Fitness Seller

Aldors Log.

Bezoekers in dit topic

Huh? Dit is bizar, ik heb namelijk vocht in mijn knie momenteel, vanaf januari flink veel gesquat, 3 keer per week, elke ma wo en vrij, sinds een maand heb ik dit teruggedraaid naar 2 keer per week. Enkel en alleen squatten, zo zwaar mogelijk.

Zou dit een vochtophoping in de knie kunnen veroorzaken?
Het was ook naar jou bedoeld :p
 
Het was ook naar jou bedoeld :p
Ok, maar even zonder gekheid; Is vocht in de knie onder andere een indicatie van overtraining? Is dit de eerste belangrijke indicatie?
 
Ok, maar even zonder gekheid; Is vocht in de knie onder andere een indicatie van overtraining? Is dit de eerste belangrijke indicatie?
Heb je voor januari wel eens eerder last gehad van vocht in de knie?
 
Heb je voor januari wel eens eerder last gehad van vocht in de knie?
Wel eens een keer zoiets gehad maar dan praat ik wel over jaaaaaren geleden, en toen trainde ik niet, had volgens mij mijn knie toen hard gestoten....
 
Wel eens een keer zoiets gehad maar dan praat ik wel over jaaaaaren geleden, en toen trainde ik niet, had volgens mij mijn knie toen hard gestoten....
Maar dan kan je de relatie tot een overbelaste knie met elke week (te) zwaar squatten zelf ook wel leggen toch?
 
Maar dan kan je de relatie tot een overbelaste knie met elke week (te) zwaar squatten zelf ook wel leggen toch?
JA, ik heb daarnaast ook mijn kcal flink opgehoogd, ik dacht dat dat ook mee kon spelen. Daarnaast heb ik een week geleden behoorlijk wat zout binnengekregen en wederom dacht ik ook dat dit een oorzaak kon zijn, dus t zijn 3 dingen waar ik aan dacht eigenlijk.

Maar thanks.
 
Maar dan kan je de relatie tot een overbelaste knie met elke week (te) zwaar squatten zelf ook wel leggen toch?
Nee. Ik ben dus ook zo’n dummie. En train al jaaaaaaaaren. Dat ligt dan aan de maanstand. Het weer. Mijn psyche. Slaap. Een ander. Nooit aan overbelasting.
 
  • Like
Waarderingen: K82
Oooooh mij gewoon de gek aan gaan steken met zijn twee? Gezellig hoor, dames.

Maar ik was blijkbaar naïef en dacht dat als ik geen klachten had dat ik dan gewoon kan doorsquatten, geen deload gedaan en ook niet goed geluisterd naar mijn lichaam, wel wat geleerd dus.

Deze week wordt er dan helaas ook niet gesquat....dat is wel balen.....wrijf het er maar in....

Vandaag wordt überhaupt niks getraind maar fijn het beentje op de bank en zo min mogelijk belasten. Woensdag en Vrijdag worden upperbody dagen.....

Zwaaizwaai

(Sorry Aldor ik wil je log niet vervuilen)
 
Oooooh mij gewoon de gek aan gaan steken met zijn twee? Gezellig hoor, dames.

Maar ik was blijkbaar naïef en dacht dat als ik geen klachten had dat ik dan gewoon kan doorsquatten, geen deload gedaan en ook niet goed geluisterd naar mijn lichaam, wel wat geleerd dus.

Deze week wordt er dan helaas ook niet gesquat....dat is wel balen.....wrijf het er maar in....

Vandaag wordt überhaupt niks getraind maar fijn het beentje op de bank en zo min mogelijk belasten. Woensdag en Vrijdag worden upperbody dagen.....

Zwaaizwaai

(Sorry Aldor ik wil je log niet vervuilen)
Haha, ik zeg óók ‘ik ben net als jij’ hè ; )
 
  • Like
Waarderingen: K82
Back
Naar boven