MuscleMeat

alcohol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

.steven.

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2005
Berichten
4
Waardering
0
Ik had een vraag aan jullie.
Mag ik met een Dbol kuur ook alcohol drinken? En niet dat ik veel drink verder maar ik drink normaal gesproken alleen zaterdag avond en dan een redelijk normale hoeveelheid.. Mag dit dus straks ook nog? of absolute niet ???


Gr .steven.
 
Tuurlijk mag je het.

Alleen of het verstandig is is de tweede vraag.;)

Het is natuurlijk niiet echt bevordelijk alleen jah als jij het wil zal niemand je tegen houden
 
dat mag, als jij een reserve lever hebt liggen, waarom niet??? zeker doen dus!
 
deze discussie is al vaker gevoerd kerel, imo is alcohol tijdens een kuur absoluut taboe, vooral met dbol waarbij je lever het al zwaar hebt.
 
Zou ik niet doen, ff afgezien hoe slecht het voor je lever is.

Ik ben pas echt goed gaangroeien toen ik de drank in de weekenden liet staan. Katabole troep IMO.
 
Ga je die pilletjes wegspoelen met een breezertje?

Serieus? niet doen dus!
 
Ok thnx guys :D
Kben voorlopig eerst kennis aan het vergaren dus bedankt voor jullie hulp..

gr .steven.
 
.steven. zei:
Ok thnx guys :D
Kben voorlopig eerst kennis aan het vergaren dus bedankt voor jullie hulp..

gr .steven.
Zeeeer voorstandig kerel!! ook jij komt er wel
 
het breezertje is natuurlijk moeilijk te weerstaan...
 
niet doen. tenzij je een donorlever hebt.
 
Leviathan zei:
Ik ben pas echt goed gaangroeien toen ik de drank in de weekenden liet staan. Katabole troep IMO.

same for me bro!

eerste tijd was het ff afkicken, maar nu moet ik die handel niet meer.
Alleen bij speciale gelegenheden, zoals party's natuurlijk.
 
naast dat het inderdaad slecht is voor je lever icm een 17aa, is alcohol net zoals levi al zegt zo katabool is wat. zo'n beetje het meest katabole middel zeg maar. voor mij al reden genoeg om de alcohol lekker te laten staan!
 
Ik drink nu alleen nog bij hoge uitzondering.

Mss 1 a 2 keer per 4-5 maanden.

Op mn ouwe gym zei de eigenaar (politieagent en BB-er) dat je in principe beter een joint kunt roken als alcohol, als het om spierafbraak gaat.

Dat is, als je volgens hem dan uberhaupt de behoefte hebt om iets geestsverruimends te gebruiken.

Nuchter is beter!
 
voor de die hards; GHB

maak je nog groeihormoon aan ook als je eenmaal slaapt...

maar het is geen speelgoed...
 
GHB heb ik ook wel eens aan zitten denken (ook ik wil wel eens niet-nuchter zijn :D ) maar vind ik gewoon te link. wie zegt mij dat er geen gootsteenontstopper oid inzit?

joint is zeker beter kwa spierafbraak maar dit doe je testosteron levels weer desastreus dalen en zo kan je aan de gang blijven :(
 
GHB neem ik dagelijks.

Er treedt geen gewenning op, geen katers. Zo gauw je de voor jou juiste hoeveelheid hebt gevonden is het een ideaal alternatief als BB-er zijnde voor andere drugs, en jaaa alcohol is ook een harddrug.

GHB wordt daarnaast in het lichaam afgebroken tot H20 en CO2, geen schadelijke metabolieten dus.
 
Laatst bewerkt:
GHB lijkt me idd een perfect alternatief alleen dat is het punt... het vinden van de juiste hoeveelheid. en elk buisje bevat weer een andere hoeveelheid
 
Latin spirit zei:
GHB lijkt me idd een perfect alternatief alleen dat is het punt... het vinden van de juiste hoeveelheid. en elk buisje bevat weer een andere hoeveelheid

Voor mij werkt 4 ml het best. Alleen zit je dan weer met het concentratie verhaal.

De ene dealer heeft sterkere GHB als de andere.

Ik zorg ervoor dat ik 2-3 liter op voorraad heb, zodat ik niet tegen vreemde situatie aanloop qua sterkte.
 
Leviathan zei:
Voor mij werkt 4 ml het best. Alleen zit je dan weer met het concentratie verhaal.

De ene dealer heeft sterkere GHB als de andere.

Ik zorg ervoor dat ik 2-3 liter op voorraad heb, zodat ik niet tegen vreemde situatie aanloop qua sterkte.

precies het gaat mij om de concentratie. ik vind het erg tricky allemaal hoor en ergens gaat het nog tegen me principes ook in tov BB
 
Als je graag knock in de weekends en natuurlijk je lever zwaar belast , dan kan ik het je aanraden .
ik heb hetvroeger gedaan ( was toen pas 17 ) en die domme kloot van een sportschoolhouder verkocht het mij .
In de weekends was ik telkens goed geladen ( beetje dronken ) en super agressief .
Elk weekend washet voor het minste knokke geblazen .

Ik ben nu al wel een paar jaar verder , en heb nogal wat last van steken thv de lever , is het nu daarvan of niet ik weet het niet.
Maar ik zou het toch nietmeer doen .
Zodus tijdens kuren van alcohaol afblijven .
 
Back
Naar boven