XXL Nutrition

Alcohol in eten?

Bezoekers in dit topic

ultimategainer

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 aug 2012
Berichten
727
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
97kg
Hallo allemaal, vandaag had mijn moeder gekookt en had iets gemaakt met rode wijn en port. Mijn vraag is in hoeverre dat beetje alcohol in eten schadelijk is voor je bodybuilding / gains. Ik ga volgende week ook een weekje naar Oostenrijk en daar maken ze ook veel eten met alcohol.
 
Alcohol verdampt heel snel
 
@Timmeeh zo snel mogelijk. En Obee ja? maar ik dacht toch niet 100% van de alcohol toch?
 
alcohol verdampt bij ong 78 graden dus het verdampt tijdens het bakken/koken
 
Ik vrees dat je minstens, zo niet meer, drie maanden aan gains verloren bent, broeder. De resterende alcohol wat overgebleven is na het verhitten heeft zelfs een extra vernietigende werking op je spieren t.o.v. het gewoon nuttigen van alcohol. Dat komt door de overlevingsdrang en de pijn die alcohol geleden heeft tijdens het koken. Mits alcohol het koken overleefd is het dan ook geprogrammeerd om direct naar de spieren te gaan en je gains te vernietigen. Spijtig dat deze fout nog steeds gemaakt wordt. Gecondoleerd met het verlies van je gains.
 
Ik zet altijd gruwelijke 1 rep max PR's als ik dronken ben.
 
@Roth hahaha, wat een boeiend verhaal.
 
Wat??? Heb jij alcohol binnen gekregen???

Beter stoppen met trainen het heeft geen nut meer.
 
Hallo allemaal, vandaag had mijn moeder gekookt en had iets gemaakt met rode wijn en port. Mijn vraag is in hoeverre dat beetje alcohol in eten schadelijk is voor je bodybuilding / gains.

niet

Ik ga volgende week ook een weekje naar Oostenrijk en daar maken ze ook veel eten met alcohol.

enjoy !

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 08:54 ----------

wanneer moet je onstage je wedstrijd doen?

misschien moet je juist dan wel een borrel nemen (vascularisatie enzo)
 
Alcohol is weg gains, ik had laatst een kersenbonbon op, en poepte gelijk 3kg pure spiermassa uit.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik vrees dat je minstens, zo niet meer, drie maanden aan gains verloren bent, broeder. De resterende alcohol wat overgebleven is na het verhitten heeft zelfs een extra vernietigende werking op je spieren t.o.v. het gewoon nuttigen van alcohol. Dat komt door de overlevingsdrang en de pijn die alcohol geleden heeft tijdens het koken. Mits alcohol het koken overleefd is het dan ook geprogrammeerd om direct naar de spieren te gaan en je gains te vernietigen. Spijtig dat deze fout nog steeds gemaakt wordt. Gecondoleerd met het verlies van je gains.

:roflol:
 
Back
Naar boven