de benefits (puur placebo-effect) wegen niet op tegen de al geringe bijwerkingen. En ik denk dat blowen niks voor jou is, aangezien jij dat soort mensen, naast gewone rokers, als junk betiteld. Laat je je trouwens wel heel erg goed kennen, en dat voor iemand die 2x zo oud (en wijs) zou moeten zijn als ik.

Enneh, die melatonine gaan ze verbieden na dit jaar, toch teveel mensen die er 'verslaafd' aan raakten. Der is maar 1 manier om goed te kunnen slapen, en dat is productief te wezen voor je land, belasting te betalen........ofwel....werkuh!

:D
 
Valium werkt trouwens wel..... maar of je dat nu wil?!
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Rob G
Als ik hashes rook dan slaap ik slecht, ga ik te veel denken. Dan heb ik vaak dat ik in me nest lig te denken aan vanalles en dan denk ik; ff kijken hoe laat het is. En dan blijkt dat ik al 3 uur wakker lig, en dan kan ik niet meer slapen...:(

id Robje, filosiferen over echt alles. moet je een keer gaan denken wat slapen inhoudt. dan slaap je echt niet
 
Ach alcohol is naar mijn mening zo slecht nog niet 1 liter whiskey is niets en je groeit er volgens mij ook op het desinfecteerd je van binnen waardoor het goede bloed kans heeft om naar je spieren te gaan met de nodige voedingsstoffen
 
Originally posted by Floyd
Valium werkt trouwens wel..... maar of je dat nu wil?!


Floyd kan jij daar aangeraken tegen betaling? ik heb visa...
Ik krijg van mijn dokter namelijk maar 1 doosje per maand :-(
 
Originally posted by Rob G


Espi, ik denk dat het toch eens tijd word dat jij de wondere wereld van de cannabis gaat verkennen... ;)

blowen heeft met slapen hetzelfde resultaat als alcohol; vroegtijdig wakker kunnen worden.
 
Uhmm, denk het niet. M'n moeder is paar keer naar Roemenie geweest en je ken ze daar gewoon zo kopen. Collega van haar is namelijk verslaafd aan die dingen (heb je familie in Holland?.....heheh geintje knul).

Dus ik kan er eigenlijk niet aankomen, of je moet heel erg veel geld, plus autosleutels, lekker blond mokkeltje van 20, uhnnn en daar nog drie van.... geven, dan wil ik best voor je op en neer rijden.

Hoezo Oli, vreet gij zoveel van die dingen weg?
 
Tsss... ik denk toch echt niet dat ze melatonine gaan verbieden, het schijnt een tamelijk natuurlijk produkt te zijn. Ik heb Soulreaver er over horen praten.
Alcohol maakt ongelooflijk veel kapot: relaties, ongelukken, etc.. dus als je denkt het niet met mate(n) te kunnen gebruiken, dan kun je er beter van af blijven.. ook al kan het dus wel goed zijn voor je gezondheid in bepaalde opzichten (maar dus weer niet als je aan het lijnen bent).

Maar afijn, ik wil altijd nog wel eens spacecake gaan gebruiken, gewoon voor de ervaring.. vreemd genoeg schijnt het effect van cannabis oraal ingenomen sterker te zijn dan door het in te ademen.. waarom rookt iedereen dan dat spul ipv het te eten?
Maar ik ben nogal benauwd ergens afhankelijk van te gaan raken.. en blijf daarom welbewust van alle stimulerende stoffen af, en dat geldt bij tijd en wijle dus ook voor caffeïne ivm mijn tak van sport ...
Ik ben al verslaafd genoeg aan Internet :(

Espi
 
Originally posted by Esperantisto

Maar afijn, ik wil altijd nog wel eens spacecake gaan gebruiken, gewoon voor de ervaring.. vreemd genoeg schijnt het effect van cannabis oraal ingenomen sterker te zijn dan door het in te ademen.. waarom rookt iedereen dan dat spul ipv het te eten?


Espi

Omdat het lang duurd voordat het werkt als je het eet. Bovendien moet je het dan gaan koken met boter enz wat best veel werk is. Daarbij is het moeilijk te doseren. Daarbij komt dat het vaak iets 'te' is naar mijn mening. Jointje kun je ff lekker roken, ben je een uurtje stoned en dan is het af. Als je goede spacecake hebt ben je wel ff de hele avond zwaar van de kaart.

En is denk dat ook veel mensen een nicotine verslaving hebben en daarom ook tabak r bij roken!
 
Originally posted by Esperantisto
vreemd genoeg schijnt het effect van cannabis oraal ingenomen sterker te zijn dan door het in te ademen.. waarom rookt iedereen dan dat spul ipv het te eten?
Espi


bij het eten komt je high pas op na een half uurtje of zo. Bij het roken vrijwel direct en voel je dus ook direct of je stoned genoeg bent en beter stopt, of nog verder kan roken (ikzelf kies bijna altijd voor de 2e optie).

een tip: voor spacecake heb je veel hash of wiet nodig om een leuk effect te bereiken, maar als je graag eens stoned bent zonder te roken:

kook een blokje hash: kwartgrammetje of halve gram of zo in water en roer er met een lepel in tot het helemaal opgelost is. Daarna drink je het water op. Je kan het natuurlijk ook vermengen met iets dat je lekker vind. (persoonlijk doe ik dit vaak met een Royco-minute-tomatensoep).
opgelet: het effect is soms heftig, soms zelfs wel een beetje trippy!!
 
Originally posted by Esperantisto


Maar afijn, ik wil altijd nog wel eens spacecake gaan gebruiken, gewoon voor de ervaring.. vreemd genoeg schijnt het effect van cannabis oraal ingenomen sterker te zijn dan door het in te ademen.. waarom rookt iedereen dan dat spul ipv het te eten?
Maar ik ben nogal benauwd ergens afhankelijk van te gaan raken.. en blijf daarom welbewust van alle stimulerende stoffen af, en dat geldt bij tijd en wijle dus ook voor caffeïne ivm mijn tak van sport ...
Ik ben al verslaafd genoeg aan Internet :(

Espi


Je spreekt jezelf wel enorm tegen in de ene thread is drugs taboe en hier wil je het nog wel eens gaan gebruiken. Volgens mij zit je al zwaar aan de drugs en zit je nog in de ontkenningsfase. Wat niet weg neemt dat je een lekker ding bent hoor :heart:
 
Originally posted by Bodyman



Je spreekt jezelf wel enorm tegen in de ene thread is drugs taboe en hier wil je het nog wel eens gaan gebruiken. Volgens mij zit je al zwaar aan de drugs en zit je nog in de ontkenningsfase. Wat niet weg neemt dat je een lekker ding bent hoor :heart:

Helemaal niet taboe, ik sta vrij open voor wat ANDEREN doen, maar voor me zelf ben ik strenger dan voor anderen.
Alleen van die cannabis, daar heb ik onderhand zo vaak over gehoord, dat ik toch wel nieuwsgierig ben.. tot nog toe is het bij nieuwsgierigheid gebleven...
Gezien het feit dat de gare hanen die hier rondstappen veelal flinke gebruikers van canabis of hasjiesj zijn, heb ik voorlopig niet al te veel haast met gebruiken...

Hou die opm over lekker ding maar voor je... ik ken jou niet en jij kent mij niet...

Espi
 
soryy lekker ding ik had niet verwacht dta je op tilt zou gaan maar als je toch nieuwsgierig bent probeer coke eens
 
Originally posted by Bodyman
soryy lekker ding ik had niet verwacht dta je op tilt zou gaan maar als je toch nieuwsgierig bent probeer coke eens


ja, dat hoef je ook niet te roken, je kan het gewoon lekker snuiven door je neus....
of een shotje heroïne. Dat kan ook compleet rookloos!! En het is veel beter voor je longen en je lever dan roken!!!
 
Originally posted by Oom Oli



bij het eten komt je high pas op na een half uurtje of zo. Bij het roken vrijwel direct en voel je dus ook direct of je stoned genoeg bent en beter stopt, of nog verder kan roken (ikzelf kies bijna altijd voor de 2e optie).

een tip: voor spacecake heb je veel hash of wiet nodig om een leuk effect te bereiken, maar als je graag eens stoned bent zonder te roken:

kook een blokje hash: kwartgrammetje of halve gram of zo in water en roer er met een lepel in tot het helemaal opgelost is. Daarna drink je het water op. Je kan het natuurlijk ook vermengen met iets dat je lekker vind. (persoonlijk doe ik dit vaak met een Royco-minute-tomatensoep).
opgelet: het effect is soms heftig, soms zelfs wel een beetje trippy!!

Hey Oli, moet je r dan niet iets of wat vettigs in doen? Ik dacht dus dat THC alleen kan oplossen met vet. Daarom ook de boter die je r altijd bij mikt.
Een stukje chocolade is erg lekker, daar stuff bij, en weer laten afkoelen; eerst denk je mmmm, dan denk je woooowwww :)
 
Originally posted by Rob G


Hey Oli, moet je r dan niet iets of wat vettigs in doen? Ik dacht dus dat THC alleen kan oplossen met vet. Daarom ook de boter die je r altijd bij mikt.
Een stukje chocolade is erg lekker, daar stuff bij, en weer laten afkoelen; eerst denk je mmmm, dan denk je woooowwww :)


Dat hoeft niet Rob, ik ken de theorie niet, maar wel de praktijk en geloof me, op deze manier ga je als een gek!!
 
Back
Naar boven