XXL Nutrition

Aldi kwark in nieuwe bakken. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leviathan

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
9.350
Waardering
2
Is het al iemand opgevallen dat de Aldi kwark in nieuwe bakjes wordt gedaan?

Eerst was het vrij zachte kwark in een rond bakje, nu hebben ze de gehele 500gr in een kleiner vierkant gepropt waardoor het 1 hard, droog blok is.

Ik maak altijd kwarkshakes met melk en moet nu eerst de harde brokken met een vork fijnprikken. Zelfs dan hou je nog klonten over.
 
Ja en het sucks bigtime, normaal kon je weer de deksel erop doen en bewaren voor later die dag :( Nu moet je weer alufolie er omheen doen.
 
Is het al iemand opgevallen dat de Aldi kwark in nieuwe bakjes wordt gedaan?

Eerst was het vrij zachte kwark in een rond bakje, nu hebben ze de gehele 500gr in een kleiner vierkant gepropt waardoor het 1 hard, droog blok is.

Ik maak altijd kwarkshakes met melk en moet nu eerst de harde brokken met een vork fijnprikken. Zelfs dan hou je nog klonten over.

Sucks he die kwark veelste hard, en om nou elke keer te mixen met melk is ook niet wat :(

Ach ja we moeten dan maar blij zijn dat er in iedergeval meer eiwit in zit per 100 gram.

Normaal roer ik er altijd ananas door heen, maar dat is ook niet echt meer mogelijk, alleen maar extra werk.
 
Ik ga toch eens ff bij andere supermarkten gluren. Wat betreft de eiwitten bij de andere kwarksoorten....

Die liggen voor zover ik weet allemaal rond de 9gr/100gr.
Dat verschil valt te verwaarlozen, dan eet je n halve bak meer.
 
Bij de Super en de Jumbo hebben ze wel nog kwark in zo'n fijne bakjes met deksel van hun huismerk.
 
C1000 zijn ook goed, alleen weer duurder 69 cent geloof ik, en zo'n 8 gr per 100 gram, zo uit mijn gedachten smaakt wel goed!
 
Aan die droge blokken kwark wen je wel:)
Die van de c1000 zijn ook wel goed te doen.. toch 5gr minder eiwit per 100gr.
 
ja echt té goor. bij de super de boer hebben ze ook kwark in soortgelijke bakjes, ik heb er hier één voor me liggen en ze heten 'konings magere naturel kwark'' die zijn goed te eten. beter dan shit van de aldi
 
Mijn favoriet is de AH Magere Franse Kwark, 9,0 gram eiwit per 100. Die van de aldi vind ik erg smerig, dan maar wat meer van iets eetbaarders.
 
Ik gooi er nu water door heen, dan wat siroop.. en dan een hand cruesli... heerlijk :D
 
ja echt té goor. bij de super de boer hebben ze ook kwark in soortgelijke bakjes, ik heb er hier één voor me liggen en ze heten 'konings magere naturel kwark'' die zijn goed te eten. beter dan shit van de aldi


Die smaakt erg goed ja.
Ze verkopen deze ook bij o.a. Edah en Plus, €0.49, 9,5 eiwit/100gr.
 
Wat betekent "kwark"?
 
Back
Naar boven