XXL Nutrition

Alcohol = evil ? (1 bezoeker)

alcohol = evil?

  • als't mogelijk is : helemaal niet

    Stemmen: 13 31,0%
  • af en toe moet kunnen en is zelfs gezond met mate

    Stemmen: 27 64,3%
  • alcohol is niet slecht, punt uit.

    Stemmen: 2 4,8%

  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Esperantisto
vreemd genoeg schijnt het effect van cannabis oraal ingenomen sterker te zijn dan door het in te ademen.. waarom rookt iedereen dan dat spul ipv het te eten?
Espi
Dat klopt dus niet, oraal is altijd spijsvertering > lever > bloed

Ademhaling is longen > bloed

Veel sneller en effectiever.

De nieuwe medicijnen met THC zijn trouwen ook met een spray, al zijn er nu ook pilletjes van.

Injecteren bestaat geloof ik nog niet maar dat zou het snelst zijn uiteraard...
 
Originally posted by Oom Oli



Dat hoeft niet Rob, ik ken de theorie niet, maar wel de praktijk en geloof me, op deze manier ga je als een gek!!
Toch gaat er veel verloren in de spijsvertering + dat het effect pas traag komt.

Het is dus kiezen tussen slechte opname,meer betalen/gezondere longen of

goede opname, minder betalen/ongezondere longen
 
Originally posted by admin

Toch gaat er veel verloren in de spijsvertering + dat het effect pas traag komt.

Het is dus kiezen tussen slechte opname,meer betalen/gezondere longen of

goede opname, minder betalen/ongezondere longen


Hier sla je de bal mis. Als je hash gaat koken ga je van dezelfde hoeveelheid veel harder dan als je die hoeveelheid zou oproken.
Ik weet niet welke theoretische factoren je gebruikt, maar ik stel voor er niet te diep over te discussieren en dat je gewoon de proef eens op de som neemt, je zal dan zien dat ik geen onzin verrtel over dit onderwerp.... het begint pas na een half uurtje te werken, dat wel...
 
je gaat er harder van omdat als je rookt, er 85% NIET ingeademd wordt, maar gewoon 'in rook opgaat'. maar moest je nou 100% van de rook kunnen opnemen, dan zou je harder gaan. dus je hebt een betere opname.
 
Originally posted by Spike
je gaat er harder van omdat als je rookt, er 85% NIET ingeademd wordt, maar gewoon 'in rook opgaat'. maar moest je nou 100% van de rook kunnen opnemen, dan zou je harder gaan. dus je hebt een betere opname.


Zit wat in, maar het is in ieder geval zoals ik zeg, van de hash te koken ga je harder...
 
ja in de praktijk wel.

maar in theorie is het dus net andersom.
 
Originally posted by Spike
ja in de praktijk wel.

maar in theorie is het dus net andersom.


niet als je in de theorie rekening houdt met de factor dat je maar 85% inademt en de rest verbrandt.....
 
maar als het gaat over wat er opgenomen wordt, hou je daar geen rekening mee.

wat er wordt opgenomen via rook (ik zeg maar een cijfer) : 95%
wat er opgenomen via spijsvertering (ik zeg maar iets) : 75%

de opname via rook blijft beter, in theorie, maar in de praktijk komt dan bij dat je dan veel minder feitelijke hash inneemt dan wat je kook. waardoor je harder zal gaan op het laatste, hoewel je met een slechtere opname zit.
 
Originally posted by Spike

de opname via rook blijft beter, in theorie, maar in de praktijk komt dan bij dat je dan veel minder feitelijke hash inneemt dan wat je kook. waardoor je harder zal gaan op het laatste, hoewel je met een slechtere opname zit.


Ik wil niet de wijsneus uithangen, maar ook daar houd een goede theorie rekening mee.... :o
 
wel niet echt. het zijn specifieke onderzoeken die speciaal onderzoeken wat ze moeten. voor de rest zijn er andere onderzoeken. zo hebben dus onderzoeken aangetoont dat er veel meer 'in rook opgaat' dan wat je feitelijk binnenpakt.

de bedoeling van de slimme persoon of andere wetenschappers, zijn de verschillende uitkomsten van verschillende vergelijken etc etc, zoals wij hier net hebben gedaan.
 
Originally posted by Spike
wel niet echt. het zijn specifieke onderzoeken die speciaal onderzoeken wat ze moeten. voor de rest zijn er andere onderzoeken. zo hebben dus onderzoeken aangetoont dat er veel meer 'in rook opgaat' dan wat je feitelijk binnenpakt.

de bedoeling van de slimme persoon of andere wetenschappers, zijn de verschillende uitkomsten van verschillende vergelijken etc etc, zoals wij hier net hebben gedaan.


:rolleyes:
in theorie kan je ook meer dan 5x naaien maar in de praktijk ben ik na 3x bekaf...
 
dus als je jouw stelling volgt kloppen jullie theorieën over AS ook niet met de praktijk....
dat zeg je nou zelf...
 
ik had het over dit hier.... niet over iets anders, het is vaak genoeg dat theorie = praktijk. anders zijn noch het eene, noch het andere relevant zijn.
 
Ik ging er vanuit dat de spijsvertering/lever altijd een deel van de stoffen afbreekt, en de longen juist zoveel mogelijk opnemen.

Het kan zijn dat dit in praktijk anders is maar mijn broer is een regelmatige roker en zei ook dat het uiteindelijk meer gaat kosten die hash soep...
 
ik denk dat echt enorm slechte invloed heeft als je spiermassa wilt opbouwen....maar verder als je het een beetje normaal houd lijkt het me niet echt zo heel erg slecht voor je gezondheid ofzo
 
tja dat had mijn malle moer nou ook wel kunnen verzinnen...
 
Back
Naar boven