AndroidHealthClinic

alcohol

Bezoekers in dit topic

BillyBalzak

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 mei 2011
Berichten
4.447
Waardering
431
Lengte
1m82
Massa
82kg
nadat ik ALWEER niks meer weet van een groot deel van de avond en heel de boel onder gekotst heb, heb ik besloten te stoppen met drinken. eindelijk van dat gezeik af.
 
Ik vergeet zo vaak dingen omdat ik heb gezopen, hoef ik niet eens heel dronken voor te zijn. Maar goed initatief, zou er een voorbeeld aan moeten nemen :o
 
gefeliciteerd
 
Teken van hoe gezellig het was, en deste moeilijk om niet te drinken.
Maar goed je kan ook minder drinken ipv te stoppen...
 
heb ik ook genoeg voorgehad, je zal dan ook wel niet geweldig overkomen bij andere mensen tenzij die even wasted zijn als jij. ik drink alleen nog veel bij speciale gelegenheden en niet meer elk weekend, ik voel me veel gezonder en frisser hierdoor
 
Teken van hoe gezellig het was, en deste moeilijk om niet te drinken.
Maar goed je kan ook minder drinken ipv te stoppen...

dat werkt niet op een feest.... dan denk je van ach nog eentje en zo gaat het steeds verder. gewoon helemaal stoppen lijkt me beter. misschien bij speciale gelegenheden nog.
 
:pHeel makkelijk om dit op je brakke zondag te zeggen, ken het precies
 
Dit zeg ik iedere zondag
 
Ik drink alleen bij feesten enzo, voel me veel fitter zondagochtend ;)
 
Vorige week met mezelf afgesproken 3 maanden niet te gaan drinken, zit dus al op week 1!:o
en moet zeggen wat had ik een waardeloze avond gister :p. Dit gaat moeilijk worden.
 
dat zeggen zoveel mensen op zondagochtend maar stop dan ook gewoon met drinken
 
ik ga altijd gewoon naar redelijk rustig café ga ik een beetje hangen zonder alcohol en iedereen is mirin'

dont need dem alcohol
 
Snap niet dat mensen überhaupt gaan drinken als ze er zo slecht tegen kunnen.
Heb in mijn hele leven nog maar 1 keer hoeven te kotsen door de alcohol en zelfs toen had ik de volgende dag ergens last van.

En het is niet zo dat ik het bij biertjes hou, eerder goldstrike & whiskey.

Point being, als je slecht tegen alcohol kunt, kap er dan gewoon mee. Je moet leren om helemaal los te gaan zonder alcohol op, dan heb je er op een gegeven moment ook schijt aan zoals je hebt met veel alcohol op.
 
Dit zijn twee extremen, kies gewoon een tussenmaat, discipline en karakter tonen!

Ik drink tegenwoordig liever gewoon sterke drank als whiskey ipv veel bier, een fijnere dronk en buzz, hoef je weinig van te drinken en blijft lekker...
 
Elke zondag heb ik dat gevoel, elke zaterdag ben ik weer van Bitch Please.
 
hahahahaha ik denk dat iedereen wel is in zn bed heeft gelegen. straal naar de kanker. dat het lijkt of de weereld met 100000 toeren per minuut rond draait.

dat je zweert nooit meer te drinken.
tegen de avond voel je je beter en 9 vd 10 keer krijg je een bier aangeboden die je dan zonder tegenzin opdrinkt.

ben zelf nog nooit laveloos geweest tho. niet dat ik niet meer weet waar ik ben enzo
 
Back
Naar boven