MuscleMeat

Alcoholdieet maakt gespierd en slank (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vanny

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2005
Berichten
356
Waardering
0
Alcoholdieet maakt gespierd en slank


Matige alcoholconsumptie is niet alleen goed voor hart en bloedvaten maar ook voor de spiergroei en vetverbranding. Dat idee opperde een onderzoeker van het particuliere Pantox Laboratories in San Diego in Medical Hypotheses.


Alcohol verhoogt de gevoeligheid van spiercellen voor insuline. De onderzoeker vermoedt dat het werkingsmechanisme te maken heeft met acetaat, dat ontstaat als je lichaam alcohol afbreekt. Dat acetaat stimuleert de aanmaak van het energiemolecuul AMP. AMP is weer de drijvende kracht achter een groep enzymen die de werking van de insulinereceptor opvoeren. Onder andere.


Alcohol als supplement. Je moet maar durven :p :kiss:
Gelezen op deze link >http://www.ergogenics.org/alcohol.html


(één pilsje van 25 cl ongeveer 110 calorieën)
 
Laatst bewerkt:
ok, maar ik doe er niet aan mee.
 
Ik hoop dat de Nederlandse jeugd massaal aan de alcohol gaat.

Des te opvallender mijn verschijning wordt. :p
 
delguy zei:
Ik hoop dat de Nederlandse jeugd massaal aan de alcohol gaat.

dat zitten ze toch al ieder weekend totdat ze te bezopen zijn om zich te kunnen gedragen ?



naaah vind het ook geen goede suplementatie..


dadelijk vertellen ze nog dat coïtus gezond is :p
 
hmmm... ik zei het :D Ik drink bijna elk weekend wel (veel) bier en ga nog steeds lekker vooruit !! Bier! I love it ! :)
 
KaLe zei:
hmmm... ik zei het :D Ik drink bijna elk weekend wel (veel) bier en ga nog steeds lekker vooruit !! Bier! I love it ! :)

misschien stond je zonder alcohol nu wel naast ronnie....
 
Ze doen maar.
Waar gaan ze volgende week mee op de proppen komen?
 
delguy zei:
misschien stond je zonder alcohol nu wel naast ronnie....

Ach, zolang ik (nog) geen podium ambitities heb.....
 
Man-Mountain zei:

..en A
Voor mij is het duidelijk Man-Mountain drinkt graag pilsjes :rolleyes:
 
KaLe zei:
hmmm... ik zei het :D Ik drink bijna elk weekend wel (veel) bier en ga nog steeds lekker vooruit !! Bier! I love it ! :)

Ik heb een nieuw voorbeeld :D
 
ik volg het bigmac bier dieet...veel kh's en veel eiwitten
 
delguy zei:
Ik hoop dat de Nederlandse jeugd massaal aan de alcohol gaat.

Des te opvallender mijn verschijning wordt. :p

daarvoor stimuleer ik ook amphetamine gebruik :D ... als ik niet groei moet de rest maar krimpen :p
 
Na, ieder voor zich, zie inderdaad mensen die goed progressie boeken en soms wel drinken.

Ik doe er niet aan, ik merk letterlijk na 1 glas alcohol al dat alles al wat verslapt, en me lichaam het niet trekt.
 
eddycaminos zei:
daarvoor stimuleer ik ook amphetamine gebruik :D ... als ik niet groei moet de rest maar krimpen :p


mooi man :D
 
Back
Naar boven