MuscleMeat

Aldi kwark, what happened?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koenvdv

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
191
Waardering
0
Kom ik laatst weer bij de Aldi om een nieuwe doos kwark te halen, tref ik ineens een paar zielige overgebleven ronde bakjes kwark aan met een eiwitpercentage van 8,9%!!! Nu moet ik meer kwark eten en hij is ook nog eens duurder geworden :mad:
Wat is er met die heersende kwark gebeurd, welke eikel heeft dit bedacht?!?!
Of ben ik de enige die me hier druk over maakt :D
 
ja, dat probleem had ik ook al....potverdomme, die kwark was net zo lkkr en met lkkr veel eiwit...die nieuwe is net stront, zeker als je hem in 2 keer eet, 2e keer is het meer water als kwark:S toch vragen of ze de ouwe weer aanschaffen, en anders voortaan maar naar de super ofzo, want deze shit trek ik echt geen heel jaar:D!
 
Misschien is de andere kwark al opgekocht door bodybuilders uit de buurt.
 
Dees is veel lekkerder, er zit 10 gram in meer dan genoeg.
 
he bro.s neem de konings kwark bij de edah jumbo en daar zit 9,8 eiwitten in
 
Aldi kwark is totaal niet lekker. Eens je de platte kaas van Campina gegeten hebt, wil je geen andere meer. Dus treur niet om die rotzooi.
 
aldi kwark vind ik echt niet te pruimen
 
Aldi kwark is totaal niet lekker. Eens je de platte kaas van Campina gegeten hebt, wil je geen andere meer. Dus treur niet om die rotzooi.

aldi kwark vind ik echt niet te pruimen

Als ik moet beginnen eten wat ik lekker vind dan ben ik volgend jaar een vet varken... Bodybuilding en Discipline zijn onafscheidelijk.
 
he bro.s neem de konings kwark bij de edah jumbo en daar zit 9,8 eiwitten in

Konigs kwark hebben ze ook verandert :mad: was eerst 10 gram eiwitten, toen 9,5 en nu maar 8.9 gram eiwitten. Ik snap echt niet waarom ze steeds van recept moeten veranderen.
 
Als ik moet beginnen eten wat ik lekker vind dan ben ik volgend jaar een vet varken... Bodybuilding en Discipline zijn onafscheidelijk.

Verandering van spijs doet eten, zeg ik dan..

Ik heb ze allemaal al gegeten denk ik 'de kwark-merken' maar moet wel toegeven dat de bakjes Milsa van uit de Aldi hier veelvuldig in mn ijskast voorkomen, maw die zijn gewoon goed!
 
Verandering van spijs doet eten, zeg ik dan..

Ik heb ze allemaal al gegeten denk ik 'de kwark-merken' maar moet wel toegeven dat de bakjes Milsa van uit de Aldi hier veelvuldig in mn ijskast voorkomen, maw die zijn gewoon goed!

Bij "ons" heet het jogging magere kwark.
 
De enige kwark die ik tot nu toe bij de aldi heb gezien is "jogging magere kwark" met 10g eiwit en 4g suikers
 
Idd, van 12 gram eiwit terug naar 10, ff wennen aan de smaak weer maar boeit verder niet
 
wij hebben verdomme 8.6 eiwit ofzo. Smaakt wel iets lekkerder, maar toch liever de andere..
 
Kom ik laatst weer bij de Aldi om een nieuwe doos kwark te halen, tref ik ineens een paar zielige overgebleven ronde bakjes kwark aan met een eiwitpercentage van 8,9%!!! Nu moet ik meer kwark eten en hij is ook nog eens duurder geworden :mad:
Wat is er met die heersende kwark gebeurd, welke eikel heeft dit bedacht?!?!
Of ben ik de enige die me hier druk over maakt :D

de hardcore sportscholen veranderen in moderne shit.de hardcore kwark veranderd in moderne shit.het bodybuilding tijdperk is voorbij.
 
Ben vandaag ook die van de aldi eens gaan halen.
Milsa van 500gr en hier staat 11,3% eiwit op per 100gr.
 
k meng men kwark toch meestal met een banaan door de blender, en dan merk je van dat extra water niet veel, maar die minder eiwitten is idd k*t. mjah dan mar wat meer naar binnen schuiven.
 
de hardcore sportscholen veranderen in moderne shit.de hardcore kwark veranderd in moderne shit.het bodybuilding tijdperk is voorbij.

maak er maar grapjes over:mad:
 
ik heb altijd van de Albert Heijn Biogarde magere Kwark (500gr)

10gr/100gr eiwit
 
Back
Naar boven