AndroidHealthClinic

Aldi kwark, what happened?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ons mam had bij de jumbo, melkan magere franse kwark meegebracht. k zag dat daar mar 8,5gr. eiwit in zit. denk dak ons mam eens nar de ah stuur.
 
Ga ik vannamiddag hier naar de Aldi, zie ik tot verbazing dat ie nogal duurder is geworden, + 20 cent :mad:
Dus van 49 cent naar 69 cent. Das gewoon bijna 50 % duurder :eek::eek:
De samenstelling is hier wel nog steeds dezelfde.
 
me moeder (en ik soms) betalen zo'n 95 of 99ct voor me 500gr kwark bij de albert heijn :P
 
Check de kwark bij de Makro. Net oude aldi kwark.
 
:roflol: wat een gelul over dat eiwit, alsof die paar gram je de das om gaan doen.
 
Kneem mooi de zaansehoeve van de AH 59ct 9,5gr eiwit ofzo.. mooi zat.. is ook nog eens te eten.:D
 
die waar minder eiwit inzit lepelt toch meestal een stuk gemakkelijker naar binnen, dan eet je er gewoon wat meer van.
 
Ach als je nou 9 of 10 hebt, scheelt ook maar 5 grams.. Zou ik me niet druk om maken
 
Het smaakt inderdaad beter nu er maar 8,6gr eiwit inzit ofzo, voorheen 12. Scheelt inderdaad maar 5gr per dag ofzo maar toch. Zoiezo beetje vreemd dat ze van bakjes veranderen en van samenstelling en dat er inderdaad maar weinig in de schappen staan.

Hier zitten 2 aldi's in de buurt en al 2 weken verkopen ze geen kwark bij een van die 2 ???
 
hier in de aldi bij mij is het nog steeds dezelfde kwark als altijd (nog steeds 11,3 gr), is alleen wat duurder geworden. :dunno:

Dus voor degene die deze niet meer kunnen krijgen, ik ben gerust bereid een enorme vooraad in te slaan om jullie te helpen voorzien in jullie nachtelijke eiwitbehoefte, met intrest natuurlijk :D
 
Bij mijn aldi is de kwark €0.49 met 10.31 eiwittem :D
 
aldi is wel lekker consequent zo te lezen:(

ik kan ook alleen nog de jogging 69ct krijgen met 8g eiwitten.

ben maar definitef overgestaps op C1000 huismerk, dan eet ik wel wat meer en lekkerder kwak:lick:
 
Back
Naar boven