MuscleMeat

Alcohol, roken, drugs slechte invloed?

Bezoekers in dit topic

Een lijntje coke.. Wie is er niet groot mee geworden :P
 
-
 
Laatst bewerkt:
Nee, alcohol en roken is gezond!
 
-
 
Laatst bewerkt:
15 jaar,vast roken, drinken, blowen en deze sport willen beoefenen? The fuck.
Bodybuilden is geen duursport maar toch, dit is gewoon dom.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Ik wil geen bodybuilder body gaan trainen maar gewoon goed geshaped worden. ik weet dat het slecht is. met roken ben ik al sws aan t veeeel minderen. af en toe nog maar alcohol. maar wiet? kan dat erge kwaad?

Het verlaagd je testosteron level meen ik ooit ergens te hebben gelezen, dus het belemmerd zeker je groei..
 
Ik wil geen bodybuilder body gaan trainen maar gewoon goed geshaped worden. ik weet dat het slecht is. met roken ben ik al sws aan t veeeel minderen. af en toe nog maar alcohol. maar wiet? kan dat erge kwaad?

van wiet krijg je munchies dus kan je veel eten -> gains

Nee srs. Roken is een aanslag op je portemonnee en gezondheid, daar moet je echt mee stoppen.

Alcohol met mate, wiet met mate. Dus niet elke week of willekeurig, dat haalt de lol er sowieso van af.
 
-
 
Laatst bewerkt:
ja ik weet dat je van wiet vreetbuien krijgt :p
ik was van plan om sws al eerdaags te stoppen. niet helemaal want af en toe op een party moet het kunnen. alcohol is sws maar 1 keer ong in 3 wken. wiet ook ong miss 2x in 3 weken

Doen waar jij je goed bij voelt, weet alleen wel dat er consequenties zijn bij alles wat je doet. Alles is een keuze waar een reactie op komt :)
 
Roken en kt gaat niet samen, snel buiten adem en je hart tieft er flink op los, lekker mee stoppen.

Alcohol en drugs is ook funest bij veel gebruik, af en toe met mate moet kunnen.
 
Als je die rotzooi gebruikt ga je ooit dood, beter niet dus
 
-
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik weet dat het slecht is dus dat hoef ik niet meer te horen. Heeft alcohol, roken of drugs slechte invloed op je tijdens het sporten? het gaat vooral om het roken en de drugs:p

groetjes


Dat is net zo iets als dweilen met de kraan open of misschien nog erger.
 
Gast je weet zelf dat het niet goed is en dat als je doelen wilt bereiken je ermee moet stoppen, is het onmogelijk? Nee op basis van een flinke dosis persoonlijke ervaring weet ik dat het zeker mogelijk is;)
 
Alles in mate.
 
Back
Naar boven