Fitness Seller

Alcohol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voordat ik ben gaan stappen heb ik mijzelf gewogen op 82,6.
Tijdens het stappen alsnog 5 glazen alcohol gehad en max 1 xtc.
Op zondag heb ik 7 liter water gedronken, verscheidene vitamine pillen gehad, fruit, veel eiwitten en koolhydraten.
Opnieuw gewogen kwam ik op 82.
Niet alleen mijn ruggengraat kwijt maar ook naar schatting 1KG. Want het eten in mijn lichaam zal minstens 0,4 KG of meer hebben bijgedragen.

Wat mijn motivatie betreft, vandaag gewoon voor de volle 100% gegaan in de gym en het voelde gewoon goed, hooguit iets minder energie.

Het is zeker niet bevorderend, maar ik geloof dat je er niet op achteruit gaat, hooguit ga je er de volgende trainingdagen minder snel op vooruit. Dat is een keuze die je maakt.
Belangrijk lijkt mij in elk geval hoe je je kater oppakt om de schade te beperken.

En ja, het beste is gewoon van beide afblijven.

Haha je bent dus voor beiden gegaan in plaats van het een of het ander :D

Weer een ervaring rijker ;)
 
Waarop baseer je dit dan? Die statistieken gaan namelijk niet over trainen icm drugsgebruik. Dus waarop baseer je dat xtc/sos minder schadelijk is dan alcohol drinken.
Ik denk dat Jwdoetookmee hier misschien wel meer zinnigs over kan zeggen.
Ik zou heel voorzichtig zijn met het maken van dusdanige vergelijkingen, aangezien context echt een hoop bepaalt in deze.
Echter, in een contest prep zijn kcals altijd je vijand, en alleen om die reden zou ik alcohol echt nooit en te nimmer als drugofchoice aanraden. Alcohol is de enige harddrug die ook calorieen bevat.
Verder wil ik geen uitspraken doen over wel of geen lange termijn schade bij 'verstandig gebruik' aangezien die definitie voor iedereen anders ligt. Alcohol was nooit legaal geweest als het nu uitgevonden zou worden, maar dat wil niet zeggen dat de rest van de harddrugs zonder consequenties te gebruiken is.

Nadeel van stimulanten is dat ze op zichzelf erg katabool zijn, en eetlust dusdanig verminderen dat je de hele dag niks eet als je niet oplet, en wel enorm veel beweegt. Vrij katabole situatie. Daarnaast hebben vrijwel alle drugs, ook alcohol, een erg negatieve impact op slaapkwaliteit. Wat op zichzelf ook weer negatieve invloeden heeft.

Wat je wel of niet in een prep doet moet je helemaal zelf weten, maar wees voorzichtig met denken 'dat het wel meevalt'
 
Back
Naar boven