XXL Nutrition

AlexV probeert ook een slimme jongen te worden (Supplementen log) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb je na al die tijd nog wat verder geëxperimenteerd of ermee gestopt?
 
Heb je na al die tijd nog wat verder geëxperimenteerd of ermee gestopt?

Ik ben momenteel aan het afstuderen, dus heb niet echt de behoefte om er veel mee te experimenteren momenteel. Ik ga echter volgend jaar beginnen aan de master Theoretical Physics (aan Utrecht University), dus ik voorzie dat ik dit log dan weer voort ga zetten. Huidige supplementen:

6g creatine, elke dag met ontbijt
EGCG tab, elke dag met ontbijt
Vis olie, elke dag met ontbijt
Zma, elke dag pre bed
Phosphatylserine, sporadisch als ik iets uit moet zoeken wat veel concentratie kost
 
Laatst bewerkt:
Ik ben momenteel aan het afstuderen, dus heb niet echt de behoefte om er veel mee te experimenteren momenteel. Ik ga echter volgend jaar beginnen aan de master Theoretical Physics (aan Utrecht University), dus ik voorzie dat ik dit log dan weer voort ga zetten. Huidige supplementen:

6g creatine, elke dag met ontbijt
EGCG tab, elke dag met ontbijt
Vis olie, elke dag met ontbijt
Zma, elke dag pre bed
Phosphatylserine, sporadisch als ik iets uit moet zoeken wat veel concentratie kost

Interessant, ik ben dan in ieder geval IN.
Hoe bevalt phosphatylserine jou?
 
Interessant, ik ben dan in ieder geval IN.
Hoe bevalt phosphatylserine jou?

Nice! Ik merk van PPS om eerlijk te zijn niet heel veel, maar heb nog een potje en stel dat het toch soort van onbewust werkt, dan vind ik het allemaal prima toch.
 
Je gaat van een groene thee capsule en wat zma echt geen al te gekke effecten hoeven te verwachten.

Ik heb al veel supplementen getest en neem nog wel aardig wat vanwege bewezen effecten op gezondheid. Denk aan ashwagandha, maca poeder, egcg, n-acetyl-l-cycteine, acetyl-l-carnitine, zma, extra magnesium, visolie, vit d en vast nog iets wat ik vergeet. Maar ik merk niet echt bewust iets daar van ofzo. Volgens mij moet je wel wat heftigere nootropics gaan nemen als je echt je concentratie wil gaan verbeteren.
 
Je gaat van een groene thee capsule en wat zma echt geen al te gekke effecten hoeven te verwachten.

Ik heb al veel supplementen getest en neem nog wel aardig wat vanwege bewezen effecten op gezondheid. Denk aan ashwagandha, maca poeder, egcg, n-acetyl-l-cycteine, acetyl-l-carnitine, zma, extra magnesium, visolie, vit d en vast nog iets wat ik vergeet. Maar ik merk niet echt bewust iets daar van ofzo. Volgens mij moet je wel wat heftigere nootropics gaan nemen als je echt je concentratie wil gaan verbeteren.

Jup, maar hij zit met z'n sport en dat hij niet alles kan nemen hé ;).
 
Waarom dit subforum?

Nobody will lift it for you. Dat is ook geldig in het echte leven: 2 eetlepels olijfolie in de ochtend op een lege maag helpt bij mij.

Daarmee is alles gezegd. Nootropics zijn puur commmercieel en geldverspilling.

Ze horen niet thuis bij Bodybuilding.
 
Waarom dit subforum?

Nobody will lift it for you. Dat is ook geldig in het echte leven: 2 eetlepels olijfolie in de ochtend op een lege maag helpt bij mij.

Daarmee is alles gezegd. Nootropics zijn puur commmercieel en geldverspilling.

Ze horen niet thuis bij Bodybuilding.

Misschien moet jij je eens wat meer verdiepen in de studies die er rond gaan. Daarnaast ook niet haten op subforums. Als je niet begrijpt dat bodybuilding mensen aantrekt met een iets andere mindset dan de gemiddelde Nederlander kun je beter maar weer uitloggen.
 
Waarom dit subforum?

Nobody will lift it for you. Dat is ook geldig in het echte leven: 2 eetlepels olijfolie in de ochtend op een lege maag helpt bij mij.

Daarmee is alles gezegd. Nootropics zijn puur commmercieel en geldverspilling.

Ze horen niet thuis bij Bodybuilding.

Waarom niet dit subforum? Concentratie en focus zijn 2 belangrijke aspecten tijdens je training, en verhoging van cognitieve functie heeft voordelen met het opnemen van kennis over bijvoorbeeld BodyBuilding.

Je geeft zelf aan 2 eetlepels olijfolie te nemen, waarvan je vanuit gaat dat het een nootropisch effect heeft, waarna je zegt dat het geldverspilling is. Als niemand het voor je doet, waarom zouden 2 eetlepels olijfolie dan wel zo fantastisch zijn? Dat ter zijde, er zijn supplementen als ritalin die duidelijk werken, maar heel heftig zijn en vaak veel bijeffecten hebben, waarom zouden andere supplementen (zoals jou olijf olie) dan geen steun kunnen bieden? Uiteraard zijn er veel dingen die oplichting zijn, maar dat wil niet zeggen dat alles oplichting is.
 
Back
Naar boven