AndroidHealthClinic

ALDI Milkshake (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind het een heel goed alternatief die shakes van de Aldi.
Lekker makkelijk geen geleuter met een thermosfles.
Ik ga ze zeker proberen.

Trouwens waarvoor heeft iedereen het ineens over zalm het ging toch over shakes van de Aldi (wel bij het onderwerp blijven he BBers :D :D )
 
Originally posted by Frenkpie
hmm ik eet gewoon boterhammen met kaas en kipfilet .. 4-5 eiren.. halve pot kwark en 1 blikje zalm voor me eiwitten per dag :)

das bijna voldoende.. ga binnenkort een pot eiwitshake halen voor na t trainen.

maja miss dak es ga kijken voro die potjes.. hoe heten die shakes? gewoon wei shakes?


onmiddellijk na het trainen liefst koolhydraten en geen eiwitten. Wacht minstens 1 uur alvorens eiwitten te nemen
 
Originally posted by zoutzak

4/5 eieren per dag? dat is wel erg veel. lijkt me slecht voor je cholesterol. dat zijn 28/35 eieren per week (!)

De cholesterolverhoging komt van het eigeel en niet van het eiwit. Ikzelf eet 10 eieren per dag, maar dan alléén het wit.
 
W00t! En ik heb ze hier (in België) gevonden :D

Om te proberen een banaan, aardbei en sjokoladesjake gepakt - onderzoeksresultaat volgt later :p


ps Bedankt voor de tip!
 
hmmz ik weet welke shakes je bedoelt die zijn er in banaan en aardbeismaak toch..

Zit wel veel suiker enz in... :S

en volgens mijis het gewoon melkproteine ipv wei dus of het echt zo goed is..
 
Originally posted by sporty



onmiddellijk na het trainen liefst koolhydraten en geen eiwitten. Wacht minstens 1 uur alvorens eiwitten te nemen

Waarom?
 
Originally posted by tigerochi
De hoeveelheid suikers die er in zitten staat er niet op vermeld. Maar zelf ben ik niet zo bang voor suikers. Ik zie suiker als een heel goed transportmiddel voor mijn vitamines&eiwitten.

Ik heb gemerkt dat met name mijn eiwitten stukken beter worden opgenomen als het het combineer met koolhydraten of suikers.
Heb hierdoor een stuk minder maaltijden nodig dan de hoeveelheden die ik soms in bladen en forum zie staan. Suikers worden niet altijd omgezet naar vetten, als ze maar gebruikt of verbrand worden.
Teveel is natuurlijk nooit goed, maar dat geld voor alles. Mijn eiwit inname is overigens ook stukken lager dan er in het algemeen wordt aangeraden.

Zijn die shakes zoet? Dit is namelijk wel een redelijke maat voor de hoeveelheid suiker mits er geen kunstmatige zoetstoffen inzitten.
 
Op de verpakking staat wei-eiwitten dus dan MOET dat ook zo zijn.
Het is zeer goedkoop. Reken maar uit als ik alleen de wei uitreken kom je uit op 28,65 euro per 750 gram. Als je wei eiwitten lost koopt zit het ook rond die prijs, exclusief melk :D

En eieren bevatten de slechtste eiwitten (volgens rijtje wei-eiwitten, melk-eiwitten en ei-eiwitten eerste is beste laatste slechtste)

Ik haal vanmiddag ff een treetje van deze lekker shakes :D
 
Originally posted by nilsjei1234
Zit wel veel suiker enz in... :S
en volgens mijis het gewoon melkproteine ipv wei dus of het echt zo goed is..
Het belangrijkste is dat je genoeg binnenkrijgt als je probeert massa te winnen, niet de kwaliteit...
Bovendien zijn ze zeer practisch om mee te nemen en voor tussendoor.
Trouwens; 24gr Koolhydraten - 11gr Eiwit - 3gr Vetten is helemaal niet zo'n slechte verhouding voor de bulk.

MOD: En de smaak is wel ok hoor... ze kosten in BE wel 47cent.
 
ik ben vandaag bij de aldi... ennuh tja 5,5 gram eiwitten per 100 gram. is niet veel imo.. doe mij maar tonijn op waterbasis: 25 oid gram was eiwitten !!

maar dat zou miss wel ok zijn voor een tussendoortje in de middag.. maar verder zouk t niet echt gebruiken.. aangezien er veel suikers inzitten etc.
 
volgens mij had je die dingen ook bij de Lidl. Die heetten Milkdrink; errug lekker :thumb: :p.
Tuurlijk zal er whey in zitten, zit nl. in melk...
 
Hoe kan je weten dat je het maximale uit jezelf gehaald hebt, mischien als je al die tijd meer eiwitten gegeten had was je veel meer gegroeid, je kan dat onmogelijk vergelijken en dus al helemaal geen conclusies erover trekken..

Je hoort veel verhalen over eiwit e.d. zelf neem ik de gulden middenweg en neem 2 gr. per kg. lichaamsgewicht als op een hoog kh dieet zit. Gezien mijn slopende trainingen kan ik daar echt niet onder gaan zitten. Ik heb al gemerkt dat ik erg goed op eiwit reageer en er nog nooit een puistje van gehad heb. Toen ik minder eiwit ging eten merkte ik het echt..

en mbt. eten. het is gewoon onmogelijk aan te komen als je minder eet dan je op een verbruikt.. als jij 4000 cal op een dag verbruikt en je eet er 2000 kan jij niet zwaarder worden. En eten wanneer je honger hebt is ook relatief.. Als ik een tijd lang 3 boterhammen op een dag eet heb ik niet meer honger als dat, ga ik echter over op 15 boterhammen per dag dan heb ik veel vaker honger.. ik zou zo door kunnen gaan tot 30 botherhammen per dag en extreme maaltijden, de honger heb ik, maar baggervet word ik dan wel.. dus jouw theorie werkt gewoon niet..
 
Originally posted by soulreaver
Hoe kan je weten dat je het maximale uit jezelf gehaald hebt, mischien als je al die tijd meer eiwitten gegeten had was je veel meer gegroeid, je kan dat onmogelijk vergelijken en dus al helemaal geen conclusies erover trekken..

Je hoort veel verhalen over eiwit e.d. zelf neem ik de gulden middenweg en neem 2 gr. per kg. lichaamsgewicht als op een hoog kh dieet zit. Gezien mijn slopende trainingen kan ik daar echt niet onder gaan zitten. Ik heb al gemerkt dat ik erg goed op eiwit reageer en er nog nooit een puistje van gehad heb. Toen ik minder eiwit ging eten merkte ik het echt..

en mbt. eten. het is gewoon onmogelijk aan te komen als je minder eet dan je op een verbruikt.. als jij 4000 cal op een dag verbruikt en je eet er 2000 kan jij niet zwaarder worden. En eten wanneer je honger hebt is ook relatief.. Als ik een tijd lang 3 boterhammen op een dag eet heb ik niet meer honger als dat, ga ik echter over op 15 boterhammen per dag dan heb ik veel vaker honger.. ik zou zo door kunnen gaan tot 30 botherhammen per dag en extreme maaltijden, de honger heb ik, maar baggervet word ik dan wel.. dus jouw theorie werkt gewoon niet..

??? ??? Verkeerde threat of ben ik hem even kwijt
 
Back
Naar boven