MuscleMeat

Alcohol = evil ? (1 bezoeker)

alcohol = evil?

  • als't mogelijk is : helemaal niet

    Stemmen: 13 31,0%
  • af en toe moet kunnen en is zelfs gezond met mate

    Stemmen: 27 64,3%
  • alcohol is niet slecht, punt uit.

    Stemmen: 2 4,8%

  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

Nou jongens, r speeld nog iets mee:

De uitwerkingen van tabak en marihuana zijn tegengesteld aan elkaar. Tabak vernauwt namelijk de bloedvaten en het bewustzijn, terwijl marihuana de bloedvaten en de geest juist verruimd. Door wiet/stuff en tabak te mengen, wordt de werking van de wiet/stuff beperkt. En als je dus wiet oraal neemt gebruik je het niet in combinatie met tabak waardoor het beter werkt. Rook maar eens een waterpijp, puurpijp of joint zonder tabak, je zult merken dat je ook stukken waziger word, en vooral; intenser stoned.
 
Tja, je kunt als je toch per sé wilt roken ook onversneden wiet gebruiken en geen tabak toevoegen.. vind dat echt puur stom... maar het is bekend wat ik over tabak vind en roken over de longen doen die ook geen goed...

Vind trouwens het effect van stoffen die stimuleren ipv verdoven veel lekkerder: wordt hyper-alert van EC&Y!

Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk!

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
Tja, je kunt als je toch per sé wilt roken ook onversneden wiet gebruiken en geen tabak toevoegen..


Espi

Onversneden wiet? Uhhh, volgens mij haal jij coke en wiet door elkaar Espi :) Wat bedoel je met onversneden? Dat r nog blad&tak aan zit? Dat wil je niet roken trust me!
 
nee, ik bedoel, niet vermengd met tabak..beetje popi-term gebruikt..

Het is als we toch over tabak hebben, opvallend dat de Westerse tabak bij mij zulke extreme reacties opwekt. Krijg er tegenwoordig astma-aanvallen van en het prikt enorm op de ogen... moet nota bene in cafés stempelen.
Het gekke is dat Oost-Europese tabak heel weinig effecten bij mij geeft, was bijv. in Rusland en toen iemand ging roken vlak bij mij , had ik er hoegenaamd geen last van.. ergo, het is niet de tabak zelf die zulke extreme reacties bij me oproept, maar het zijn de 1001 additieven.. gore rotzooi is dat!

Espi... nu echt flink hyper aan het worden.. hoog tijd voor het ontbijt! (EC&Y zonder erbij te eten is echt heel extreem.. zit bijna te trillen voor het scherm!)
 
Originally posted by Esperantisto
nee, ik bedoel, niet vermengd met tabak..beetje popi-term gebruikt..

Het is als we toch over tabak hebben, opvallend dat de Westerse tabak bij mij zulke extreme reacties opwekt. Krijg er tegenwoordig astma-aanvallen van en het prikt enorm op de ogen... moet nota bene in cafés stempelen.
Het gekke is dat Oost-Europese tabak heel weinig effecten bij mij geeft, was bijv. in Rusland en toen iemand ging roken vlak bij mij , had ik er hoegenaamd geen last van.. ergo, het is niet de tabak zelf die zulke extreme reacties bij me oproept, maar het zijn de 1001 additieven.. gore rotzooi is dat!

Espi... nu echt flink hyper aan het worden.. hoog tijd voor het ontbijt! (EC&Y zonder erbij te eten is echt heel extreem.. zit bijna te trillen voor het scherm!)

Was EC&Y?
 
Zucht Rob, je moet ook nog alles leren
E=ephedrine HCL
C=caffeïne
Y=yohimbine
Slik de E&C als aparte pilletjes, de Y smeer ik op mijn buik en als ik dan niet eet om de Y te laten werken.. zit ik helemaal te hyperen hier achter het scherm... vandaar dat ik van 3x EC per dag naar 1 of 2 ben gegaan...

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
Zucht Rob, je moet ook nog alles leren


Espi

nou, nou, nou, dat valt dan ook wel weer mee, ik ben niet degene die over onversneden wiet begind meid ;) Ey, zo leren we nog eens wat van elkaar he! :)
 
Originally posted by Esperantisto

Vind trouwens het effect van stoffen die stimuleren ipv verdoven veel lekkerder: wordt hyper-alert van EC&Y!


Het allerlekkerste vind ik stoffen die verdoven en stoffen die oppepen door elkaar te gebruiken en ze in je geest tegen elkaar te laten vechten!!
 
Back
Naar boven